Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45450000-6 ‘’Інші завершальні будівельні роботи ‘’- поточний ремонт приміщень пральні будівлі літери «В» КНП «Київська міська клінічна лікарня №8»
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2024-03-26-001205-a ● 5dfb1c8c9ef941a28b53305fc4c5cb8e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05497146 |
Місцезнаходження: | 04159, Україна , Київська обл., Київ, вул. Юрія Кондратюка, буд.8 |
Контактна особа: |
Мельник Наталія Олександрівна 380445023703 kmkl8@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45450000-6 ‘’Інші завершальні будівельні роботи ‘’- поточний ремонт приміщень пральні будівлі літери «В» КНП «Київська міська клінічна лікарня №8»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04159, Україна, Київська область, Київ, вул. Юрія Кондратюка, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 270 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 09:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 09:00 |
Протокол про внесення змін до ТД пральня.docx | |
02 квітня 2024 08:59 |
Оголошення 4545 пральня.docx | |
02 квітня 2024 08:59 |
ТД КМКЛ №8 пральня із змінами.docx | |
26 березня 2024 09:31 |
Проєкт договору про закупівлю.docx |
02 квітня 2024 09:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 квітня 2024 09:00 |
Протокол про внесення змін до ТД пральня.docx
|
|||||||||
02 квітня 2024 08:59 |
Оголошення 4545 пральня.docx
|
|||||||||
02 квітня 2024 08:59 |
ТД КМКЛ №8 пральня із змінами.docx
|
|||||||||
26 березня 2024 09:31 |
Проєкт договору про закупівлю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова звітність
Дата подання: 26 березня 2024 10:39
Дата відповіді: 26 березня 2024 12:17
Добрий день шановний Замовнику, відповідно пункту 3 таблиці Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога:
"На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік. "
Фінансова звітність має надаватися Учасниками саме за 2022 рік? чи, актуальна вже за 2023 рік, оскільки усіма приватними суб'єктами господарювання станом на 26.03.24 року вже подано звітність за 2023 рік
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаєте за 2022рік. згідно ТД.
Клас наслідків
Дата подання: 26 березня 2024 10:42
Дата відповіді: 26 березня 2024 12:14
Доброго дня шановний Замовнику, до якого класу наслідків (відповідальності) відносяться послуги, які планується надати по об'єктах, що є предметом закупівлі?
Відповідь: КЛАС НАСЛІДКІВ СС1
Ліцензія
Дата подання: 26 березня 2024 10:45
Дата відповіді: 26 березня 2024 12:21
Добрий день шановний Замовнику, вимогами Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник в складі пропозиції повинен надати:
"- Надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, якщо така передбачена законодавством. "
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності, без отримання документів дозвільного характеру зокрема ліцензій.
Порядок ліцензування будівництва регулювала Постанова № 256, що з реформою у сфері містобудівної діяльності втратила чинність 18.03.2020. Через реформу архітектурно-будівельного контролю та нагляду видачу ліцензій будівельним компаніям скасували. Це й спричинило ситуацію, за якої фактично з березня 2020 року будівельні компанії, що діяли на ринку, не могли продовжити прострочену ліцензію, а новостворені компанії — її отримати.
Усе змінилося із запровадженням воєнного стану. КМУ врегулював набуття права на здійснення певних видів господарської діяльності, зокрема на підставі ліцензій, — ухвалив Постанову № 314. Тож 18.03.2022 ліцензування будівельної діяльності отримало нове регулювання — можливість подавати декларацію про провадження господарської діяльності (далі — декларація).
Замість того щоб отримувати ліцензію як дозвільний документ, суб’єкт господарювання має право подавати декларацію.
Суб’єкти господарювання, що працюють за ліцензіями, строк дії яких не завершився, не зобов’язані подавати декларацію та як і суб’єкти господарювання, що працюють за декларацією про провадження господарської діяльності не зобов’язані мати та подавати ліцензію.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує право на участь в процедурі закупівлі учасників, що проводять господарську діяльність з будівництва в умовах воєнного стану, та мають документ, що дозволяє проводити таку діяльність, а саме декларацію про провадження господарської діяльності, що в свою чергу дозволяє виконувати роботи різного класу наслідків до яких також відноситься предмет закупівлі.
В зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до Додатку 1 тендерної документації, та додати документ «декларація про провадження господарської діяльності», що в свою чергу дозволить приймати участь в закупівлі учасникам, які здійснюють діяльність відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В ТД зазначено надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, якщо така передбачена законодавством. Надати копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК – 5. Якщо дана ліцензія не передбачена надаєте пояснювальний лист.
Кошторисні розрахунки
Дата подання: 26 березня 2024 11:42
Дата відповіді: 26 березня 2024 14:15
Шановний Замовнику, в тендерній документації не зазначено на якому саме етапі тендерної закупівлі потрібно Учасником чи Учасником-переможцем надавати кошторисний розрахунок предмету закупівлі та у якому форматі, при тому кошторисні розрахунки є частиною Договору при під писанні
Надайте будь ласка пояснення
Відповідь: Кошторисні документи необхідно надавати згідно п.17 проекту договору (Проєкт договору про закупівлю.docx), в якому зазначено наступне:
Додатки:
Договірна ціна, зведений кошторис, відомість ресурсів, пояснювальна записка, локальний кошторис.
