Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби, барвники, емаль
Очікувана вартість
533 400,00 UAH
UA-2024-03-27-000024-a ● 24b9654298da46668e86df1292aecdc5
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКС "Фонтанський" |
Код ЄДРПОУ: | 35302819 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А |
Контактна особа: |
Деде Дмитро Борисович +380487407262 fontanzakup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 00:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 533 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 667,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % (три відсотки) від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ФОНТАНСЬКИЙ" Місцезнаходження Замовника: 65044, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А Код ЄДРПОУ: 35302819 Банківська гарантія повинна діяти до 31.12.2024. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни замовника — гривні на суму 3 % (три відсотки) від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо надання у разі перемоги забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах передбачених цією Тендерною документацією. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Водно-дисперсійна акрилова фарба інтер'єрна, 12.6 кг, біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
50 штуки
Водно-дисперсійна акрилова фарба фасадна, 12.6 кг, біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
300 штуки
Барвник в асортименті (№13 жовтий, №20 персиковий, №21 жовто-гарячий, №23 червоний, №51 голубий, №45 салатовий, №41 зелений, №61 піщаний, №63 орех світлий, №60 кремовий, №71 орех середній, №73 червоне дерево, №74 коричневий, №75 коричневий темний, №90 чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 штуки
Емаль ПФ-115 бежева, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 біла, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 блакитна, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 жовта, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 помаранчева, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
100 штуки
Емаль ПФ-115 зелена, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 коричнева, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 салатова, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 світло-зелена, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
100 штуки
Емаль ПФ-115 світло-сіра, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 синя, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
200 штуки
Емаль ПФ-115 сіра, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 темно-зелена, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 червона, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
200 штуки
Емаль ПФ-115 чорна, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
50 штуки
Емаль ПФ-115 червоно-коричнева, 2.8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений ТОВАР по даному Договору в сумі вартості кожної партії ТОВАРУ, у відповідності з рахунком на дану партію, обумовлену згідно з п.5.2.-5.4. Договору, проводиться ПОКУПЦЕМ протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії ТОВАРУ | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 00:33 |
4481 ТД.pdf | |
27 березня 2024 00:33 |
4481 Додаток 4 до ТД (цінова пропозиція).pdf | |
27 березня 2024 00:33 |
4481 Додаток 3 до ТД (проект договору).pdf | |
27 березня 2024 00:33 |
4481 Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).pdf | |
27 березня 2024 00:33 |
4481 Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії_ вимоги п.47 Особливостей та інші вимоги).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:19
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:47
Прошу підтвердити наявність фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею
Відповідь: Інформуємо, що джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Звертаємо увагу на об’єктивні умови, які Замовник вимушений враховувати у своїй господарській діяльності:
По-перше:
- значна заборгованість населення по оплаті послуг, наданих Замовником;
- тривала відсутність капітального ремонту будинків.
Зазначене, змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов.
По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у Замовника відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг чи значну частину зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Таким чином, враховуючи характер послуг Замовника, які пов'язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням доаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку.
Відповідно, закупівля товару здійснюється регулярно невеликими партіями відповідно до фактичної потреби (що може бути меншою, ніж загальна кількість зазначена в специфікації), а не одноразово в повному обсязі згідно специфікації. Наявність фінансування у Замовника буде залежати виключно від величини заборгованності населення по оплаті послуг, наданих Замовником.
Звертаємо увагу на об’єктивні умови, які Замовник вимушений враховувати у своїй господарській діяльності:
По-перше:
- значна заборгованість населення по оплаті послуг, наданих Замовником;
- тривала відсутність капітального ремонту будинків.
Зазначене, змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов.
По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у Замовника відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг чи значну частину зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Таким чином, враховуючи характер послуг Замовника, які пов'язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням доаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку.
Відповідно, закупівля товару здійснюється регулярно невеликими партіями відповідно до фактичної потреби (що може бути меншою, ніж загальна кількість зазначена в специфікації), а не одноразово в повному обсязі згідно специфікації. Наявність фінансування у Замовника буде залежати виключно від величини заборгованності населення по оплаті послуг, наданих Замовником.
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:25
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:48
Пунктом 2.2. вказано, що гарантійний термін експлуатації товару встановлюється відповідно до ДСТУ та ТУ. ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника та визначає строки придатності товару зорема. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ та зазначають строки придатності товару. На кожній етикетці виробу вказується строк придатності товару з дати виготовлення. Поняття «гарантійний термін експлуатації ТУ виробника не передбачено» Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
2.2. Строк придатності товару відповідає ТУ виробника та усім товаро-супроводжуючим документам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Діюча редакція пункту 2.2. відповідає вимогам чинного законодавства, у зв’язку з чим доцільність внесення змін до проекту договору про закупівлю в цій частині не встановлена .
