Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44810000-1 - Фарби
Очікувана вартість
93 000,00 UAH
UA-2024-03-22-010642-a a9643b771c2a48a08ed8f5d25ffb6831
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демчук Руслан Васильович

+380504382343 ruslan_demchuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0451
Код ЄДРПОУ: 26629385
Місцезнаходження: 35604, Україна , Рівненська обл., Дубно, щоб русня не підглядала
Контактна особа: Демчук Руслан Васильович
+380504382343
ruslan_demchuk@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2024 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 01 квітня 2024 14:08
Початок аукціону: 01 квітня 2024 14:08
Очікувана вартість: 93 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2002 кілограм
Фарба акрилова водоемульсійна біла матова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35604, Україна, Рівненська область, м.Дубно, щоб русня не підглядала
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 16:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 березня 2024 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 16:24
Тендерна документація (фарба).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

17 000,00 грн
Дата подання: 25 березня 2024 16:35
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:06
А яким чином, Ви, плануєте провести процедуру витребування коштів в учасника по встановленій вимозі: "Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний із умовами викладеними у цьому пункті до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку (120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). У разі оскарження учасником законного рішення замовника, яке залишено без змін органом до якого було подано скаргу, учасник погоджується сплатити грошові кошти замовнику в сумі 17 000,00грн. протягом 10 календарних днів з дня отримання повідомлення від замовника (повідомлення відсилається на електрону скриньку/пошту учасника зазначену у тендерній пропозиції)."??? Юридичні підстави щодо сплати коштів у Вас відсутні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних закупівлях, та, зокрема, зі змісту положень ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
З цього приводу варто зазначити, що включення даної умови до тендерної документації повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тому замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Заявником не доведено, яким чином наведена умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 26 березня 2024 10:52
Дата відповіді: 27 березня 2024 15:50
У п.2.1. зазначено, що Продавець повинен передати (поставити) Замовнику Товар (товари), якість яких відповідає діючим вимогам та стандартам і є новим (таким що не був у вжитку). Продавець гарантує якість Товару, що поставляється по даному Договору, а також повну відповідність Товару Специфікації і умовам договору. Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.2.1 проєкту договору: 2.1. Продавець повинен передати (поставити) Замовнику Товар (товари), якість яких відповідає діючим вимогам ДСТУ або ТУ і є новим (таким що не був у вжитку). Продавець гарантує якість Товару, що поставляється по даному Договору, а також повну відповідність Товару Специфікації і умовам договору. За аналогією просимо внести аналогічні зміни до п.2.2, зазначивши «якість яких відповідає діючим вимогам ДСТУ або ТУ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних закупівлях, та, зокрема, зі змісту положень статей 10 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації ПРОЄКТ Договору у розділі XI. Інші умови передбачено порядок змін його умов.
У пункті 2.1. Проекту Договору зазначено – «Продавець повинен передати (поставити) Замовнику Товар (товари), якість яких відповідає діючим вимогам та стандартам і є новим (таким що не був у вжитку). Продавець гарантує якість Товару, що поставляється по даному Договору, а також повну відповідність Товару Специфікації і умовам договору.»
З цього приводу варто зазначити, що включення даної умови до проекту договору про закупівлю та тендерної документації повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тому замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Заявником не доведено, яким чином наведена умова тендерної документації та проект договору про закупівлю порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 26 березня 2024 10:53
Дата відповіді: 27 березня 2024 16:02
У п.5.1. зазначено, що Товар повинен бути переданий Продавцем Замовнику до 22 травня 2024 року. У разі прострочення поставки Товару застосовується штрафна санкція до Продавця у розмірі 100 відсотків від вартості простроченого (недопоставленого) Товару в строк/термін до 22 травня 2024 року. Натомість у п.7.3. проєкту договору передбачення інша відповідальність за порушення строків поставки товару, а саме: «Відповідно до статті 231 Господарського кодексу України у разі порушення строків поставки Товару з Продавця стягується пеня у розмірі 0,2 відсотка вартості Товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі десяти відсотків вказаної вартості». Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція, що передбачена у пунктом 5.1 є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику, та суперечить п.7.3. Також умови договору передбачають відповідальність лише для Постачальника, що звужує коло його прав та ставить у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до абз.2 ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Просимо привести п.5.1 проєкту договору у відповідність до п.7.3, а саме: 5.1. Товар повинен бути переданий Продавцем Замовнику до 22 травня 2024 року. У разі прострочення поставки Товару застосовується штрафна санкція до Продавця стягується пеня у розмірі 0,2 відсотка вартості Товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі десяти відсотків вказаної вартості в строк/термін до 22 травня 2024 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, Верховною радою України прийнято ЗУ “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон №922-VIII), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Основні принципи законодавства про публічні закупівлі є - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Законом №922-VIII визначено, що тендерна документація оприлюднюється замовником закупівлі та повинна містити умови проведення тендеру. Замовникам заборонено обмежувати конкуренцію. Не можна також висувати вимоги, які є по суті дискримінаційними.
Як вбачається ч.4 ст.22 Закону №922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних.
Проте, чіткого переліку дискримінаційних умов закон не встановлює.
