Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Очікувана вартість
150 400,00 UAH
UA-2024-03-27-005209-a 6204cecc2a7d4d7e84a9dc63d53f293f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Столяр

+380677023959 stolyar.rcz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42302409
Вебсайт: http://kolky-osvita.department.org.ua/
Місцезнаходження: 44661, Україна , Волинська обл., Луцький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3
Контактна особа: Сергій Столяр
+380677023959
stolyar.rcz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 кілограм
15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена хек для закладів освіти Колківської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-14-000002 ● aa82c8eb322a4329814ef2a0da2f9fa6
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2024 12:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.05.2024 № 26-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 14.05.2024 № 26-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-27-005209-a від 03.27.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 10:58:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-03-27-005209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 доповнено пункт 11 Особливостей підпунктом 11-2, зокрема у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Замовнику надати пояснення та документально їх підтвердити щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій уповноваженої особи Замовника з приводу проведення закупівлі без використання електронної системи, а не з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822, при закупівлі продуктів харчування, які є в переліку додатку 2 до Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-17 16:19:20

На виконання Запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15 травня 2024 року про надання пояснень

На виконання Запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15 травня 2024 року про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Закупівля за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена хек для закладів освіти Колківської селищної ради) (ID: UA-2024-03-27-005209-a) здійснена відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійнення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), згідно якого придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Загальна кількість необхідної до закупівлі обсягу риби свіжомороженої сформована виходячи із їх обсягів використання за 2023 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в додатку 1 до тендерної документації закупівлі ID: UA-2024-03-11-011592-a, згідно якого товар що закуповується повинен відповідати ДСТУ 4868:2007 Риба заморожена. Технічні умови.
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена Кошторисами на 2024 рік, Планами асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024 рік затверджених засновником - Колківською селищною радою та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, усіх інших необхідних платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар, витрат з транспортування товару до місця призначення, навантажувально-розвантажувальні роботи, тари, а також будь-які інші витрати постачальника, пов’язані з виконанням договору.
Розрахунок очікуваної вартості товару здійснювався відповідно до розрахунків вартості товару, проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі №3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Щодо передумов здійснення закупівель №3304-04/55366-06 від 10.09.2020, методом порівняння закупівельних цін попередніх закупівель та аналізом комерційних пропозицій, прайси виробників та постачальників відповідної продукції, торгівельні майданчики, статистичні дані офіційних служб статистики України, публічно доступна інформація з системи електронних закупівель ProZorro має відкритий доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати не тільки власні попередні закупівлі ідентичного або аналогічного товару, а і угоди купівлі-продажу інших, врегульовані ціни державою (постанови, накази, тарифи тощо) з урахуванням індексу інфляції, змін курсів іноземних валют.
Крім того, згідно Закону для планування та підготовки до проведення закупівель, проводились попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Ціна за одиницю товару перебуває в межі діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідний товар на території України.

2. Пунктом 3 постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» від 09.02.2024 № 131 визначено, що ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, (набрання чинності 13.02.2024, публікація в офіційному виданні «Урядовий кур'єр») крім підпунктів 1, 2, 4 і 5 пункту 2 змін, затверджених цією постановою, які набирають чинності через 30 днів з дня опублікування цієї постанови.
Отже, з 14.03.2024 відповідно до пункту 11-2 Особливостей, обов'язковою умовою для проведення закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 Особливостей, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, є використання електронного каталогу.
Згідно з статтею 58 Конституції України «закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення».
Позицію щодо незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів неодноразово висловлював Конституційний Суд України. Так, згідно з висновками щодо тлумачення змісту ст. 58 Конституції України, викладеними у рішеннях Конституційного Суду України від 13 травня 1997 року № 1-зп, від 9 лютого 1999 року № 1-рп/99, від 5 квітня 2001 року № 3-рп/2001, від 13 березня 2012 року № 6-рп/2012, закони та інші нормативно-правові акти поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності; дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється із втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце; дія закону та іншого нормативно-правового акта не може поширюватися на правовідносини, які виникли або закінчилися до набрання чинності цим законом або іншим нормативно-правовим актом.
Відкриті торги для проведення закупівлі за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена хек для закладів освіти Колківської селищної ради) (ID: UA-2024-03-11-011592-a) були розпочаті 11.03.2024 (до набрання чинності пункту 11-2 Особливостей).
Ця закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 51 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником. Електронною системою закупівель автоматично оприлюднено інформацію про відміну тендеру та сформовано відповідний звіт про результати проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-11-011592-a.
Відповідно до Особливостей (в редакції що діяли до 14.03.2024) підпункту 6 пункту 13, придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом.
Укладення договору без використання електронної системи на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена хек для закладів освіти Колківської селищної ради) (ID: UA-2024-03-27-005209-a) на суму 150400 грн. відповідно до п.п. 6 п. 13 Особливостей, не є самостійною закупівлею, оскільки напряму залежить від відмінених відкритих торгів і є наслідком відміненої закупівлі (ID: UA-2024-03-11-011592-a), а от же є її продовженням, а використання електронного каталогу у конкретному випадку є правом замовника, а не обов'язком.
Підсумовуючи викладене, закупівля продуктів харчування яка розпочата до 14.03.2024, враховуючи норму ст. 58 Конституції України має проводитись з урахуванням тієї редакції положень Особливостей, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Крім того, положення Особливостей не містять вимоги щодо проведення закупівлі товарів з використанням електронного каталогу або повторного проведення відкритих торгів після відміни закупівлі електронною системою закупівель відповідно до п.п. 2 п. 51 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРАДИСЬКА ЗОЯ ДАНИЛІВНА
#2578621388
Переможець 150 400,00
UAH
27 березня 2024 12:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаток 2 до договору.pdf укладений
27 березня 2024 12:30
Додаток 1 до договору.pdf укладений
27 березня 2024 12:30
Договір риба.pdf укладений
27 березня 2024 12:30