Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 n.pasichnik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 182 003 861,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 910 019,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Комунальне підприємство «Луцькводоканал» Україна, 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Дубнівська, 26 ЄДРПОУ 03339489 р/р UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк» 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 915 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 915000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 20:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 20:48 |
Додаток 2.docx | |
21 березня 2024 20:48 |
ТД.docx | |
21 березня 2024 20:48 |
Додаток 4.docx | |
21 березня 2024 20:48 |
Додаток 1.docx | |
21 березня 2024 20:48 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-09-000017 ● 1a9c8412d05341d181ee16eee51c3c9b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2024 № 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.04.2024 № 18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-21-013235-a від 21.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 11:42:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул.Дубнівська, 26» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-013235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних його характеристик?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 13:50:20
Письмові пояснення
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
11 квітня 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: «Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул. Дубнівська, 26» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-21-013235-a).
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
В зв’язку з виробничою необхідністю, з метою виконання робіт по «Реконструкції станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м. Луцьку, вул. Дубнівська, 26», підприємством було виготовлено проектно-кошторисну документацію на виконання вищезазначених робіт. Також в порядку передбаченому нормами чинного законодавства, було проведено експертизу проектно-кошторисної документації на виконання робіт.
21.03.24р., уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю робіт: «Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул. Дубнівська, 26» по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі 182 003 861,00 грн. та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro» у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
При розробці тендерної документація по даній закупівлі, (в тому числі встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі) уповноважена особа керувалися вимогами встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель (перелік робіт які необхідно виконати, та перелік необхідних матеріалів) в тендерній документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкції станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м. Луцьку, вул. Дубнівська, 26», були встановлені згідно даних, зазначених в проектно-кошторисній документації. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена згідно даних зазначених в проектно-кошторисній документації та підтверджених експертним звітом за робочим проектом «Реконструкції станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м. Луцьку, вул. Дубнівська, 26».
Уповноважена особа А.Ф. Мосійчук
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
169 855 734,15
UAH з ПДВ
|
169 855 734,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
169 855 734,15
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 17:47
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 14:28
|
Договір №210.pdf | укладений |
09 квітня 2024 14:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул.Дубнівська, 26» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) | 1 | робота |
169 855 734,15
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пп.3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями), ст.651 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, розділу 10 Договору, Сторони вирішили: 1) Викласти у новій редакції Додаток №2 до Договору – «Календарний графік виконання робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул.Дубнівська, 26» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) | 1 | робота |
169 855 734,15
UAH з ПДВ
|