Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумка транспортна індивідуальна (18931000-4 Дорожні сумки) код ДК 021:2015 «18930000-7 Мішки та пакети».
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2024-03-25-008562-a 0faa28785411431caaf2fe2d6ad7b624
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Линник

+380639866008 tend3_36shvp@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0330
Код ЄДРПОУ: 38426944
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, *******
Контактна особа: Олена Линник
+380639866008
tend3_36shvp@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2024 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2024 10:00
Початок аукціону: 04 квітня 2024 11:37
Початок аукціону: 04 квітня 2024 11:37
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Сумка транспортна індивідуальна Тип 2 у маскувальному кольорі ММ-14,
ТС A01XJ.11490-103:2019 (01)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2024
ДК 021:2015: 18931000-4 — Дорожні сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пункту п.1 ст.49 Бюджетного Кодексу України за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 календарних днів відповідно до поданих Замовнику Постачальником належним чином оформлених документів. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

робочий зразок
Дата подання: 26 березня 2024 11:41
Дата відповіді: 29 березня 2024 08:11
Додатком № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник передбачає надання Постачальниками робочих зразків продукції (товару) на етапі з моменту оголошення закупівлі до закінчення терміну подання пропозицій. Згідно вимог Оголошення зазначено, що робочий зразок повертаються Учасникам виключно після виконання умов договору про закупівлю на підставі документів які дають право на отримання матеріальних цінностей (довіреність); а також: у разі відміни спрощеної закупівлі чи визнання її такої, що не відбулися, у разі невідповідності зразків продукції (товару) вимогам Замовника, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, силами та за рахунок Учасника, шляхом отримання уповноваженими особами Учасника на підставі документів які дають право на отримання матеріальних цінностей (довіреність). Просимо надати роз’яснення, у разі якщо процедура закупівлі відбулась, однак пропозиція учасника не розглядалась і з ним відповідно не заключено договір про закупівлю, як він може отримати робочий зразок, так як оголошенням це не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повернення зразків учасникам закупівлі, які не визнані переможцями, здійснюється за письмою вимогою таких учасників, після укладання договору з переможцем силами та за рахунок Учасника, шляхом отримання уповноваженими особами Учасника на підставі документів які дають право на отримання матеріальних цінностей (довіреність).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АТОН-ТОРГ" 1 348 020,00
UAH з ПДВ
1 099 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАКТИК ПРО" 1 099 920,00
UAH з ПДВ
1 099 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 1 300 020,00
UAH з ПДВ
1 300 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 1 639 000,00
UAH з ПДВ
1 639 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2024 17:24
Електронний підпис
08 квітня 2024 12:54
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:32
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:32
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:25
Витяг з ЄДР 2021.pdf
03 квітня 2024 08:25
Цінова пропозиція СТІ.pdf
03 квітня 2024 08:25
Лист гарантія_0001.pdf
03 квітня 2024 08:25
Висновок СЕЕ_0001.pdf
03 квітня 2024 08:25
Витяг платника ПДВ 2021.pdf

Публічні документи

02 квітня 2024 16:27
Електронний підпис
02 квітня 2024 16:27
Електронний підпис
02 квітня 2024 16:16
Виписка Тактик про.pdf
02 квітня 2024 16:16
3.Гар.лист поставки.pdf
02 квітня 2024 16:16
Наказ Різаненко В.М..pdf
02 квітня 2024 16:16
6.Не є рф.pdf
02 квітня 2024 16:16
8.Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2024 16:16
2.гар лист сумки.pdf
02 квітня 2024 16:16
7.Тех.хар-ки погоджені.pdf
02 квітня 2024 16:16
Довідка (26).zip
02 квітня 2024 16:16
4.Довідка.pdf
02 квітня 2024 16:16
Витяг ПДВ Такатик про.pdf
02 квітня 2024 16:16
Довідка (27).zip

Публічні документи

02 квітня 2024 18:02
Електронний підпис
02 квітня 2024 18:01
Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2024 18:01
Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Погоджена Технічна.pdf
02 квітня 2024 18:00
Накладна топ-текс.pdf
02 квітня 2024 18:00
Погоджена Технічна.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Акт СТІ ТОП-ТЕКС.pdf
02 квітня 2024 18:00
Акт СТІ ТОП-ТЕКС.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Накладна топ-текс.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Рішення.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 2.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Гарантійний лист.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Статут топ-текс.pdf
02 квітня 2024 18:00
Гарантійний лист.pdf
02 квітня 2024 18:00
Наказ про призначення.pdf
02 квітня 2024 18:00
опис.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Довідка.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
опис.pdf
02 квітня 2024 18:00
Рішення.pdf
02 квітня 2024 18:00
Статут топ-текс.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Виписка ТОП-ТЕКС 05.03.24.pdf
02 квітня 2024 18:00
Витяг ЄДР 28.03.24.pdf.p7s
02 квітня 2024 18:00
Витяг ЄДР 28.03.24.pdf
02 квітня 2024 18:00
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 2.pdf
02 квітня 2024 18:00
Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2024 18:00
Довідка.pdf
02 квітня 2024 18:00
Витяг ПДВ.pdf.p7s

Публічні документи

02 квітня 2024 17:51
Електронний підпис
02 квітня 2024 17:51
Електронний підпис
02 квітня 2024 17:48
1 Довідка.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:48
Накладна (сумка).pdf
02 квітня 2024 17:48
11 Лист-згода договір.pdf
02 квітня 2024 17:48
1 Довідка.pdf
02 квітня 2024 17:48
12 Довідка.pdf
02 квітня 2024 17:48
12 Довідка.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:48
6 Висновок.pdf
02 квітня 2024 17:48
3 Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:48
5 Гарантійний лист.pdf
02 квітня 2024 17:48
11 Лист-згода договір.pdf.p7s
02 квітня 2024 17:48
3 Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2024 17:48
8 Акт № 103_ СТІ, тип 2.pdf
02 квітня 2024 17:48
5 Гарантійний лист.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТОН-ТОРГ"

ТОВ "ТАКТИК ПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АТОН-ТОРГ"
#41862031
Переможець 1 099 820,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 10:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 09:41

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні недоліки в документах, а саме: В Додатку №1 до оголошення надана не повна інформація: у пунктах 3 та 5 не зазначені контактні телефони та е-mail. У гарантійному листі №2-02-04-2024 від 02.04.2024 року відсутня інформація про виробника товару (його адреса), як вимагалося в Додатку 3 до оголошення: Відсутній підписаний Додаток №3, що вимагалося в розділі 3.1 Оголошення (документи, щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі технічне завдання (підписаний Додаток №3) Надати Додаток №1 до оголошення з повною інформацією у пунктах 3 та 5 (зазначені контактні телефони та е-mail). Надати гарантійний лист з інформацією про виробника товару (його адреса). Надати підписаний Додаток №3, що вимагалося в розділі 3.1 Оголошення (документи, щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі технічне завдання (підписаний Додаток №3).

Документи

09 квітня 2024 10:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2024 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АТОН-ТОРГ"
#41862031
1 099 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2024 10:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2024 09:20
ДУ №1 від 12.04.24 до дог.478 від 12.04.2024.pdf зміни до договору
12 квітня 2024 09:18
Електронний підпис укладений
12 квітня 2024 09:08
Договір №478 від 12.04.2024.pdf укладений
12 квітня 2024 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) згідно підпункту 5 пункту 19 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» і зменшити суму договору на 8,00 грн., внести відповідні зміни в СПЕЦИФІКАЦІЮ (Додаток № 1 до Договору) та викласти в новій редакції пункт 3.1. Договору: «Загальна сума Договору складає: 1 099 812,00 грн. (один мільйон дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот дванадцять грн. 00 коп.), у тому числі податок на додану вартість (далі по тексту ПДВ - 20%): 183 302,00 грн. (сто вісімдесят три тисячі триста дві грн., 00 коп.).».
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML