Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (33620000-2 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи (МНН: Аміодарон (Amiodarone))
Очікувана вартість
38 152,00 UAH
UA-2024-03-25-000580-a ● cfcc5457c89e47b78f7d6df6ec803423
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
25 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 byxsmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Ціна на товар сформована відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від «17» жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби», Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. N 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби», постанови КМУ від 3 квітня 2019 р. № 426 «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти».
Товар, що поставляється, повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні та відповідати вимогам діючих стандартів, повинен мати необхідні для товару даного виду сертифікати, висновки про якість, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, супроводжуватися документами щодо якості, терміну придатності, найменування виробника. Кожна серія товару повинна супроводжуватися сертифікатами якості, виданими виробником товару. Товар повинен бути цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту.
Поставка товару здійснюється за рахунок Продавця, протягом 2 календарних днів від дати отримання заявки від Покупця з занесенням до кімнати зберігання лікарських засобів, що знаходиться за адресою: 69057, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6. Але не пізніше, ніж 30.04.2024 року включно.
Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії сертифікатів якості оформлених відповідно чинного законодавства, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацією, інструкції на державній мові, при постачанні лікарських засобів іноземного виробництва – висновок про якість ввезених лікарських засобів) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну придатності;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
Продавець повинен надати при підписанні договору копію ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами, а для виробника - ліцензію на виробництво лікарських засобів.
Розгорнути
Згорнути
Товар, що поставляється, повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні та відповідати вимогам діючих стандартів, повинен мати необхідні для товару даного виду сертифікати, висновки про якість, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, супроводжуватися документами щодо якості, терміну придатності, найменування виробника. Кожна серія товару повинна супроводжуватися сертифікатами якості, виданими виробником товару. Товар повинен бути цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту.
Поставка товару здійснюється за рахунок Продавця, протягом 2 календарних днів від дати отримання заявки від Покупця з занесенням до кімнати зберігання лікарських засобів, що знаходиться за адресою: 69057, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 6. Але не пізніше, ніж 30.04.2024 року включно.
Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії сертифікатів якості оформлених відповідно чинного законодавства, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацією, інструкції на державній мові, при постачанні лікарських засобів іноземного виробництва – висновок про якість ввезених лікарських засобів) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну придатності;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
Продавець повинен надати при підписанні договору копію ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами, а для виробника - ліцензію на виробництво лікарських засобів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 пачка
Аміодарон, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 3 мл в ампулі, №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33620000-2 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
МНН: Amiodarone
Тендерна документація
25 березня 2024 09:09 |
проект договору аритміл.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Об'єм |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
20 565,83
UAH з ПДВ
|
20 565,83
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" |
22 735,40
UAH з ПДВ
|
22 735,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Переможець |
20 565,83
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 07:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 09:29
|
2220-15 аритміл.pdf | укладений |
29 березня 2024 09:28
|