Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Деревянко Ю.І. 380322377779 tenderlet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 7 602 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 027,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 08:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 08:38 |
Повідомлення про внесення змін до ТД-2.docx | |
03 квітня 2024 08:38 |
Додаток 2 - Проект договору_зі змінами2.doc | |
03 квітня 2024 08:38 |
Додаток 4 Технічна специфікація_зі змінами3.docx | |
02 квітня 2024 15:20 |
Повідомлення про внесення змін до ТД-1.docx | |
02 квітня 2024 15:20 |
Тендерна_документація з особливостями_зі змінами.docx | |
02 квітня 2024 15:20 |
Додаток 2 - Проект договору_зі змінами.doc | |
02 квітня 2024 15:20 |
Додаток 4 Технічна специфікація_зі змінами2.docx | |
29 березня 2024 09:26 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx | |
29 березня 2024 09:25 |
Додаток 4 Технічна специфікація_зі змінами.docx | |
26 березня 2024 16:42 |
Тендерна_документація з особливостями.docx | |
26 березня 2024 16:42 |
Додаток 2 - Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Хочемо зауважити, що ситуація в країні та фінансова нестабільність аналогічним чином впливає і на Замовника. Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає доцільним вносити зміни в тендерну документацію щодо можливості надання передплати за послуги в розмірі 30%.
Наше підприємство має досвід дотримання визначених умов Договору – 100% післяоплати протягом 10 днів з дати підписання акту (актів) приймання наданих послуг. Погодження Учасників з такими умовами оплати гарантує наявність достатньої матеріальної бази в Учасника, що впливає на оперативність виконання робіт, що в свою чергу є дуже суттєвим для Замовника враховуючи те, що роботи передбачається здійснювати на проїжджих (ділянках) магістралях міста (в т.ч. не перекриваючи рух) та забезпечення мінімальних перешкод (незручностей) для дорожнього руху.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000034 ● c11119851b854a038e34d08d94a22413
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.04.2024 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-03-26-011428-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 17:20:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт, замощення доріг і тротуарів та відновлення окремих місць покриття після аварійно-відновлювальних робіт ЛКП «Львівелектротранс», а також відновлення благоустрою у місцях ремонту кабельних ліній, трамвайних колій та замін опор контактної мережі», ДК 021:2015:45230000-8: (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-011428-a) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (надати документальне підтвердження обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості)?
2) Відповідно до вимог підпункту 2.8 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про підтвердження можливості вчасного та якісного надання послуг учасником закупівлі відповідно до технічних вимог
Поясніть, чи надано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг гарантійний лист, в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про підтвердження можливості вчасного та якісного надання послуг учасником закупівлі відповідно до технічних вимог (із зазначенням назви файла зазначеного вище документа в електронній системі закупівель)?
3) Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог підпункту 2.12.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг повинен надати власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом з тим, підпунктом 2.12.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати накази про призначення на посади осіб та/або трудові договори та/або цивільно-правові договори з усіма працівниками, вказаними в довідці та копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
Учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та накази про призначення на посади осіб.
Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг відсутня копія оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису, чим не дотримано вимоги підпункту 2.12.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг вимогам, встановленим підпунктом 2.12.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
4) Відповідно до вимог підпункту 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг повинен надати власну довідку, в довільній формі, з інформацією про виконання договорів аналогічного виду не менше двох (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконаних робіт за договором, аналогічних за предметом закупівлі). Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є роботи з замощення території (влаштування асфальтного покриття не менше 100 м2 та/або мощення бруківки не менше 100 м2 та/або відновлення плитки не менше 100 м2).
Разом з тим, підпунктом 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг у складі тендерної документації повинен надати - реалізовані договора, зазначені у довідці (з додатками (перелічені можливі варіанти додатків): договірна ціна / зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва / підсумкова відомість ресурсів / укладені додаткові угоди, тощо), позитивні відгуки від контрагентів, які підтверджують факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору) та документ, який підтверджує факт виконання робіт (а саме , акт приймання виконання робіт або довідка про вартість виконаних робіт, тощо (перелічені можливі варіанти підтвердження виконання робіт)).
Учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів з інформацією про виконання двох аналогічних договорів, а саме, договір від 14.12.2020 № ЛВ-СБ/14/12/20 (обсяг виконаних робіт 4 361 978,10 грн) та договір від 25.02.2020 № 00189 (обсяг виконаних робіт 953 342,45 грн).
Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт (Кб-2в) до договору від 25.02.2020 № 00189 (обсяг виконаних робіт 953 342,45 грн) на суму 937 042,48, тобто договір від 25.02.2020 № 00189 виконаний не в повному обсязі, чим не дотримано вимоги підпункту 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Крім того, моніторингом встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції до договору від 14.12.2020 № ЛВ-СБ/14/12/20 (обсяг виконаних робіт 4 361 978,10 грн) надав договірну ціну, а саме одиничні розцінки вартості робіт, але без зазначення інформації щодо обсягу виконаних робіт, зокрема, роботи з замощення території (влаштування асфальтного покриття не менше 100 м2 та/або мощення бруківки не менше 100 м2 та/або відновлення плитки не менше 100 м2).
Однак, відповідно до вимог підпункту 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є роботи з замощення території (влаштування асфальтного покриття не менше 100 м2 та/або мощення бруківки не менше 100 м2 та/або відновлення плитки не менше 100 м2).
Враховуючи викладене вище, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг вимогам, встановленим підпунктом 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 15:01:24
Відповідь на запит
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (надати документальне підтвердження обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості)?
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, інформуємо, що з метою належної підготовки пакету документів під час організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг було прийнято Наказ № 327 від 30.12.21 р. «Про організацію закупівель товарів, робіт і послуг ЛКП «Львівелектротранс». Відповідно до наказу у разі здійснення закупівель товарів, робіт чи послуг відповідальний структурний підрозділ чи інша посадова особа готує та подає пакет документів (зокрема, заявку на проведення електронних торгів та погоджене усіма залученими структурними підрозділами технічне завдання, яке повинно містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), на основі яких Уповноважена особа готує документацію для проведення електронних торгів.
Для здійснення закупівлі UA-2024-03-26-011428-a ініціаторами було надано відповідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розрахунки очікуваної вартості, а саме, заявку, технічну специфікацію, а також складені інженером з проектно-кошторисної роботи 1 категорії служби колії та завізовані ініціаторами: відомість обсягів робіт, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів та пояснювальну записку (копії усіх перелічених документів додаються).
Додатково повідомляємо, ЛКП «Львівелектротранс» не підпадає під дію постанови №710 від 11.10.2016 р., «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оскільки не є розпорядником бюджетних коштів, тому не повинно оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Створюючи план закупівлі в електронних полях «Джерело фінансування» вказується «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності)».
2) Відповідно до вимог підпункту 2.8 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про підтвердження можливості вчасного та якісного надання послуг учасником закупівлі відповідно до технічних вимог Поясніть, чи надано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг гарантійний лист, в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про підтвердження можливості вчасного та якісного надання послуг учасником закупівлі відповідно до технічних вимог (із зазначенням назви файла зазначеного вище документа в електронній системі закупівель)?
Інформуємо, що учасником ТОВ «Магістраль Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист, в якому, зокрема, вказано підтвердження можливості вчасного та якісного надання послуг учасником закупівлі відповідно до технічних вимог. Назва файлу «гарант лист.pdf» Експортовано: 03-04-2024, 14:26:23 (копія документу додається).
3) Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог підпункту 2.12.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг повинен надати власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим, підпунктом 2.12.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати накази про призначення на посади осіб та/або трудові договори та/або цивільно-правові договори з усіма працівниками, вказаними в довідці та копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та накази про призначення на посади осіб. Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг відсутня копія оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису, чим не дотримано вимоги підпункту 2.12.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг вимогам, встановленим підпунктом 2.12.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
Згідно постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах п.43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.».
Враховуючи вищенаведене, уповноваженою особою було надано учаснику ТОВ «Магістраль Інжиніринг» 24 години на усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції, а саме, завантаження в систему копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Протокол № 87 від 10.04.24 р. додається).
Учасник ТОВ «Магістраль Інжиніринг» усунув невідповідності шляхом завантаження файлу «штатний розпис.pdf» Експортовано: 10-04-2024, 13:47:42 (копія документу додається).
4. Відповідно до вимог підпункту 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг повинен надати власну довідку, в довільній формі, з інформацією про виконання договорів аналогічного виду не менше двох (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконаних робіт за договором, аналогічних за предметом закупівлі). Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є роботи з замощення території (влаштування асфальтного покриття не менше 100 м2 та/або мощення бруківки не менше 100 м2 та/або відновлення плитки не менше 100 м2). Разом з тим, підпунктом 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг у складі тендерної документації повинен надати - реалізовані договора, зазначені у довідці (з додатками (перелічені можливі варіанти додатків): договірна ціна / зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва / підсумкова відомість ресурсів / укладені додаткові угоди, тощо), позитивні відгуки від контрагентів, які підтверджують факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору) та документ, який підтверджує факт виконання робіт (а саме , акт приймання виконання робіт або довідка про вартість виконаних робіт, тощо (перелічені можливі варіанти підтвердження виконання робіт)). Учасник ТОВ Магістраль Інжиніринг у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів з інформацією про виконання двох аналогічних договорів, а саме, договір від 14.12.2020 № ЛВ-СБ/14/12/20 (обсяг виконаних робіт 4 361 978,10 грн) та договір від 25.02.2020 № 00189 (обсяг виконаних робіт 953 342,45 грн). Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт (Кб-2в) до договору від 25.02.2020 № 00189 (обсяг виконаних робіт 953 342,45 грн) на суму 937 042,48, тобто договір від 25.02.2020 № 00189 виконаний не в повному обсязі, чим не дотримано вимоги підпункту 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Інформуємо, що Замовником було повторно проаналізовано інформацію надану учасником по договору від 25.02.2020 № 00189, а саме: довідок про вартість виконаних будівельних робіт та договірної ціни. Учасником було завантажено 22 довідки про вартість виконаних робіт на суми (додається окремий файл з довідками про вартість виконаних робіт в кількості 22 шт.):
- 44 163,16 грн. (від 28.02.2020 р.)