Кошторисну документацію необхідно викласти в сканованому вигляді в форматі PDF за підписом та печаткою інженера-проектувальника, чинні документи (сертифікат та свідоство) якого прикріплені до пропозиції, на вимогу Додатку № 1 до тендерної документації (ТД КМКЛ №8 пральня.docx). Також обов'язковий підпис керівника учасника і печаткою компанії (за наявності), що приймає участь в цій закупівлі. Підписи та печатки вищезазначених осіб мають бути на кожному з кошторисних документів.
Додатки:
Договірна ціна, зведений кошторис, відомість ресурсів, пояснювальна записка, локальний кошторис.
Кошторисну документацію необхідно викласти в сканованому вигляді в форматі PDF за підписом та печаткою інженера-проектувальника, чинні документи (сертифікат та свідоство) якого прикріплені до пропозиції, на вимогу Додатку № 1 до тендерної документації (ТД КМКЛ №8 пральня.docx). Також обов'язковий підпис керівника учасника і печаткою компанії (за наявності), що приймає участь в цій закупівлі. Підписи та печатки вищезазначених осіб мають бути на кожному з кошторисних документів.
Кошторис 2
Дата подання: 26 березня 2024 15:29
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:56
Шановний замовнику, Вами було надано відповідь на питання про кошторис до даного предмету закупівлі та сказано, що
"Кошторисну документацію необхідно викласти в сканованому вигляді в форматі PDF за підписом та печаткою інженера-проектувальника, чинні документи (сертифікат та свідоцтво) якого прикріплені до пропозиції, на вимогу Додатку № 1 до тендерної документації (ТД КМКЛ №8 пральня.docx). Також обов'язковий підпис керівника учасника і печаткою компанії (за наявності), що приймає участь в цій закупівлі. Підписи та печатки вищезазначених осіб мають бути на кожному з кошторисних документів."
Проте в тендерній документації відсутнє формулювання даних вимог, залишається не зрозумілим, кошторисні розрахунки надаються у складі тендерної пропозиції чи разом з документами Переможця? чи на етапі кладення договору? просимо чітко дати відповідь на питання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ви повинні надати проект договору з усіма додатками.
Проект договору
Дата подання: 26 березня 2024 16:07
Дата відповіді: 26 березня 2024 16:15
В тендерній документації відсутня вимога надання проекту договору Учасниками у складі пропозиції з прорахованими додатками на суму пропозиції, просимо внести зміни і додати дану вимогу, якщо Замовником вбачається надання Учасниками таких документів
Відповідь: В тендерній документації надається проект договору, якщо ви бажаєте я внесу зміни з конкретизацією про надання проекту договору з усіма додатками
Проект договору 2
Дата подання: 26 березня 2024 16:27
Дата відповіді: 26 березня 2024 16:52
Так, просимо внести з міни з конкретизацією надання заповненого чи не заповненого проекту договору учасниками в складі пропозиції
Відповідь: Проект договру надається з усіма додатками повністю заповнений відповідно до вашої цінової пропозиції.
Проект договору, оплата
Дата подання: 27 березня 2024 10:50
Дата відповіді: 27 березня 2024 10:56
Добрий день шановний Замовнику, в пунктом 3.3. розділу 3 проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації), передбачено: "Замовник проводить, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника оплату за виконані роботи протягом 270-ти календарних днів з моменту підписання акту наданих послуг."
Наявна розбіжність в оплаті за надані послуги по предмету закупівлі, оскільки в електронній системі закупівель Замовником встановлено, що оплата за надані послуги складає 10 банківських днів зі 100% після оплатою. - (така інформація відсутня в проекті договору)
Якщо відомості в документах, завантажених до електронної системи закупівель, відрізняються від тих, що заповнені в електронних полях, автентичною вважають ту інформацію, що заповнена в електронних полях (п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082). В даному випадку умови оплати в проекті договору суттєво відрізняються від умов оплати, розміщених в електронній системі закупівель.
В зв'язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до проекту договору та привести у відповідність умови оплати до інформації, що зазначена в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виправили електронне поле.
Аналогічний договір
Дата подання: 27 березня 2024 14:44
Дата відповіді: 27 березня 2024 14:55
Добрий день, шановний Замовнику, яка мінімальна кількість аналогічних договорів має бути зазначена в довідці про виконання аналогічних договорів? оскільки вимога вказана в множині
Відповідь: Довідка в довільній формі.
Аналогічний договір 2
Дата подання: 27 березня 2024 15:08
Дата відповіді: 27 березня 2024 16:33
Ви не дали відповідь - Чи достатнім буде підтвердження аналогічного досвіду наданням в довідці про виконані аналогічні договори 1 договору?
Відповідь: Довідка в довільній про укладені договори (значить більше ніж один).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРВОДРЕСУРС" |
3 728 668,56
UAH з ПДВ
|
3 728 668,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРВОДРЕСУРС" #43332392 |
Переможець |
3 728 668,56
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 11:52
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 12:08
|
підсумкова відомість.pdf | укладений |
16 квітня 2024 12:06
|
договір 75-40.pdf | укладений |
16 квітня 2024 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 75/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |