Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003600 |
Місцезнаходження: | 61093, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Озерянська, 5 |
Контактна особа: |
Маланчук Наталія Олександрівна 380577773755, 380956992704 khodkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 952 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 17:59 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
25 березня 2024 17:59 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
25 березня 2024 17:59 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
25 березня 2024 17:59 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
25 березня 2024 17:59 |
ТД лабораторні реагенти.docx | |
25 березня 2024 17:59 |
Додаток 5 ДОГОВІР ПОСТАВКИ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000098 ● 9047647d54fa4581bb1896f9abd5d806
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 21:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024
№ 67
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2024 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2024-03-25-011486-a 25.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 12:37:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Лікарських засобів (код ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція), очікуваною вартістю 2 952 000,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-25-011486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до умов Додатку №2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам” (Примітки) до тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати Учасникам оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "Марченко Андрій Ігорович" надано гарантійний лист від ТОВ «Лабікс» (представник виробника) з гарантією поставки розчинів АВX Minotrol 16 (2H) та (2L) у кількості по 12 шт, що не відповідає потребам Замовника визначеним в Додатку №2 (рядок 34,35) тендерної документації (по 24 шт).
Чому тендерна пропозиція ФОП "Марченко Андрій Ігорович" не відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 13:30:35
Пояснення в межах моніторингу UA-2024-03-25-011486-a
Відповідно до Вашого запиту від 24.04.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» (далі Замовник) надає пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року, зокрема, п.2 розділу III Методи визначення очікуваної вартості, згідно якого розрахунок очікуваної вартості товару визначається на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі були використані як ціни попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічного товару, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют, які приведені до єдиних умов.
Оскільки товар є товаром іноземного виробника, то у відповідності до вимог чинного законодавства, як інформаційні джерела було використано: для індексу інфляції – офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют – офіційний вебсайт Національного банку України.
Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Кошти, що отримує наше підприємство від НСЗУ призначені для фінансування надання медичних послуг, лікарських засобів та медичних виробів за програмою медичних гарантій (п.1. ч. 1 ст. 5 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення»).
Так, отримані кошти від НСЗУ на підставі Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Поточно медичний заклад – КНП має статус суб’єкта господарської діяльності, який здійснює надання медичних послуг населенню. Це вказує на те, що йому дозволено отримувати кошти в межах конкретних програм охорони здоров’я, але вже як отримувачеві, а не розпоряднику таких коштів.
Відповідно до пункту 41 Постанови № 710: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі.
В порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення, що затверджений Постановою КМУ № 1086 від 24 грудня 2019 року зазначено, що головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ, а розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
Бюджетне законодавство не регулює процедуру отримання коштів медичними закладами від НСЗУ. А отже, медзаклад не вважається таким, що отримує бюджетне фінансування. Отримання коштів відбувається на основі укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; а сума коштів, які сплачуватиме НСЗУ вказується у спеціалізованих умовах надання медичних послуг; кошти у договорі рахуються на 1 рік, а потім річний платіж ділиться на 12 місяців. Медзаклад для отримання коштів має подавати звіт про надані послуги до НСЗУ. Звіт формується на основі послуг та визначених сум оплати в додатках до договору. Кошти зараховуються на той рахунок, який вказує підприємство.
За договорами з НСЗУ КНП ХОР «ОДКЛ» фактично надають послуги, отримуючи за них плату. Оскільки фінансування від НСЗУ є коштами, отриманими за надання послуг з медичного обслуговування, то стосовно цих коштів немає зобов’язань дотримуватися цільового використання або подавати звітність, подібно до одержувачів бюджетних коштів. Заклади вільні у питаннях використання коштів НСЗУ за умови дотримання головної вимоги договору - надання медичної допомоги в повному обсязі, визначеному порядком надання медичної допомоги та самим договором. КНП використовує кошти відповідно до законодавства та згідно з умовами Статутів та інших договорів.