- 47 692,42 грн. (від 28.02.2020 р.)
- 35 658,61 грн. (від 28.02.2020 р.)
- 43 972,51 грн. (від 06.03.2020 р.)
- 50 962,58 грн. (від 17.03.2020 р.)
- 57 929,20 грн. (від 17.03.2020 р.)
- 19 354,51 грн. (від 19.03.2020 р.)
- 29 019,24 грн. (від 07.07.2020 р.)
- 52 368,85 грн. (від 02.09.2020 р.)
- 93 277,39 грн. (від 02.09.2020 р.)
- 17 196,73 грн. (від 30.09.2020 р.)
- 38 292,66 грн. (від 30.09.2020 р.)
- 29 085,83 грн. (від 30.09.2020 р.)
- 31 981,90 грн. (від 20.10.2020 р.)
- 37 930,73 грн. (від 20.10.2020 р.)
- 18 320,44 грн. (від 20.10.2020 р.)
- 172 578,37 грн. (від 26.10.2020 р.)
- 16 900,27 грн. (від 30.10.2020 р.)
- 63 276,73 грн. (від 30.10.2020 р.)
- 25 551,77 грн. (від 26.11.2020 р.)
- 9 667,64 грн. (від 26.11.2020 р.)
- 18 160,94 грн. (від 26.11.2020 р.)
Загальна сума усіх довідок складає: 953 342,48 грн., що підтверджує виконання договору в повному обсязі (файл «анал дог 2.pdf» додається).
Враховуючи наведене вище, ТОВ Магістраль Інжиніринг, як учасником торгів, надано довідки на повну вартість виконаних робіт, відповідно належним чином підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
Крім того, моніторингом встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції до договору від 14.12.2020 № ЛВ-СБ/14/12/20 (обсяг виконаних робіт 4 361 978,10 грн) надав договірну ціну, а саме одиничні розцінки вартості робіт, але без зазначення інформації щодо обсягу виконаних робіт, зокрема, роботи з замощення території (влаштування асфальтного покриття не менше 100 м2 та/або мощення бруківки не менше 100 м2 та/або відновлення плитки не менше 100 м2). Однак, відповідно до вимог підпункту 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є роботи з замощення території (влаштування асфальтного покриття не менше 100 м2 та/або мощення бруківки не менше 100 м2 та/або відновлення плитки не менше 100 м2). Враховуючи викладене вище, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ Магістраль Інжиніринг вимогам, встановленим підпунктом 2.12.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»?
Учасником було надано підтверджуючі документи, передбачені тендерною документацією для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Одночасно в тендерній документації не було передбачено вимоги надання окремого документа встановленої форми учасника для підтвердження обсягу робіт з замощення території. Форма довідки – довільна.
Варто зазначити, що основна мета підтвердження виконання учасником аналогічних договорів, що ставилася Замовником, полягає не в формальному зазначені в довідці учасником певних даних, а фактичне виконання аналогічних договорів.
При здійсненні оцінки наданих учасником документів, Замовником було враховано, що основні роботи, які виконував учасник відповідно до договору від 14.12.2020 № ЛВ-СБ/14/12/20 згідно переліку робіт в договірній ціні - це роботи по влаштуванню різних видів покриття (ФЕМ, граніт, бруківка), а також загальна сума виконаних робіт 4 361 978,10 грн. слугують підтвердженням виконання учасником необхідного обсягу робіт з замощення території (влаштування асфальтного покриття не менше 100 м2 та/або мощення бруківки не менше 100 м2 та/або відновлення плитки не менше 100 м2).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Магістраль Інжиніринг |
7 582 293,42
UAH з ПДВ
|
7 582 293,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Магістраль Інжиніринг #39209816 |
Переможець |
7 582 293,42
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 17:10
|
Договір № 00258 від 22.04.24 р.pdf | укладений |
22 квітня 2024 17:10
|