Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
119 269,60 UAH
UA-2024-03-26-010110-a dc22d17602f544429bab0d2586a9890a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайло Вікторович

380680657748 tender020@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Михайло Вікторович
380680657748
tender020@ukroboronprom.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2024 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2024 09:00
Очікувана вартість: 119 269,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 596,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
811 штука
Папір А4, 80г/м2, 500 арк., клас - С/С+, СІЕ білизни - 150%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
21 штука
Папір А3, 80г/м2, 500 арк., клас - С/С+, СІЕ білизни - 150%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Папір А5, 80г/м2, 500 арк., клас - С/С+, СІЕ білизни - 150%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
128 штука
Папір А4, 65-75г/м2, 500 арк., СІЕ білизни - 150%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після проходження всього обсягу Продукції вхідного контролю на складі Покупця. *Для платників ПДВ: Сума ПДВ сплачується впродовж 10 робочих днів, наступних за днем надсилання Постачальником у спосіб, визначений Договором, Покупцю квитанцій про реєстрацію податкових накладних, виписаних за всіма операціями з постачання Продукції. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2024 15:44
Конкурсна документація.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій