Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 753,62 UAH
UA-2024-03-22-007465-a 4cd5ee3288174012bd2c6a97deb25215
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салюк Світлана Миколаївна

+380972111960 kbo-bc108@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "БЕРДИЧІВСЬКИЙ ВИПРАВНИЙ ЦЕНТР (№108)"
Код ЄДРПОУ: 08563398
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, вул.Низгірецька , б. 2
Контактна особа: Салюк Світлана Миколаївна
+380972111960
kbo-bc108@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 пачок
Папір А4/80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
кор/ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
файл/пе А4/50мк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
дирокол / 30ар.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
скріпка 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
плів/ламін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
калькулятор/12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

22 березня 2024 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Транзит - С"
#24699810
Переможець 4 753,62
UAH з ПДВ
22 березня 2024 14:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2024 14:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4/80 15 пачок 154,17
UAH з ПДВ
кор/ручка 4 штуки 15,80
UAH з ПДВ
файл/пе А4/50мк 2 упаковка 100,45
UAH з ПДВ
дирокол / 30ар. 1 штуки 164,30
UAH з ПДВ
скріпка 25мм 20 штуки 6,75
UAH з ПДВ
плів/ламін 2 штуки 258,15
UAH з ПДВ
калькулятор/12 1 штуки 569,10
UAH з ПДВ