Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вентилятор Домовент 100 С, код 42520000-7– Вентиляційне обладнання
Очікувана вартість
2 346,00 UAH
UA-2024-03-25-000765-a 5344505f224a4b579e26994b5373da72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Світлана Миколаївна

+380512378337 cizovigz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
Код ЄДРПОУ: 08564067
Вебсайт: http://kvs.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лагерне поле,5
Контактна особа: Харченко Світлана Миколаївна
+380512378337
cizovigz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2024 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2024 09:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2024 09:29
Очікувана вартість: 2 346,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42520000-7: Вентиляційне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Вентилятор Домовент 100 С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42521000-4 — Димовитяжне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2024 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 09:25
Проект договору.docx
25 березня 2024 09:25
Додатки до закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 09:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Куц Сергій Анатолійович 2 100,00
UAH з ПДВ
2 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2024 21:38
Електронний підпис
03 квітня 2024 21:36
Довідка 1
01 квітня 2024 21:35
Електронний підпис
31 березня 2024 20:14
Справка банк ФОП Куц.pdf
31 березня 2024 20:14
Лист санкція.pdf
31 березня 2024 20:14
Св-во ДержРеестр.pdf
31 березня 2024 20:14
погодження з договором.pdf
31 березня 2024 20:14
Лист перс.дані.pdf
31 березня 2024 20:14
Повноваження Куц.pdf
31 березня 2024 20:14
паспорт_ код.pdf
31 березня 2024 20:14
Лист ліцензуваня.pdf
31 березня 2024 20:14
Лист сертифікація.pdf
31 березня 2024 20:14
ЕдПодаток св-во.pdf
31 березня 2024 20:14
гарлист.pdf
31 березня 2024 20:14
ГарЛист окупов.тер..pdf
31 березня 2024 20:14
гарлист санкція.pdf
31 березня 2024 20:14
ГаранЛист санкціі.pdf
31 березня 2024 20:14
гар.лист митниця.pdf
31 березня 2024 20:14
гар.лист екон.санкції.pdf
31 березня 2024 20:14
гар.лист відносини.pdf
31 березня 2024 20:14
Домовент.pdf
31 березня 2024 20:14
ТехХар.pdf
31 березня 2024 20:14
цп2100.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Куц Сергій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Куц Сергій Анатолійович
#2734409717
Переможець 2 100,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2024 10:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 10:53

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до наказу 25 від 20.10.2022 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» Державного підприємства «Прозорро» (далі - Інструкція), яким визначається порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості закупівель), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання, під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІ Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом пропозиції відповідно пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 8 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інші вимоги», на підтвердження санкційного законодавства у складі пропозиції має надати гарантійний лист, що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана довідка в якій вказано, що учасник не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. При цьому учасником не була врахована постанова КМУ від 09.02.2024 № 131, яка набрала чинності 13.02.2024 року та внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою розширено санкційне законодавства відносно Ісламської Республіки Іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, в якому вказати що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран з урахуванням внесених змін до законодавства.

Документи

04 квітня 2024 10:59
Електронний підпис
04 квітня 2024 10:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2024 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Куц Сергій Анатолійович
#2734409717
2 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2024 10:59
Електронний підпис
04 квітня 2024 10:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2024 14:11
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 15:00
Договір укладений
09 квітня 2024 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 100,00
UAH