Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба для дорожньої розмітки
Очікувана вартість
664 000,00 UAH
UA-2024-03-22-005094-a ● dd5dd89c402944be9d815087246998de
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03363789 |
Місцезнаходження: | 68002, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА, будинок 2-Б |
Контактна особа: |
Малярчук Ігор Анатолійович 380486879205 kpmugkg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 15:17 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 15:17 |
Очікувана вартість: | 664 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням на весь строк її дії у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) з урахуванням вимог встановлених Додатком №5 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 910,02 грн (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот десять гривень 02 коп.) Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р IBAN- UA233282090000026007302398201 в АБ «Південний» м. Одеса МФО 328209 ЄДРПОУ 03363789 Замовник: Комунальне підприємство «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області Адреса: 68002, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Олександрійська, 2-б Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції відхиляються Замовником. Застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19910.02 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю, що оформлюється договором завдатку згідно Додатку №6 ТД. 6.2. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: р/р UA233282090000026007302398201, в АБ «Південний» м. Одеса, МФО 328209 ЄДРПОУ 03363789, Комунальне підприємство «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області Адреса: 68002, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Олександрійська, 2-б Призначення платежу: «Завдаток для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням № ________________ від _____________та Договором про надання завдатку для забезпечення виконання Договору №______ від «___» _________ 2024 року». 6.3. Кошти повинні бути зараховані на рахунок КП «МУЖКГ» не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток №6 ТД). 6.4. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю Договір про надання завдатку, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою (Додаток №6 ТД); 6.5. Ненадання забезпечення виконання договору учасником – переможцем у визначений Законом України «Про публічні закупівлі» та цією документацією строк, вважається не укладанням договору про закупівлю з вини учасника. У цьому випадку, Замовник визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув. 6.6. У разі ненадання забезпечення виконання договору учасником-переможцем Замовник не повертає йому забезпечення тендерної пропозиції. 6.7. Термін дії забезпечення виконання Договору дорівнює строку поставки учасником – переможцем, передбаченим Договором (у тому числі у разі продовження терміну дії Договору). 6.8. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 6.9. Забезпечення виконання Договору не повертається: у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Підрядником за Договором повністю або частково; у разі дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Підрядник не виконує свої зобов’язання за Договором; у разі дострокового розірвання Договору про закупівлю за ініціативою Підрядника, крім випадку припинення бюджетного фінансування договору на термін більше ніж 12 місяців 6.10. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до бюджету міста Чорноморськ Одеської області |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Фарба для дорожньої розмітки біла ф. 30 кг. Фарба для дорожньої розмітки червона Фарба для дорожньої розмітки жовта Фарба для дорожньої розмітки чорна
Фарба для дорожньої розмітки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки біла ф. 30 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68000, Україна, Одеська область, Чорноморськ, вулиця, Перемоги, будинок, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
420 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68000, Україна, Одеська область, Чорноморськ, вулиця, Перемоги, будинок, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
210 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68000, Україна, Одеська область, Чорноморськ, вулиця, Перемоги, будинок, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
210 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68000, Україна, Одеська область, Чорноморськ, вулиця, Перемоги, будинок, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фарба для дорожньої розмітки біла ф. 30 кг. Фарба для дорожньої розмітки червона Фарба для дорожньої розмітки жовта Фарба для дорожньої розмітки чорна | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 13:28 |
Порівняльна таблиця (перелік змін).docx | |
25 березня 2024 13:28 |
Тендерна документація дор_фарба.docx | |
25 березня 2024 13:28 |
Додаток №2 Технічні вимоги.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №6 Забезпечення.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №5 Банківська гарантія.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx |
25 березня 2024 13:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2024 13:28 |
Порівняльна таблиця (перелік змін).docx
|
|||
25 березня 2024 13:28 |
Тендерна документація дор_фарба.docx
|
|||
25 березня 2024 13:28 |
Додаток №2 Технічні вимоги.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №6 Забезпечення.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №5 Банківська гарантія.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тара та поставка
Дата подання: 25 березня 2024 09:20
Дата відповіді: 25 березня 2024 14:43
Добрий день! Шановний Замовнику! Яка кількість партій поставок планується та протягом якого періоду часу? Чи можлива поставка усієї партії товару однією партією одразу після укладення Договору? Чи можливе надання тари не 30 кг, а 25 або 50 кг
Заздалегідь дякую за оперативну та змістовну відповідь.
Відповідь: Добрий день! Поставка однією партією після укладання Договору можлива. До розгляду приймається тара тільки 30 кг
щодо вимог надання документів на підтвердження
Дата подання: 27 березня 2024 14:23
Дата відповіді: 27 березня 2024 16:42
Доброго дня.
Тендерною документацією закупівлі Додатком 2 передбачено для підтвердженням якості фарби надання Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці»
Наголошуємо, що Стандарт ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 є добровільними і не встановлює екологічні вимоги до підприємств.
Дані стандарти містить основні правила, яким організація може слідувати для підвищення ефективності своєї СЕМ, що НЕ ГАРАНТУЄ, що організація слідує таким вимогам. У той же час, відсутність даного сертифіката в учасника не означає, що в організації не застосовуються заходи та не використовуються технології для захисту довкілля та підприємство не дотримується екологічної безпеки.
Оформлення даного сертифікату тягне за собою додаткове фінансове навантаження на Учасників у такий важкий для країни та бізнесу час та опосередковано зменшить кількість учасників, які готові прийняти участь у закупівлі, адже існує велика ймовірність того, що учасник не переможе та не зможе компенсувати понесені витрати.