Постійно вивчаючи та аналізуючи безліч скарг та прийнятих за результатами їх розгляду рішень, є основні умови, які можна вважати дискримінаційними, найчастіше скаржаться на умови, які встановлюють, а саме: - технічні вимоги до певного товару; - досвід виконання подібних договорів; - відгуки про роботу учасника (позитивні); - наявність працівників певної кваліфікації; - подання документів, які не передбачені законодавством; - наявність матеріально-технічної бази або конкретного обладнання.
Однак, Законом №922-VIII дані визначення не наведено. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у постанові від 29.01.2021 у справі №640/1042/19, де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС зазначив, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Отже, дискримінаційними є вимоги тендерної документації, які обмежують право учасників взяти участь у тендері та звужують коло учасників до одного чи декількох.
Замовник передбачив штрафні санкції у проекті договору з метою стимулювання постачальника поставити якісний товар та вчасно, що є правильним з огляду на поставлені перед замовником завдання по обороні України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності Збройними Силами України.
Окрім того, дані умови замовник застосовує у публічних закупівлях із жовтня 2023 року, станом на момент надання відповіді, до жодного постачальника замовник не застосував дані санкції із врахуванням реально-підтверджуючих обставин господарських відносин.
З цього приводу варто зазначити, що включення даної умови до проекту договору про закупівлю та тендерної документації повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тому замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Заявником не доведено, яким чином наведена умова тендерної документації та проект договору про закупівлю порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 26 березня 2024 10:53
Дата відповіді: 27 березня 2024 16:06
У п.8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом п’яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо наступну редакцію п.8.2 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом чотирнадцяти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних закупівлях, та, зокрема, зі змісту положень статей 10 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
У пункті 8.2. Проекту Договору зазначено – «Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом п’яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Несвоєчасне повідомлення про настання форс-мажорних обставин позбавляє постраждалу Сторону, права посилатися на ці обставини.»
Замовнику незрозуміло чому потенційний постачальник не зможе протягом п’яти днів з моменту виникнення дій обставин непереборної сили повідомити про це замовника у письмовій формі за реквізитами вказаними у договорі.
З цього приводу варто зазначити, що включення даної умови до проекту договору про закупівлю та тендерної документації повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тому замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Заявником не доведено, яким чином наведена умова тендерної документації та проект договору про закупівлю порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 26 березня 2024 10:54
Дата відповіді: 27 березня 2024 16:13
Шановний Замовник! В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних закупівлях, та, зокрема, зі змісту положень статей 10 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
У тендерній документації замовника передбачено - Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції - п.2 Інша інформація - Інші умови тендерної документації: - 12. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати): - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187 (надалі – постанова КМУ №187), оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови.
З цього приводу варто зазначити, що не включення даної умови до проекту договору про закупівлю повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тому замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Заявником не доведено, яким чином наведена умова тендерної документації про закупівлю порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 26 березня 2024 10:54
Дата відповіді: 27 березня 2024 16:16
Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних закупівлях, та, зокрема, зі змісту положень статей 10 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
У пункті 5.2. Проекту Договору зазначено – «Місце поставки Товарів - м. Дубно, Рівненська область.»
Відповідно до пункту 5.3. Проекту Договору – «Договір вважається виконаний належним чином в повному обсязі після поставки Товару. Моментом поставки Товару є передання Товару від Продавця до Замовника з підписанням видаткової накладної Сторонами.»
Якщо заявник переймається можливою втратою товару по доставці до місця поставки відповідно до умов Договору, то він може застрахувати даний товар.
Окрім того слід зазначити, що замовник не наділений повноваженнями та не зобов’язаний встановлювати обставини втрати товару постачальником із не залежних від замовника обставин тим більше передбачати в умовах договору.
З цього приводу варто зазначити, що включення даних умов пунктів 5.2 та 5.3 до проекту договору про закупівлю та тендерної документації повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тому замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Заявником не доведено, яким чином наведена умова тендерної документації та проект договору про закупівлю порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" 55 014,96
UAH з ПДВ
52 612,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АРС-МАГНА" 55 014,96
UAH з ПДВ
52 852,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Епіцентр К" 59 802,60
UAH з ПДВ
59 802,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 61 501,44
UAH з ПДВ
61 501,44
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ЗДОБИЛЯК ХРИСТИНА ЗЕНОВІЇВНА" 72 672,60
UAH з ПДВ
72 672,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ІНДАСТРІ" 90 090,00
UAH з ПДВ
90 090,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2024 17:13
Електронний підпис
02 квітня 2024 11:01
Електронний підпис
29 березня 2024 11:19
Електронний підпис
29 березня 2024 11:19
Електронний підпис
29 березня 2024 11:17
Довідка (досвід).pdf
29 березня 2024 11:17
Сертифікат якості.pdf.p7s
29 березня 2024 11:17
Тех.харак.pdf
29 березня 2024 11:17
Витяг ПДВ.pdf.p7s
29 березня 2024 11:17
Довідка (товар).pdf.p7s
29 березня 2024 11:17
Довідка (досвід).pdf.p7s
29 березня 2024 11:17
Проєкт договору.pdf
29 березня 2024 11:17
Витяг ПДВ.pdf
29 березня 2024 11:17
Тех.харак.pdf.p7s
29 березня 2024 11:17
Сертифікат якості.pdf
29 березня 2024 11:17
Проєкт договору.pdf.p7s
29 березня 2024 11:17
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2024 11:17
Довідка (товар).pdf
29 березня 2024 11:17
Тендерна пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

29 березня 2024 15:53
Електронний підпис
29 березня 2024 15:53
Електронний підпис
29 березня 2024 15:51
Статут АРС-МАГНА 2020.pdf.p7s
29 березня 2024 15:51
Відомості_АРС-МАГНА.docx.p7s
29 березня 2024 15:51
Статут АРС-МАГНА 2020.pdf
29 березня 2024 15:51
Витяг АРС-МАГНА.pdf
29 березня 2024 15:51
Призначення_Директор.pdf.p7s
29 березня 2024 15:51
Призначення_Директор.pdf
29 березня 2024 15:51
Відомості_АРС-МАГНА.docx
29 березня 2024 15:51
Витяг АРС-МАГНА.pdf.p7s
29 березня 2024 15:51
Відгук_1124.pdf
29 березня 2024 15:51
Аналог договір_ВТ-23188.pdf.p7s
29 березня 2024 15:51
Аналог договір_1124.pdf
29 березня 2024 15:51
Аналог договір_1124.pdf.p7s
29 березня 2024 15:51
Аналог договір_ВТ-23188.pdf
29 березня 2024 15:51
Відгук_1124.pdf.p7s
29 березня 2024 15:51
СЕЗ фарба АРС-МАГНА.pdf
29 березня 2024 15:51
СЕЗ фарба АРС-МАГНА.pdf.p7s
29 березня 2024 15:51
Додаток 2_ТХ_АРС-МАГНА.docx.p7s
29 березня 2024 15:51
Додаток 2_ТХ_АРС-МАГНА.docx

