Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення тимчасової огорожі біля житлового будинку №112 по вул. Г. Кондратьєва в м. Суми, який пошкоджено (зруйновано) внаслідок збройної агресії російської федерації
Очікувана вартість
249 997,19 UAH
UA-2024-03-27-006352-a 12f2cc882b664acd89a8b1447648e280
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Британська, буд.21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення тимчасової огорожі біля житлового будинку №112 по вул. Г. Кондратьєва в м. Суми, який пошкоджено (зруйновано) внаслідок збройної агресії російської федерації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Г. Кондратьєва,112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2024
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Тендерна документація

27 березня 2024 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ЕЗО "Міськсвітло"
#03352461
Переможець 249 997,19
UAH з ПДВ
27 березня 2024 13:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2024 09:54
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
19 квітня 2024 09:53
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2024 13:21
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
16 квітня 2024 13:20
Документальне підтвердження_0001.pdf зміни до договору
16 квітня 2024 13:20
Документальне підтвердження_0001.pdf укладений
27 березня 2024 13:43
Протокол №75_0001.pdf укладений
27 березня 2024 13:42
Договір №65-к_0001.pdf укладений
27 березня 2024 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із затримкою постачання матеріалів для виконання послуги, термін надання послуг за договором подовжено до 03.05.2024
Номер договору про закупівлю: 65-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із коригуванням цін на матеріали сума Договору зменшена на 19 498,69 грн. та складає 230 498,50 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 65-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML