Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03363789 |
Місцезнаходження: | 68002, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА, будинок 2-Б |
Контактна особа: |
Малярчук Ігор Анатолійович 380486879205 kpmugkg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 15:17 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 15:17 |
Очікувана вартість: | 664 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням на весь строк її дії у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) з урахуванням вимог встановлених Додатком №5 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 910,02 грн (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот десять гривень 02 коп.) Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р IBAN- UA233282090000026007302398201 в АБ «Південний» м. Одеса МФО 328209 ЄДРПОУ 03363789 Замовник: Комунальне підприємство «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області Адреса: 68002, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Олександрійська, 2-б Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції відхиляються Замовником. Застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19910.02 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю, що оформлюється договором завдатку згідно Додатку №6 ТД. 6.2. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: р/р UA233282090000026007302398201, в АБ «Південний» м. Одеса, МФО 328209 ЄДРПОУ 03363789, Комунальне підприємство «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області Адреса: 68002, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Олександрійська, 2-б Призначення платежу: «Завдаток для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням № ________________ від _____________та Договором про надання завдатку для забезпечення виконання Договору №______ від «___» _________ 2024 року». 6.3. Кошти повинні бути зараховані на рахунок КП «МУЖКГ» не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток №6 ТД). 6.4. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю Договір про надання завдатку, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою (Додаток №6 ТД); 6.5. Ненадання забезпечення виконання договору учасником – переможцем у визначений Законом України «Про публічні закупівлі» та цією документацією строк, вважається не укладанням договору про закупівлю з вини учасника. У цьому випадку, Замовник визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув. 6.6. У разі ненадання забезпечення виконання договору учасником-переможцем Замовник не повертає йому забезпечення тендерної пропозиції. 6.7. Термін дії забезпечення виконання Договору дорівнює строку поставки учасником – переможцем, передбаченим Договором (у тому числі у разі продовження терміну дії Договору). 6.8. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 6.9. Забезпечення виконання Договору не повертається: у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Підрядником за Договором повністю або частково; у разі дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Підрядник не виконує свої зобов’язання за Договором; у разі дострокового розірвання Договору про закупівлю за ініціативою Підрядника, крім випадку припинення бюджетного фінансування договору на термін більше ніж 12 місяців 6.10. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до бюджету міста Чорноморськ Одеської області |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Фарба для дорожньої розмітки біла ф. 30 кг. Фарба для дорожньої розмітки червона Фарба для дорожньої розмітки жовта Фарба для дорожньої розмітки чорна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фарба для дорожньої розмітки біла ф. 30 кг. Фарба для дорожньої розмітки червона Фарба для дорожньої розмітки жовта Фарба для дорожньої розмітки чорна | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 13:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 13:28 |
Порівняльна таблиця (перелік змін).docx | |
25 березня 2024 13:28 |
Тендерна документація дор_фарба.docx | |
25 березня 2024 13:28 |
Додаток №2 Технічні вимоги.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №6 Забезпечення.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №5 Банківська гарантія.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx |
25 березня 2024 13:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2024 13:28 |
Порівняльна таблиця (перелік змін).docx
|
|||
25 березня 2024 13:28 |
Тендерна документація дор_фарба.docx
|
|||
25 березня 2024 13:28 |
Додаток №2 Технічні вимоги.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №6 Забезпечення.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №5 Банківська гарантія.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
22 березня 2024 12:10 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дана вимога не є дискримінаційною, і не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 квітня 2024 13:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000083 ● 0a861d1ecb6844c995820f498f7bdc74
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
24 UA-2024-03-22-005094-a 22.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:13:41
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 30.04.2024 № 7705-р/пк-пз та прийняття рішення уповноваженою особою протоколом від 10.05.2024 № 23 про визначення переможцем учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТ-С» (далі – ТОВ «АЛЬТ-С»), тоді як у вказаному рішенні Комісії зазначено: «Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 "Система управління охороною здоров’я та безпекою праці", виданий на ім’я учасника. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.», а також зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «АЛЬТ-С» переможцем за процедурою закупівлі — «Фарба для дорожньої розмітки», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-22-005094-a?
При цьому Замовник скасував рішення про визначення переможцем ТОВ «АЛЬТ-С» 06.05.2024 та протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.05.2024 № 23 визначив його повторно переможцем, не розмістивши в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, на виконання рішення Комісії від 30.04.2024 № 7705-р/пк-пз.
Відповідно до пункту 55 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Водночас відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
3. Надайте інформацію та її документальне підтвердження (забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю, що оформлюється договором завдатку згідно з Додатком 6 до тендерної документації (далі – ТД)) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АЛЬТ-С» вимог пункту 6 розділу 6 ТД в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді договору завдатку у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю.
4. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Між Замовником та ТОВ «АЛЬТ-С» укладено договір про закупівлю від 31.05.2024 № 525/4481, тобто через 21 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.05.2024 № 23).
Надайте обґрунтування необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 14:57:44
пояснення
На Ваш наказ №108 від 20.05.2024 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ повідомляємо наступне, що КП «МУЖКГ» було проведено відкриті торги з особливостями на придбання фарби для дорожньої розмітки в обсязі: 4200 кг білої, 420 кг червоної, 210 кг жовтої, 210 кг чорної. Аукціон завершився 02.04.2024 року. ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-22-005094-a. Розрахунок визначеної вартості здійснено на підставі проведеного моніторингу шляхом отримання комерційної пропозиції від постачальника відповідної продукції. Обґрунтування розміру бюджетного призначення згідно робочого проекту «Організація дорожнього руху з розміщенням дорожніх знаків і розмітки в м. Чорноморськ Одеської області. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.04.2024 № 7705-5-р/пк-пз забов’язала скасувати Рішення Фарба для дорожньої розмітки. На майданчику було завантажено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №22.На етапі перекваліфікації були додані усі документи.Замовником були розглянуті пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТ-С» на відповідність тендерної документації Замовника. Керуючись принципами публічних закупівель, а саме запобігання корупційним діям і зловживанням та максимальній економії, ефективності та прозорості, замовник прийняв рішення на акцептування пропозиції ТОВ «АЛЬТ-С» з найбільш вигідною ціною.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушення, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись висновком Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-22-005094-a від 10.06.202 (4 dd5dd89c402944be9d815087246998de) . Укладенний договір з переможцем закупівлі ТОВ АЛЬТ-С - розірвано! Фінансування за розірваним договором між КП МУЖКГ та ТОВ АЛЬТ -С не здійснювалось!
2024-06-20 16:31:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.notComplyDecisionACU • усунуто
.
2024-06-21 13:20:01
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТ-С" |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
415 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
604 800,00
UAH з ПДВ
|
604 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
663 667,20
UAH з ПДВ
|
663 667,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТ-С" #34328580 |
Рішення скасоване |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 14:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "АЛЬТ-С" #34328580 |
Переможець |
415 800,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 09:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 травня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 13:27
|
№525-4481 угода про розірвання.pdf | укладений |
20 червня 2024 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 15:45
|
525-4481.pdf | укладений |
31 травня 2024 15:43
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 травня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
415 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 300,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На основі висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури №UA-2024-03-22-005094-a від 10.06.2024 року, за взаємною згодою сторін. |