Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне))
Очікувана вартість
145 716,67 UAH
UA-2024-03-26-012688-a ● ff3835ffa2704135883551975b093b6f
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська обл., смт Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
Контактна особа: |
Темнохуд Андрій Іванович 380504479384 temnokhud@zmtes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 19:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 11:19 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 11:19 |
Очікувана вартість: | 145 716,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 457,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Термін постачання протягом 30 календарних днів з можливістю дострокової поставки у період з дати укладання договору по 31.12.2024 року. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Крісло офісне Nowy Styl Germes ordf SP-A або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63460, Україна, Харківська область, с-ще Слобожанське, Чугуївського р-ну, Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго» склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови розрахунків: до 30 днів після підписання акту приймання-передачі продукції. Термін постачання протягом 30 календарних днів з можливістю дострокової поставки у період з дати укладання договору по 31.12.2024 року. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 11:04 |
перелік змін до ТД.doc | |
02 квітня 2024 11:04 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
02 квітня 2024 11:04 |
Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами.pdf | |
02 квітня 2024 11:04 |
Додаток 1 Комерційна пропозиція зі змінами.doc | |
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії до учасників.pdf | |
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 6 довідка про відсутність підстав для відмови.doc | |
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 5 письмова згода учасника.doc | |
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 7 перелік документів що подається переможцем.doc | |
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
02 квітня 2024 11:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2024 11:04 |
перелік змін до ТД.doc
|
|||
02 квітня 2024 11:04 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
02 квітня 2024 11:04 |
Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами.pdf
|
|||
02 квітня 2024 11:04 |
Додаток 1 Комерційна пропозиція зі змінами.doc
|
|||
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії до учасників.pdf
|
|||
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 6 довідка про відсутність підстав для відмови.doc
|
|||
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 5 письмова згода учасника.doc
|
|||
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 7 перелік документів що подається переможцем.doc
|
|||
26 березня 2024 19:47 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проєкт договору
Дата подання: 29 березня 2024 12:52
Дата відповіді: 02 квітня 2024 10:45
Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу на той факт, що проектом Договору взагалі не визначено чіткий строк який визначений днями на оплату за поставлений Товар. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. По тексту проекту Договору складається ситуація у якій Постачальник не має права порушити строк поставки товару, хоч на 1 день, а в свою чергу Замовник має право здійснити оплату взагалі у не визначений строк. Такі умови Договору в умовах сьогодення є нереалістичними, оскільки Постачальник не лише бажає отримати прибуток, а й виконати належним чином взяті на себе зобов’язання перед контрагентами та співробітниками, які також у свою чергу виходячи з договірних зобов’язань розраховують отримати кошти в строк. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже строк на оплату за поставлений Товар обов’язково має бути зазначений у Договорі. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас доповнити проект Договору або внести зміни в існуючі пункти, якими чітко зазначити протягом якого строку Покупець зобов’язаний здійснити оплату за поставлений Постачальником товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підставі службової записки департаменту з правових питань та корпоративного упарвління ПАТ "Центренерго" надаємо відповідь:
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно із ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України - відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Крім того, абзацом першим ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України визначено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Викладений Замовником в Додатку № 4 Тендерної документації проект Договору про закупівлю (поставку) товарів є типовою формою договору, що затверджена внутрішніми нормативними документами Товариства, розроблена з урахуванням багаторічної практики правовідносин з контрагентами, враховує особливості господарської діяльності ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО», як підприємства, що відноситься до державного сектору економіки.
Щодо «чіткого зазначення строку оплати за поставлений Постачальником товар», звертаємо Вашу увагу, що умови розрахунків визначені Додатком № 3 до Тендерної документації «Технінчні вимоги», а саме: п. 2 Технічних вимог «Умови розрахунків: до 30 днів після підписання акту приймання-передачі Продукції».
Умови, що зазначені в Технічних вимогах (зокрема й умови розрахунків) викладаються в Додатку № 1 до Договору, який відповідно до п. 14.1. Договору – є його невід’ємною частиною.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно із ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України - відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Крім того, абзацом першим ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України визначено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Викладений Замовником в Додатку № 4 Тендерної документації проект Договору про закупівлю (поставку) товарів є типовою формою договору, що затверджена внутрішніми нормативними документами Товариства, розроблена з урахуванням багаторічної практики правовідносин з контрагентами, враховує особливості господарської діяльності ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО», як підприємства, що відноситься до державного сектору економіки.