На сайті НСЗУ розміщені вимоги програми медичних гарантій на 2024 рік, в тому числі погоджені специфікації та умови закупівлі за напрямом медичної допомоги, які надаватимуться за Програмою медичних гарантій у 2024 році.
Саме до вищезазначених вимог та погоджених специфікацій медичних гарантій КНП ХОР «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» проводить, зокрема, лабораторні дослідження, які є вкрай важливими для вчасної діагностики захворювання та відповідного лікування. Перелік необхідних реактивів, їх кількісні показники визначені керівником клініко-діагностичної лабораторії та надані в рапорті для формування закупівлі, та на підставі потреби Замовника, яка формується кваліфікованими спеціалістами виходячи з кількості проведених тих чи інших лабораторних досліджень за попередній рік.
Виходячи з вищенаведеного замовник здійснив закупівлю за власні кошти отримані від господарської діяльності (кошти НСЗУ) та не являється головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) в розумінні Бюджетного кодексу України.
2. Посилання на сторінку веб – сайту:
https://odkl.kh.ua/files/upload/k0_%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA,%20%D0%BE%D1%87%D1%96%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96.pdf
3. Стосовно розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Марченко Андрій Ігорович" Код ЄДРПОУ: 3467703138 у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями: Лабораторні реактиви (ДК 021:2015 – 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 - Лабораторні реактиви), UA-2024-03-25-011486-a, інформуємо наступне:
Встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "Марченко Андрій Ігорович" надано гарантійний лист від ТОВ «Лабікс» (представник виробника) з гарантією поставки розчинів АВX Minotrol 16 (2H) та (2L) у кількості по 12 шт., що не відповідає потребам Замовника визначеним в Додатку №2 (рядок 34,35) тендерної документації (по 24 шт).
У зв’язку з не співпадінням інформації гарантійного листа та інформації з оголошення, а також відсутністю права замовника на надання можливості виправлення помилок, уповноважена особа самостійно вирішила зв’язатись з ТОВ «Лабікс» (представник виробника), який надавав гарантійний лист учаснику з вказаним номером оголошення на закупівлю замовника, в результаті чого ТОВ «Лабікс» (представник виробника) надав пояснювальний лист, в якому зазначено, що останніми було зроблено формальну (технічну) помилку при формуванні гарантійного листа, а також надано новий гарантійний лист з виправленнями, що відповідає потребам замовника.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних (технічних) помилок незначного характеру, які не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
У зв’язку з нагальною потребою лабораторних реактивів для повного та належного функціонування всіх лабораторій лікарні, а також проведення лабораторних досліджень для своєчасного встановлення клінічного діагнозу, враховуючи складні та форс мажорні обставини в місті Харкові, яке знаходиться в зоні можливих бойових дій та перебуває під постійними обстрілами, уповноважена особа прийняла рішення прийняти учасника ФОП "Марченко Андрій Ігорович" переможцем.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Отже, на виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-25-011486-a від 07-05-2024 року повідомляємо наступне. З Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Також було направлено лист повідомлення від 07.05.2024 року постачальнику ФОП "Марченко А.І. про розірвання договору. 08.05.2024 року була підписана додаткова угода зі згодою сторін на розірвання договору. Всі додатки до договору та інши документи на розірвання договору оприлюдненні через електронну систему закупівель.
2024-05-08 14:24:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Відповідно до звіту про виконання договору Договір від 10.04.2024 № МА-1/20 розірвано. Сума оплати за договором складає 253 021,00 гривень.
2024-06-06 10:12:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Марченко Андрій Ігорович" |
2 905 680,00
UAH з ПДВ
|
2 905 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Марченко Андрій Ігорович" #3467703138 |
Переможець |
2 905 680,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 21:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 13:52
|
20240508_132637.jpg | укладений |
08 травня 2024 13:39
|
20240508_132857.jpg | укладений |
08 травня 2024 13:39
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
08 травня 2024 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 11:40
|
Договір МА 1 20 лаб.pdf | укладений |
10 квітня 2024 11:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 квітня 2024 — 08 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
253 021,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору |