Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
741 136,67 UAH
UA-2024-03-22-007029-a ● ee5de48985a94949adbe0b904fda4552
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Вебсайт: | http://www.port-yuzhny.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, вул.Берегова, 13 |
Контактна особа: |
Оксана Кладко +380487507623 oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 741 136,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 411,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 22 200,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Банківські реквізити ДП «МТП «Південний»: п/р № UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 3 % вартості договору (у разі якщо учасник-переможець не є платником ПДВ 3 % рахується від вартості договору без ПДВ); (у разі якщо учасник-переможець є платником ПДВ 3 % рахується від вартості договору з ПДВ). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) Виконавцем умов визначених договором, додатками та додатковими угодами до нього. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом та тендерною документацією, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів
Обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 послуга
Обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71631100-1 — Послуги з технічного огляду обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг здійснюється за кожну фактично надану окрему послугу прямим банківським переводом коштів на рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання рахунку, виставленого Виконавцем після підписання Сторонами відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 13:48 |
додаток 4 до тендерної документації.docx | |
22 березня 2024 13:48 |
додаток 5 до тендерної документації.docx | |
22 березня 2024 13:48 |
додаток 2 до тендерної документації.docx | |
22 березня 2024 13:48 |
тендерна документація.doc | |
22 березня 2024 13:48 |
додаток 3 до тендерної документації.doc | |
22 березня 2024 13:48 |
додаток 1 до тендерної документації.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
зміни у тендерній документації
Дата подання: 26 березня 2024 19:40
Дата відповіді: 29 березня 2024 16:27
Шановна посадова особа Замовника, у разі не надання відповіді на наші питання (вимоги) – директор нашого підприємства, користуючись можливістю, яку надає йому Закон України «Про звернення громадян» - подасть до Держаудитслужби України звернення, щодо ймовірних порушень процедури Закупівлі з боку Замовника. Також ми передамо цю інформацію до інститутів громадянського суспільства (в СМІ та громадянські об’єднання) з проханням з їхнього боку звернутись до Держаудитслужби України з вимогою здійснити контроль за дотриманням законодавства про Закупівлі.
Нагадуємо вам, що згідно з положеннями Статті 164 Закону «Порушення законодавства про закупівлі» - «… несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; …. тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Окрім того «2. Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: …… інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону», тобто це підстава для проведення моніторингу процедури закупівлі, який може здійснюватися протягом дії договору по Закупівлі і як свідчить практика – може привести до зобов’язання розірвати договір, що перебуває на стадії виконання.
А тепер по суті:
Підпункт 9 пункту 1 розділу III тендерної документації вимагає від Учасника:
«. документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
- Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надає наступні документи: копії дозвільних документів (Дозволів або Декларацій) на виконання робіт підвищеної небезпеки, пов’язаних з монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, вантажопідіймальних кранів і машин.»
Просимо вас сформулювати цю вимогу з урахуванням змісту «ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Чинне на даний момент законодавство та нормативні акти не дають можливості Учаснику отримати дозвільні документи, саме на: «виконання робіт підвищеної небезпеки, пов’язаних з монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, вантажопідіймальних кранів і машин». Існує два можливих варіанти дозволів: «Дозвіл на виконання технічного огляду, випробування та експертного обстеження машин, механизмів, устаткування підвищеної небезпеки: Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників.» або «дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників.».
До того ж, метою Закупівлі є закупка послуг «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань» та більш доцільним було б вимагати у Учасника дозвіл на «виконання технічного огляду, випробування та експертного обстеження…», а не на «експлуатацію (застосування)». Якщо виправлена вами тендерна документація буде містити у собі вимогу щодо надання дозволу, саме на «експлуатацію (застосування)» це буде дискримінувати тих Учасників (експертні організації), які мають законні підстави надавати послуги по Закупівлі на підставі Дозволу на «виконання технічного огляду, випробування та експертного обстеження…». На нашу думку наявність вимоги про надання дозволу на «експлуатацію (застосування)» приведе до оскарження умов тендерної документації з нашого боку або з боку інших Учасників.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Шановна посадова особа потенційного Учасника процедури закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів), UA-2024-03-22-007029-a у відповідь на Ваше питання (вимогу) зазначаємо наступне:
Процедура закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів) здійснюється відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості).
Замовнику стає незрозумілим посилання щодо подання Вами будь-яких звернень до Державної аудиторської служби України у разі ненадання Замовником відповіді на Ваше питання (вимогу) за процедурою закупівлі UA-2024-03-22-007029-a у зв’язку з наступним:
Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовниками відповідно до пункту 54 Особливостей. В свою чергу, пунктом 54 Особливостей встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ», як Замовник в розумінні Закону, усі закупівлі товарів, послуг та робіт проводить з дотриманням вимог, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель, а також з дотриманням принципів, встановлених статтею 5 Закону, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте, якщо Ви вбачаєте будь-які на Вашу думку порушення з боку Замовника при проведенні закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів), то Ви можете скористатись своїм правом, визначеним чинним законодавством та звернутись до Державної аудиторської служби України.
Додатково зазначаємо, що відповідно до положень Закону органом оскарження, що здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України є Антимонопольний комітет України.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Керуючись вищезазначеним, Ви вправі, якщо на Вашу думку Замовник порушує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, звернутись до вищезазначених органів.
А тепер по суті: керуючись нормами пункту 54 Особливостей, у строки, визначені цим пунктом надаємо розгорнуту відповідь на Ваше питання (вимогу) щодо дозвільних документів: Постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 затверджено «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Постанова).
Відповідно до абзацу 1 пункту 6 Постанови, дозвіл за формою, що є додатком до Постанови, видається роботодавцеві – на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2021 № 77.
Дозвіл на застосування видається виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, про що зазначено у абзаці 2 пункту 6 Постанови.
У Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки встановлено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (далі – Перелік). Пунктом 11 Переліку зазначено монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Постановою КМУ від 03.02.2021 № 77 затверджено перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов КМУ. Пунктом 7 Постани КМУ від 03.02.2021 № 77 зазначено, що вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників є машинами, механізмами, устаткованням підвищеної небезпеки.
На підставі вищевикладеного, вважаємо доцільним та можливим отримання дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція вантажопідіймальних кранів і машин.
Далі, пунктом 3.2. Технічної специфікації, що є Додатком 1 до тендерної документації, передбачено проведення перевірки командоапаратів (контролери барабаного та кулачкового типу, командокотролери, кінцеві вимикачі), зчитування даних ПКБРК та частотних перетворювачів кранів типу «МАРК 45», а також іншого електротехнічного обладнання де є необхідність розбирання апаратів, вузлів, перетворювачів частоти та під’єднання пристроїв для зчитування кодів роботи обладнання. Дані роботи потребують залучання кваліфікованого персоналу та необхідного інструменту для надання послуг, що відноситься до технічного обслуговування вантажопідіймальних кранів.
Вважаємо за доцільне повторно зазначити, що Замовник закупівлю послуг UA-2024-03-22-007029-a проводить з дотриманням вимог, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель, а також з дотриманням принципів, встановлених статтею 5 Закону.
Дякуємо за Ваше звернення!
Шановна посадова особа потенційного Учасника процедури закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів), UA-2024-03-22-007029-a у відповідь на Ваше питання (вимогу) зазначаємо наступне:
Процедура закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів) здійснюється відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості).
Замовнику стає незрозумілим посилання щодо подання Вами будь-яких звернень до Державної аудиторської служби України у разі ненадання Замовником відповіді на Ваше питання (вимогу) за процедурою закупівлі UA-2024-03-22-007029-a у зв’язку з наступним:
Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовниками відповідно до пункту 54 Особливостей. В свою чергу, пунктом 54 Особливостей встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ», як Замовник в розумінні Закону, усі закупівлі товарів, послуг та робіт проводить з дотриманням вимог, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель, а також з дотриманням принципів, встановлених статтею 5 Закону, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте, якщо Ви вбачаєте будь-які на Вашу думку порушення з боку Замовника при проведенні закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (обстеження технічного стану електрообладнання портальних кранів), то Ви можете скористатись своїм правом, визначеним чинним законодавством та звернутись до Державної аудиторської служби України.
Додатково зазначаємо, що відповідно до положень Закону органом оскарження, що здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України є Антимонопольний комітет України.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Керуючись вищезазначеним, Ви вправі, якщо на Вашу думку Замовник порушує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, звернутись до вищезазначених органів.
А тепер по суті: керуючись нормами пункту 54 Особливостей, у строки, визначені цим пунктом надаємо розгорнуту відповідь на Ваше питання (вимогу) щодо дозвільних документів: Постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 затверджено «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Постанова).
Відповідно до абзацу 1 пункту 6 Постанови, дозвіл за формою, що є додатком до Постанови, видається роботодавцеві – на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2021 № 77.
Дозвіл на застосування видається виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, про що зазначено у абзаці 2 пункту 6 Постанови.
У Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки встановлено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (далі – Перелік). Пунктом 11 Переліку зазначено монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Постановою КМУ від 03.02.2021 № 77 затверджено перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов КМУ. Пунктом 7 Постани КМУ від 03.02.2021 № 77 зазначено, що вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників є машинами, механізмами, устаткованням підвищеної небезпеки.
На підставі вищевикладеного, вважаємо доцільним та можливим отримання дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція вантажопідіймальних кранів і машин.
Далі, пунктом 3.2. Технічної специфікації, що є Додатком 1 до тендерної документації, передбачено проведення перевірки командоапаратів (контролери барабаного та кулачкового типу, командокотролери, кінцеві вимикачі), зчитування даних ПКБРК та частотних перетворювачів кранів типу «МАРК 45», а також іншого електротехнічного обладнання де є необхідність розбирання апаратів, вузлів, перетворювачів частоти та під’єднання пристроїв для зчитування кодів роботи обладнання. Дані роботи потребують залучання кваліфікованого персоналу та необхідного інструменту для надання послуг, що відноситься до технічного обслуговування вантажопідіймальних кранів.
Вважаємо за доцільне повторно зазначити, що Замовник закупівлю послуг UA-2024-03-22-007029-a проводить з дотриманням вимог, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель, а також з дотриманням принципів, встановлених статтею 5 Закону.
Дякуємо за Ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КранТехЕлектро" |
698 495,00
UAH
|
698 495,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КранТехЕлектро" #44233971 |
Переможець |
698 495,00
UAH
|
03 квітня 2024 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 15:11
|
протокол уо щодо подовження строку укладання договору.doc | укладений |
24 квітня 2024 14:19
|
Т-ВМ-114-24 ТОВ КТЕ.pdf | укладений |
24 квітня 2024 14:19
|