Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи для засідань та зборів з метою забезпечення освітнього процесу
Очікувана вартість
62 400,00 UAH
UA-2024-03-25-010570-a bfe01b4e797a4b25b3393d784d5833dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр НАУМЕНКО

+380680905330 zakupivlinuzp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Запорізька політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02070849
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 64
Контактна особа: Олександр НАУМЕНКО
+380680905330
zakupivlinuzp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Закупівля без використання електронної системи проводиться відповідно до пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Столи для засідань та зборів з метою забезпечення освітнього процесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, б. 64.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2024 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зайко Микита Ігорович
#3731302714
Переможець 62 400,00
UAH
25 березня 2024 16:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2024 16:43
Договір від 25.03.2024 №535-юр.pdf укладений
25 березня 2024 16:43