Публічні документи

29 березня 2024 17:27
Електронний підпис
29 березня 2024 17:27
Електронний підпис
29 березня 2024 17:19
2. Код доступу (10.06.2021).pdf.p7s
29 березня 2024 17:19
19. Виписка (04.01.2024р).pdf.p7s
29 березня 2024 17:19
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf.p7s
29 березня 2024 17:19
4. Витяг ЄДРПОУ (08.03.2024).pdf.p7s
29 березня 2024 17:19
5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
29 березня 2024 17:19
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf
29 березня 2024 17:19
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
29 березня 2024 17:19
19. Виписка (04.01.2024р).pdf
29 березня 2024 17:19
4. Витяг ЄДРПОУ (08.03.2024).pdf
29 березня 2024 17:19
2. Код доступу (10.06.2021).pdf
29 березня 2024 17:19
205_ДОВІДКА про норми.pdf.p7s
29 березня 2024 17:19
Сертифікат якості.pdf.p7s
29 березня 2024 17:19
Висновок СЕС.pdf
29 березня 2024 17:19
Висновок СЕС.pdf.p7s
29 березня 2024 17:19
207_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 березня 2024 17:19
Сертифікат якості.pdf
29 березня 2024 17:19
205_ДОВІДКА про норми.pdf

Публічні документи

29 березня 2024 17:09
Електронний підпис
29 березня 2024 16:57
довідка щодо оплати.pdf
29 березня 2024 16:57
СЕС фарби ВД.pdf
29 березня 2024 16:57
Сертифікат ISO 9001 (2021).pdf
29 березня 2024 16:57
Порівняьна таблиця.pdf
29 березня 2024 16:56
Копія витягу ПДВ.pdf
29 березня 2024 16:56
Копія витягу ЄДРПОУ 17.03.pdf
29 березня 2024 16:56
Копія виписки ЄДРПОУ 16.03.pdf
29 березня 2024 16:56
Тех хар-ки.pdf
29 березня 2024 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2024 16:56
Довіреність Мєльнік 2024.pdf
29 березня 2024 16:56
статут.pdf
29 березня 2024 16:56
Статут 2023_описи.pdf
29 березня 2024 16:56
Довідка про аналог дог.pdf
29 березня 2024 16:56
Витяг ПДВ 17.06.2021.pdf
29 березня 2024 16:56
Витяг з ЄДРПОУ 10.10.2023.pdf
29 березня 2024 16:56
Виписка з реєстру 16.03.2023.pdf

Конфіденційні документи

29 березня 2024 16:56
Довідка про кінцевого бенефеціара.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить персональні дані особи

Публічні документи

29 березня 2024 17:52
Електронний підпис
29 березня 2024 17:52
Електронний підпис
29 березня 2024 17:28
Додаток 2.pdf
29 березня 2024 17:28
Копія договору.pdf
29 березня 2024 17:28
Пропозиція.pdf
29 березня 2024 17:28
Виписка_з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 березня 2024 13:14
Електронний підпис
28 березня 2024 12:38
7. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 березня 2024 12:37
15. Витяг ПДВ.pdf
28 березня 2024 12:37
9. Аналогічний договір.pdf
28 березня 2024 12:37
16. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АРС-МАГНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Епіцентр К"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ЗДОБИЛЯК ХРИСТИНА ЗЕНОВІЇВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ІНДАСТРІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД"
#40529883
Переможець 52 612,56
UAH з ПДВ
02 квітня 2024 10:12

Документи

02 квітня 2024 10:13
Довідка НАЗК
02 квітня 2024 10:12
Електронний підпис
02 квітня 2024 10:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2024 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД"
#40529883
52 612,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2024 10:13
Довідка НАЗК
02 квітня 2024 10:12
Електронний підпис
02 квітня 2024 10:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2024 13:17
Договір укладений
11 квітня 2024 13:16