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:29
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:49
Пунктом 2.4. вказана вимога до Постачальника щодо прибуття на склад Замовника для складання акту протягом 3 годин. Вказаний строк є надзвичайно малим, особливо для Постачальників з інших міст. До прикладу Замовник із Західної України може фізично дістатись м. Одеса не менше ніж за одну добу. Умови закупівлі мають бути рівними для усіх учасників щоб забезпечити конкуренцію та раціонально витрати кошти Замовнику. Враховуючи вище викладене, прошу збільшити строк вказаний у пункті 2.4. до 2 робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.5.4. проекту договору про закупівлю строк поставки товару складає 2 (два) календарні дні, що є більш ніж достатнім строком для здійснення постачання, а також при належному постачанні товару умови п.2.4. не застосовуються, оскільки це стосується лише випадків виявлення дефектів товару, невідповідності кількості або якості.
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:33
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:49
Пунктом 8.1. вказано, що доказом наявності форс-мажорних обставин є документи видані ТПП.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.1. та включити можливість підтверження наявності форс мажорних обставин також і іншими компетентними органами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з виникненням потенційних ризиків для замовника у випадку внесення запропонованих Вами змін, пункт 8.1. проекту договору про закупівлю залишається незмінним.
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:36
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:50
Пунктом 8.2. вказаний строк для сповіщення протягом 3 днів про наявність форс мажорних обставин, що заважають виконати зобов’язання належними чином.
Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.2.та збільшити строк сповіщення для постраждалої сторони до 10 днів з моменту виникнення таких обставин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з виникненням потенційних ризиків для замовника у випадку внесення запропонованих Вами змін, пункт 8.2. проекту договору про закупівлю залишається незмінним.
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:41
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:53
Пунктом 9.3. вказаний строк для заміни неякісного товару протягом 3 годин. Вказаний строк є надзвичайно малим, особливо для Постачальників з інших міст. До прикладу Замовник із Західної України може фізично дістатись м. Одеса не менше ніж за одну добу. Умови закупівлі мають бути рівними для усіх учасників щоб забезпечити конкуренцію та раціонально витрати кошти Замовнику. Враховуючи вище викладене, прошу збільшити строк вказаний у пункті 9.3 до 2 робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.5.4. проекту договору про закупівлю строк поставки товару складає 2 (два) календарні дні, що є більш ніж достатнім строком для здійснення постачання, а також при належному постачанні товару умови п.9.3. не застосовуються, оскільки це стосується лише випадків невідповідності поставленого товару вимогам по якості, які визначені умовами Договору та вимогам відповідної тендерної документації.
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:49
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:54
Пунктом 11.11 вказані обставини неповернення банківської гарантії.
Умови договору мають бути рівними та справедливими для кожної сторони. Замовник може стягнути з постачальника забезпечення виконання договору за будь яке порушення умов договору. До прикладу Постачальник надав паспорти якості на товар на інший колір фарби або на іншу партію товару. Вказане порушення може трапитись виключно через людський фактор та без умисної шкоди для Замовника. Вказане порушення може бути усунуте за лічені години, проте замовник все одно стягне усю суму забезпечення договору. Постачальник позбавлений будь якого механізму захисту своїх порушених прав, відповідно до поточної редакції договору. Пропоную привести умови пункту 11.11. до рівних та справедливих, пропоную викласти у наступній редакції:
11.11. За відмову від поставки товару відповідно до умов цього Договору ПОКУПЕЦЬ має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНиКА в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення забезпечення виконання умов договору не звільняє ПОСТАЧАЛЬНИКА від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з виникненням потенційних ризиків для замовника у випадку внесення запропонованих Вами змін, пункт 11.11. проекту договору про закупівлю залишається незмінним.
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:50
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:54
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Діюча редакція пункту 8.1. проекту договору про закупівлю не містить в переліку обставин нездоланної сили воєнного стану та зазначає, що обставини нездоланної сили мають безпосередньо впливати на виконання договору для визначення такими.
проєкт
Дата подання: 31 березня 2024 22:52
Дата відповіді: 01 квітня 2024 19:55
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Врахування положень постанови Кабінету Міністрів України №187 від 03.03.2022 року вимагається від учасників згідно положень опублікованої тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
318 575,00
UAH
|
318 575,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
396 000,00
UAH
|
396 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРСНАБ 2014" |
528 066,00
UAH
|
528 066,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
318 575,00
UAH
|
19 квітня 2024 23:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 09:25
|