Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний; код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний
Очікувана вартість
798 400,00 UAH
UA-2024-03-22-011080-a ● 94d76364f64c4e748216dc93009562cc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 798 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 992,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33192300-5 — Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів
НК 024:2023: 35183 — Матрац стандартний
158 комплект
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33192300-5 — Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 20 робочих днів після поставки. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 09:48 |
ЗТД матраци від 26.03.2024 року.doc | |
26 березня 2024 09:48 |
таблиця змiн вiд 26.03.2024 року.doc | |
26 березня 2024 09:48 |
Змінений додаток 2 від 26.03.2024 року .docx | |
26 березня 2024 09:48 |
Змінене оголошення про вiдкритi торги від 26.03.2024 року.docx | |
22 березня 2024 17:09 |
Додаток 1.docx | |
22 березня 2024 17:08 |
Додаток 3 .docx |
26 березня 2024 09:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2024 09:48 |
ЗТД матраци від 26.03.2024 року.doc
|
|||
26 березня 2024 09:48 |
таблиця змiн вiд 26.03.2024 року.doc
|
|||
26 березня 2024 09:48 |
Змінений додаток 2 від 26.03.2024 року .docx
|
|||
26 березня 2024 09:48 |
Змінене оголошення про вiдкритi торги від 26.03.2024 року.docx
|
|||
22 березня 2024 17:09 |
Додаток 1.docx
|
|||
22 березня 2024 17:08 |
Додаток 3 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копія сертифіката
Дата подання: 25 березня 2024 12:10
Дата відповіді: 26 березня 2024 09:43
Добрий день! Прошу надати аргументовану відповідь на наступне питання:
" В додатку №2 Тендерної документації в п.№5 зазначено:
"Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:"
Серед переліку документів зазначений наступний:
• копію діючого сертифікату ISO 22000:2018 або 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару.
Яким чином сертифікат ISO 22000:2018 або 22000:2019 віноситься (впливає) на закупівлю категорії "33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів", а саме предмет закупівлі: код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний. Дякую за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33190000-8 – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний; код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний)» та повідомляє, що Замовником прийнято рішення внести зміни у цій частині тендерної документації.
Копія сертифіката №2
Дата подання: 26 березня 2024 10:42
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:19
Добрий день! Прошу надати аргументовану відповідь на наступне питання: " В зміненому додатку №2 Тендерної документації в п.№5 зазначено: "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:" Серед переліку документів зазначений наступний: • копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; Яким чином сертифікат ISO 27001:2023 відноситься (впливає) на закупівлю категорії "33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів", а саме предмет закупівлі: код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний. Дякую за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33190000-8 – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний; код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 35183 – Матрац стандартний)» та повідомляє наступне.
Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
• копію діючого сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару;
• копію діючого сертифікату ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару;
• копію діючого сертифікату ISO 22000:2018 або 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару;
• копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару;
• копію діючого сертифікату ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-яка інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник має право вибору товару, який є предметом закупівлі, та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення саме його потреб у продукції з відповідними характеристиками. Відповідність продукції вимогам певних критеріїв/стандартів, які вказані у документації, не забороняє замовнику у такій документації встановлювати вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам.
Щодо вимоги надання копії діючого сертифікату ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару.
Вимога надання копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам. Адже, вказана системи управління безпекою ланцюга постачання (стандарт ISO серії 27001:2023) є одними з найкращих загальновизнаних у світі запобіжним механізмом, який забезпечує інформаційну безпеку та захист конфеденсійності.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії.
Окрім того, у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля ( п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Будь який міжнародний стандарт ISO видається не на предмет закупівлі, а безпосередньо на процес виробництва, тому будь яке ISO видається на весь цикл виробництва тої чи іншої продукції.
Відповідно до загальноприйнятого визначення Виробничий цикл - період перебування предметів праці (сировини і матеріалів) у виробничому процесі з початку виготовлення до випуску готового продукту.
Враховуючи вищевказане ДСТУ ISO 27001:2023 підтверджує якісні характеристики предмету закупівлі, тому зазначення вимоги з його надання є повністю обґрунтованим.
Замовник наголошує, що визначення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору якісних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблене виходячи із об'єктивних потреб вихованців Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі, за необхідності Замовником буде застосований будь який із 24598 стандартів, згідно офіційного сайту Міжнародної організації із стандартизації (англ. International Organization for Standardization, ISO).
Додатково Замовник наголошує, що будь яка сертифікація ISO на території України не є обов'язковою, сертифікація проводиться в добровільному порядку і має рекомендаційний характер, тому пройти сертифікацію ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» може у добровільному порядку будь який суб’єкт господарювання.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає
Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
• копію діючого сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару;
• копію діючого сертифікату ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару;
• копію діючого сертифікату ISO 22000:2018 або 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару;
• копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару;
• копію діючого сертифікату ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-яка інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник має право вибору товару, який є предметом закупівлі, та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення саме його потреб у продукції з відповідними характеристиками. Відповідність продукції вимогам певних критеріїв/стандартів, які вказані у документації, не забороняє замовнику у такій документації встановлювати вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам.
Щодо вимоги надання копії діючого сертифікату ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару.
Вимога надання копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам. Адже, вказана системи управління безпекою ланцюга постачання (стандарт ISO серії 27001:2023) є одними з найкращих загальновизнаних у світі запобіжним механізмом, який забезпечує інформаційну безпеку та захист конфеденсійності.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії.
Окрім того, у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля ( п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Будь який міжнародний стандарт ISO видається не на предмет закупівлі, а безпосередньо на процес виробництва, тому будь яке ISO видається на весь цикл виробництва тої чи іншої продукції.
Відповідно до загальноприйнятого визначення Виробничий цикл - період перебування предметів праці (сировини і матеріалів) у виробничому процесі з початку виготовлення до випуску готового продукту.
Враховуючи вищевказане ДСТУ ISO 27001:2023 підтверджує якісні характеристики предмету закупівлі, тому зазначення вимоги з його надання є повністю обґрунтованим.
Замовник наголошує, що визначення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору якісних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблене виходячи із об'єктивних потреб вихованців Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі, за необхідності Замовником буде застосований будь який із 24598 стандартів, згідно офіційного сайту Міжнародної організації із стандартизації (англ. International Organization for Standardization, ISO).
Додатково Замовник наголошує, що будь яка сертифікація ISO на території України не є обов'язковою, сертифікація проводиться в добровільному порядку і має рекомендаційний характер, тому пройти сертифікацію ISO 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» може у добровільному порядку будь який суб’єкт господарювання.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Федорчук Володимир Іванович |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Федорчук Володимир Іванович #2134319558 |
Переможець |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 10:21
|
підписаний договір | укладений |
09 квітня 2024 10:20
|