Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Державний прапор України, прапор Національної гвардії України
Очікувана вартість
342 720,00 UAH
UA-2024-03-27-010010-a 67e912034b6d4e3b8abc4dfd9d74423c
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балай Ярослав Ігорович

380444624797 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Балай Ярослав Ігорович
380444624797
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2024 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 342 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 427,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1065 штука
Державний прапор України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
1175 штука
прапор Національної гвардії України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 27 березня 2024 17:01
Дата відповіді: 28 березня 2024 12:41
Уточніть технічне завдання, а саме: 1. Тканина з якої треба виготовити прапори. 2. Метод обробки/кріплення прапорів 3. Одно чи двосторонній друк.
Відповідь: 1. Замовлення виконується на сучасному високотехнологічному обладнанні провідних японських і південнокорейських виробників.
2. Використовуються високоякісні витратні матеріали від європейських партнерів. Евкаліптовий папір, оригінальні щільнопігментовані фарби, які забезпечуюють максимально насичені кольори.
3. Основа прапору - Тканина: легкий і міцний штучний шовк максимальної щільності, маркування Т-210
(90% вірогідності що запропонований конкурентами матеріал буде меншої щільності маркування відповідно Т-190 і Т-170)
Метод обробки прапору
Дата подання: 28 березня 2024 13:15
Дата відповіді: 28 березня 2024 18:30
Який метод обробки прапору? Кишеня під держак чи просто обшив по периметру?
Відповідь: Обшив по периметру.
Технічні характеристики
Дата подання: 31 березня 2024 20:17
Шановний замовнику! Прошу Вас внести зміни у документацію по частині технічних вимог для точнішого розуміння ваших потреб. Не зрозуміло яка тканина, чи є необхідність двосторонього друку та ін. Нехтування цими деталями може призвести до поставки неякісного товару у майбутньому
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 квітня 2024 09:55
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 31 березня 2024 року о 20:17 год. в електронній системі закупівель було оприлюднене загальне звернення по Закупівлі від учасника. Відповідно до абзацу третього частини 7 статті 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Однак, станом на 02 квітня 2024 року, замовник не встиг надати відповідь на звернення. Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону оскільки неможливо усунути порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства з питань публічних закупівель.