Враховуючи вищезазначене, просимо вилучити із тендерної документації вимогу надати Стандарт ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 що надасть можливість дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності за рахунок збільшення Учасників закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження якості матеріалів Замовник вправі вимагати та визначати характеристики предмета закупівлі. Так для підтвердження якості учасник повинен мати впровадженні системи, які є добровільними ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якістю», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», та ДСТУ ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». Інтегровані системи менеджменту формуються на основі комплексного функціонування. Система менеджменту якості (ISO 9001) в першу чергу відповідає інтересам споживача, система екологічного менеджменту (ISO 14001) відповідає інтересам суспільства в цілому, система менеджменту професійної безпеки та охорони праці ( ISO 45001 ) відповідає інтересам персоналу. Впровадженні системи підтверджують рівень якості та контролю, результативність і ефективність та безпосередньо суттєво впливають на якість матеріалу.
Дана вимога не є дискримінаційною, і не підлягає задоволенню.
Дана вимога не є дискримінаційною, і не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-22-005094-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 11 квітня 2024 13:51
Дата подання: 11 квітня 2024 13:51
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
22.03.2024 року Комунальним підприємством «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «https://prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-22-005094-a). Предмет закупівлі: «Фарба для дорожньої розмітки», класифікатор ДК 021:2015 - 44810000-1 – ФАРБИ (категорія - 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки).
У даній закупівлі UA-2024-03-22-005094-a, приймали участь такі учасники: ТОВ «АЛЬТ-С», ТОВ «МІРАЙГРУП» та ТОВ «ХІМІЯ ПАРК».
Замовником у Prozorro - UA-2024-03-22-005094-a, 08.04.2024 р. опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 08.04.2024 р. (файл з назвою «№13 Протокольне рішення УО про прийняття рішення.docx») яким вирішили визначити переможцем відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі Фарба для дорожньої розмітки, код згідно ДК 021:2015:– 44810000-1: Фарби, ТОВ "АЛЬТ-С".
З даним прийнятим рішенням не згідні та вважаємо їх незаконними та такими, що порушують всі принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням та максимальній економії, ефективності та прозорості.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно прийняття рішення визначити переможцем учасника ТОВ «АЛЬТ-С» з огляду на наступне:
Замовником у тендерній документації в Додатку №2, Технічні вимоги зазначено про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
1. - для фарби для дорожньої розмітки біла, червона, жовта - копія сертифікату відповідності та протокол сертифікаційних випробувань виданий Органом сертифікації на відповідність СОУ 42.1-37641918-116:2014; Сертифікати повинні бути дійсними на дату кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
2. - учасник закупівлі повинен мати впроваджені системи, які повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якістю», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», та ДСТУ ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», (на підтвердження Учасник повинен надати оригінали сертифікатів видані на ім’я учасника, чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі).
На виконання вимог технічного завдання Учасником ТОВ «АЛЬТ-С» було завантажено у складі своїх документів:
1. Сертифікат якості №25 Фарба для розмітки доріг АК-501 Біла, Сертифікат якості №29 Фарба для розмітки доріг АК-501 Жовта, Сертифікат якості №32 Фарба для розмітки доріг АК-501 Червона, Сертифікат якості №31 Фарба для розмітки доріг АК-501 Чорна, Сертифікат відповідності №001422 від 22.01.2024 року на продукцію: Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг та протокол сертифікаційних випробувань №65.01.24.001 від 19.01.2024 року.
2. Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якістю», та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління».
Учасником ТОВ «АЛЬТ-С» не виконав в повному обсязі умови Замовника які зазначені у Додатку №2, Технічні вимоги, а сам:
1. Не надав Сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань на фарбу для дорожньої розмітки на червоний та жовтий колір.
2. Не надав Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці».
Таким чином, ТОВ «АЛЬТ-С» не відповідає умовам Додатку №2, Технічні вимоги, щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Визначення переможцем пропозиції ТОВ «АЛЬТ-С», яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», яке полягає у наступному.
Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, визначення Переможцем учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» права на отримання доходу оскільки пропозиція іншого учасника ТОВ "МІРАЙГРУП" також не відповідають умовам Додатку №2, Технічні вимоги, щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягають наступному відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Натомість тендерна пропозиція ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» повністю відповідає вимогам тендерної документації та має бути акцептована.
На підставі вищевикладеного та у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-22-005094-a), що полягає у скасуванні рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "АЛЬТ-С", яка не відповідає умовам тендерної документації та відхилити пропозицію ТОВ «АЛЬТ-С».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2024 17:20
рішення від 15.04.2024 №6615.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 17:19
Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.04.2024 №610.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2024 18:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2024 №7705.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 14:05
рішення від 30.04.2024 №7705.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 12:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 08.04.2024 р. № 13 (далі – Рішення), згідно з яким Визначити переможцем відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі – «Фарба для дорожньої розмітки».
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.04.2024 № 7705-5-р/пк-пз зобов’язано Фарба для дорожньої розмітки скасувати Рішення.
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2024 15:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТ-С" |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
415 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
604 800,00
UAH з ПДВ
|
604 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
663 667,20
UAH з ПДВ
|
663 667,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТ-С" #34328580 |
Рішення скасоване |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 14:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "АЛЬТ-С" #34328580 |
Переможець |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 09:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 травня 2024 00:00
|