Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція адміністративної будівлі літ. «А» на вул. Комунальників, 4-В в м. Чернівці»
Очікувана вартість
18 340 000,00 UAH
UA-2024-03-27-007856-a ● 32909344e7a04372b44f73105f24439d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40109079 |
Вебсайт: | https://cv.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24 |
Контактна особа: |
Ольга Нараєвська +380372591677 olga.naraevska1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 18 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція адміністративної будівлі літ. «А» на вул. Комунальників, 4-В в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2027
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 15:34 |
Додаток 2 до ТД (зі змінами).rtf | |
29 березня 2024 15:34 |
ТД (зі змінами).docx | |
29 березня 2024 15:34 |
Перелік змін.docx | |
27 березня 2024 14:55 |
Додаток 2.1 до ТД (1).xls | |
27 березня 2024 14:55 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
27 березня 2024 14:55 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
27 березня 2024 14:55 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx |
29 березня 2024 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2024 15:34 |
Додаток 2 до ТД (зі змінами).rtf
|
|||
29 березня 2024 15:34 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
29 березня 2024 15:34 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 березня 2024 14:55 |
Додаток 2.1 до ТД (1).xls
|
|||
27 березня 2024 14:55 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
27 березня 2024 14:55 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
|||
27 березня 2024 14:55 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проект
Дата подання: 28 березня 2024 14:36
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:06
Добрий день!
Чи можете надати проект на реконструкцію для більш точного розрахунку кошторису?
Відповідь: З проектною документацією можна ознайомитися за адресою: вул. Котляревського, 13, м. Чернівці (кабінет №6).
Аналогічний договір
Дата подання: 28 березня 2024 15:14
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:07
Доброго дня! Який договір вважатиметься аналогічним до предмету закупівлі?
Відповідь: Аналогічним договором буде вважатися договір на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції будівель з виконаними видами робіт (з підтверджуючими документами про виконані види робіт), які аналогічні роботам, що передбачені Технічним завданням до ТД
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 березня 2024 18:24
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:10
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «До подачі тендерної пропозиції учасник має оглянути об’єкт з уповноваженим представником замовника. Після ознайомлення з об'єктом учасник надає акт огляду об’єкта у довільній формі за підписом представника Учасника та Замовника (без акта огляду об'єкта пропозиції не розглядаються та будуть відхилені).» Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником буде внесено до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРЕЙП 2002" |
18 177 000,00
UAH з ПДВ
|
18 177 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРЕЙП 2002" #31964191 |
Переможець |
18 177 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 14:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 15:38
|
Договір 222 від 29.04.2024.pdf | укладений |
30 квітня 2024 15:37
|