Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26211349 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82 |
Контактна особа: |
Фабриченко Антоніна Михайлівна +380463730479 pril-ugkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 16:43 |
Перелік змін від 28.03.2024.odt | |
28 березня 2024 16:43 |
Тендерна документація Дороги зі змінами.docx | |
22 березня 2024 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 16:06 |
Проект договору.odt |
28 березня 2024 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
28 березня 2024 16:43 |
Перелік змін від 28.03.2024.odt
|
||
28 березня 2024 16:43 |
Тендерна документація Дороги зі змінами.docx
|
||
22 березня 2024 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
22 березня 2024 16:06 |
Проект договору.odt
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000004 ● a01f3995686048b38d5fcd2fffa8ad1f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 10-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-03-22-010364-a 22.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 13:36:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства вулиць і доріг комунальної власності)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-22-010364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:35:07
Пояснення на запит
1.Повідомляю, що розмір бюджетного призначення визначено згідно з рішенням Прилуцької міської ради (48 (позачергова) сесія 8 скликання) від 02.12.2023 №46 «Про бюджет Прилуцької міської територіальної громади на 2024 рік» (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=38383&tp=1), а також згідно з міською цільовою Програмою «Житлово-комунальне господарство та організація благоустрою міста Прилуки у 2024 році», затвердженою рішенням Прилуцької міської ради (48 (позачергова) сесія 8 скликання) від 02.12.2023 №31 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=38383&tp=1).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснено в рамках бюджету Прилуцької міської територіальної громади на 2024 рік та за результатами комісійного обстеження вулично-дорожньої мережі міста (скан-копії Акту обстеження вулично-дорожньої мережі міста від 11.03.2024 №02-06 та дефектного акту на послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства вулиць і доріг комунальної власності, затвердженого 12.03.2024 комунальним підприємством «Послуга» як балансоутримувачем доріг, додаються).
2.У відповідності до п.п.1 п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективність використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради за посиланням: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=35788&tp=1.
Уповноважена особа
головний спеціаліст, енергоменеджер управління ЖКГ Фабриченко Антоніна
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕЙТС" |
8 777 772,02
UAH з ПДВ
|
8 777 772,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕЙТС" #42799488 |
Переможець |
8 777 772,02
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:36
|
Дод.угода 1.PDF | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 14:38
|
Договір.PDF | зміни до договору |
11 квітня 2024 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 17:18
|
Scan10001.PDF | зміни до договору |
10 квітня 2024 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 17:04
|
pb_2953010001(2).jks | укладений |
10 квітня 2024 17:03
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства вулиць і доріг комунальної власності) | 1 | послуга |
8 777 772,02
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічною помилкою під час публікації договору про закупівлю, а саме завантаження іншого файлу, а не самого договору |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічною помилкою під час публікації договору про закупівлю, а саме неможливістю завантаження повного файлу |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення ряду пунктів у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства вулиць і доріг комунальної власності) | 1 | послуга |
8 777 772,02
UAH з ПДВ
|