Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 44098925 |
Вебсайт: | https://3k1e5.weblium.site/ |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77 |
Контактна особа: |
Ірина Кушнір +380976890165 lawyer.tender.ua@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 17 239 412,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 197,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 12:24 |
Оголошення_про проведення тендерної закупівлі.doc | |
25 березня 2024 12:24 |
Тендерна документація.doc | |
25 березня 2024 12:24 |
Додаток 6_Проєкт договору.doc | |
25 березня 2024 12:24 |
Додаток 5_Відомість обсягів робіт звірений.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000003 ● c6ecb4004ed14f4abc2c3ed08d0acbf2
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024 № 36-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.05.2024 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 2 UA-2024-03-25-004808-a 25.03.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 09:54:37
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення Чорнопотоківського ліцею для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб на вул. Б.Хмельницького 388Г, в с.Чорний Потік Надвірнянського району, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-25-004808-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому Замовником у тендерній документації заначено проведення процедури закупівлі відкритими торгами, тоді як відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» процедури закупівлі проводяться відкритими торгами з особливостями?
3. Чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника не враховано те, що учасником не надано в повному обсязі локальні кошториси?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" |
17 082 064,00
UAH з ПДВ
|
17 082 064,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" #33909174 |
Переможець |
17 082 064,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 17:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 17:23
|
Додаток 7.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:21
|
Договір.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:19
|
Додаток 6.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:19
|
Додаток 8.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:19
|
Додаток 5.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:19
|
Додаток 2.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:19
|
Додаток 1.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:19
|
Додаток 4.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:18
|
Додаток 3.PDF | укладений |
16 квітня 2024 17:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення Чорнопотоківського ліцею для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб на вул. Б.Хмельницького 388Г, в с.Чорний Потік Надвірнянського району, Івано-Франківської області | 1 | робота |
17 082 064,00
UAH з ПДВ
|