Щодо «чіткого зазначення строку оплати за поставлений Постачальником товар», звертаємо Вашу увагу, що умови розрахунків визначені Додатком № 3 до Тендерної документації «Технінчні вимоги», а саме: п. 2 Технічних вимог «Умови розрахунків: до 30 днів після підписання акту приймання-передачі Продукції».
Умови, що зазначені в Технічних вимогах (зокрема й умови розрахунків) викладаються в Додатку № 1 до Договору, який відповідно до п. 14.1. Договору – є його невід’ємною частиною.
Проєкт договору п. 9.2
Дата подання: 29 березня 2024 12:53
Дата відповіді: 02 квітня 2024 10:50
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 9.2. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань щодо поставки Продукції з Постачальника стягується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості Продукції, з якої допущено прострочення за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості, і крім цього, Постачальник відшкодовує всі понесені Покупцем збитки, заподіяні затримкою виконання Постачальником зобов'язань за цим Договором, а у разі здійснення попередньої оплати Постачальник, крім сплати зазначених штрафних санкцій, повертає Покупцю кошти з урахуванням індексу інфляції і 3-х відсотків річних». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно частиною 2 статті 231 Господарського кодексу України визначено, що У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Також, згідно з статтею 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Таким чином, зазначення в пункті 9.2. проекту Договору, що пеня встановлюється у розмірі 2% в день порушує положення чинного законодавства України та звичаї ділового обороту. Таким чином, просимо вас внести зміни в пункт 9.2. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частина 2 статті 231 Господарського кодексу України передбачає встановлення штрафних санкцій за порушення строків виконання господарського зобов’язання у разі, якщо хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, якщо інше не передбачено законом чи договором.
Таким чином, законодавство допускає встановлення в договорі інших, ніж зазначені в ч.2 статті 231 Господарського кодексу України, штрафних санкцій за порушення виконання господарського зобов’язання.
Відповідно до абзацу 1 ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України, при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Статтею 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань», розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Тобто, вказаним Законом встановлено обмеження відповідальності за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань. Оскільки в п.9.2 проекту Договору встановлена відповідальність Постачальника за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань щодо поставки товару, то обмеження, встановлене Законом України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань» в даному випадку не застосовується.
Крім цього, викладений Замовником в Додатку № 4 Тендерної документації проект Договору про закупівлю (поставку) товарів є типовою формою договору, що затверджена внутрішніми нормативними документами Товариства, розроблена з урахуванням багаторічної практики правовідносин з контрагентами та враховує особливості господарської діяльності ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО», як підприємства, що відноситься до державного сектору економіки.
Таким чином, законодавство допускає встановлення в договорі інших, ніж зазначені в ч.2 статті 231 Господарського кодексу України, штрафних санкцій за порушення виконання господарського зобов’язання.
Відповідно до абзацу 1 ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України, при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Статтею 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань», розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Тобто, вказаним Законом встановлено обмеження відповідальності за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань. Оскільки в п.9.2 проекту Договору встановлена відповідальність Постачальника за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань щодо поставки товару, то обмеження, встановлене Законом України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань» в даному випадку не застосовується.
Крім цього, викладений Замовником в Додатку № 4 Тендерної документації проект Договору про закупівлю (поставку) товарів є типовою формою договору, що затверджена внутрішніми нормативними документами Товариства, розроблена з урахуванням багаторічної практики правовідносин з контрагентами та враховує особливості господарської діяльності ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО», як підприємства, що відноситься до державного сектору економіки.
Проєкт договору п. 11.4
Дата подання: 29 березня 2024 12:54
Дата відповіді: 02 квітня 2024 10:55
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 11.4. Додатку №1 до проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Якщо Постачальник не зареєстрував податкові накладні (розрахунки коригування до податкових накладних) в Єдиному реєстрі податкових накладних до закінчення граничного терміну реєстрації податкових накладних, передбаченого Податковим кодексом України, Покупець має право призупинити виконання своїх зобов'язань по оплаті вартості Продукції на суму, що відповідає 20% (двадцяти) відсотків від суми незареєстрованих податкових накладних (розрахунках коригування до податкових накладних), а саме – 20% (двадцяти) відсотків від загальної суми коштів, що підлягають сплаті до моменту реєстрації такої податкової накладної (розрахунків коригування до податкових накладних) в Єдиному реєстрі податкових накладних». Оскільки прив'язка оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, який розраховує отримати кошти за поставлений Товар в повному обсязі та в строк з врахуванням звичаїв ділового обороту. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Постачальник є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань в частині реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Зазначена зміна не погіршить умови Замовника та захищає його інтереси на протязі всього часу виконання зобов'язань, проте надає можливість Постачальникам отримувати своєчасну оплату за поставлений товар. Тому на підставі вищевикладеного просимо вас внести відповідні зміни в пункт 11.4. Додатку №1 до проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 198.6. ст. 198 Податкового кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Відповідно до п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.
Враховуючи вищевикладені норми Податкового кодексу України, у разі не виконання Постачальником свого зобов’язання з реєстрації податкової накладної, Покупець втрачає право включити суму податку на додану вартість до свого податкового кредиту. Для уникнення ризиків, пов’язаних із цим, Покупець (ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО») в Договорі встановив додаткову господарську санкцію у вигляді призупинення виконання зобов’язань по оплаті Продукції на суму, що відповідає сумі незареєстрованої Постачальником податкової накладної.
Крім цього, Покупець (ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО») має у своїй багаторічній господарській практиці негативну історію із контрагентами, які недобросовісно виконували свої зобов’язання із реєстрації податкових накладних, що призвело до численних скарг та судових спорів. У зв’язку з цим, Покупцем (ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО») в Додаток №1 до Типової (примірної) форми договору, затвердженої внутрішніми нормативними документами ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО», було внесено пункт 11 із податковими застереженнями. Зміна та виключення даних пунктів з Договору неможлива.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає за доцільне внесення змін до проекту договору.
Відповідно до п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.
Враховуючи вищевикладені норми Податкового кодексу України, у разі не виконання Постачальником свого зобов’язання з реєстрації податкової накладної, Покупець втрачає право включити суму податку на додану вартість до свого податкового кредиту. Для уникнення ризиків, пов’язаних із цим, Покупець (ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО») в Договорі встановив додаткову господарську санкцію у вигляді призупинення виконання зобов’язань по оплаті Продукції на суму, що відповідає сумі незареєстрованої Постачальником податкової накладної.
Крім цього, Покупець (ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО») має у своїй багаторічній господарській практиці негативну історію із контрагентами, які недобросовісно виконували свої зобов’язання із реєстрації податкових накладних, що призвело до численних скарг та судових спорів. У зв’язку з цим, Покупцем (ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО») в Додаток №1 до Типової (примірної) форми договору, затвердженої внутрішніми нормативними документами ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО», було внесено пункт 11 із податковими застереженнями. Зміна та виключення даних пунктів з Договору неможлива.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає за доцільне внесення змін до проекту договору.
Щодо ТУ виробника
Дата подання: 29 березня 2024 13:04
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:39
Шановний замовнику!
В таблиці Додатку №3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) вами зазначено, що товар, який є предметом закупівлі, має виготовлятись відповідно до ТУ виробника.
Також, це зазначено у таблиці Додатку №1 до тендерної документації (Комерційна пропозиція).
Повідомляємо, що ми є виробником товару, який повністю відповідає всім технічним параметрам, що встановлені вами до предмету закупівлі у таблиці Додатку №3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ). Проте, ми виробляємо цей товар відповідно до ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917–2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», який прийнято як національний стандарт Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») № 122 від 26.04.2016 р.
Враховуючи вищезазначене, просимо вас внести зміни в тендерну документацію, а саме у таблицях Додатку №3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) та Додатку №1 до тендерної документації (Комерційна пропозиція) фразу «ТУ виробника» замінити на фразу «ДСТУ або ТУ виробника».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до службової записки, наданої відділом впровадження інвестиційних проектів та капітального будівництва ПАТ «Центренерго» надаємо відповідь на звернення: Розглянувши запитання, повідомляємо, що у разі прийняття відповідного рішення, Замовником будуть внесені необхідні зміни до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМФ УКРАЇНА" |
92 137,50
UAH
|
92 137,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФРЕГАТ ШОП" |
115 208,33
UAH
|
115 208,33
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
140 831,25
UAH
|
140 831,25
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ"" |
145 705,00
UAH
|
145 705,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМФ УКРАЇНА" #45002047 |
Переможець |
92 137,50
UAH
|
25 квітня 2024 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 09:47
|