Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки |
Код ЄДРПОУ: | 08118534 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Ольги Кобилянської, 32 |
Контактна особа: |
Миронець Юрій Васильович +380372524349 fes_chovk@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 9 012 556,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 062,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 18:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 18:44 |
Тендерна документація перевезення 2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000056 ● e7be67adb2454067ab9770d8a205b5f3
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 91
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-03-21-012952-a 21.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 09:28:16
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-27 16:37:51
Пояснення
Чернівецький ОТЦК та СП надає пояснення в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з перевезення громадян автомобільним транспортним засобом відповідно до ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення.
Водночас повідомляю що в Чернівецького ОТЦК та СП відсутній власний веб-сайт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 16:33:15
Запит про надання пояснень
Прошу пояснити з якої обґрунтованої необхідності Замовником не укладено договір з ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕНИСІВКА" відповідно до пункту 49 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 08:22:21
Чернівецький ОТЦК та СП
На запит від 29.09.2024
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 15:10:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено на
відповідність кваліфікаційним критеріям тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНИСІВКА» вимогам п.п. 1.1.2 п. 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій протоколів перевірки технічного стану кожного запропонованого для надання послуг за предметом закупівлі автотранспортного засобу, що складений відповідно до вимог чинного законодавства, згідно наданої довідки учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.03.2024 № 38, зазначеної у п. 18 (AYATS BRAVO CE7621 CB)?
2. Поряд з цим, прошу пояснити яким чином та на підставі яких документів
Замовником визначено на відповідність кваліфікаційним критеріям тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНИСІВКА» вимогам п. 1.2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, в частині підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно наданої довідки учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг від 28.03.2024 №39, зазначено у п. 6 (Борсук Василь Петрович), п. 18 (Лакута Валентин Миколайович), п. 19 (Лапуста Олексій Андрійович) та п. 26 (Поник Іван Дмитрович).
3. Крім того, прошу пояснити яким чином та на підставі яких документів
Замовником визначено на відповідність кваліфікаційним критеріям тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНИСІВКА» вимогам п.п 1.3.11 п. 1.3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, в частині підтвердження наявності фінансової спроможності, а саме звіту про рух грошових коштів підприємства за 2022 чи 2023 роки з відміткою про прийняття відповідними уповноваженими органами.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 11:04:31
Чернівецький ОТЦК та СП
Пояснення на запит від 30.04.2024
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-01 13:14:34
Пояснення з власної ініціативи
Чернівецьким ОТЦК та СП надається відповідь на запит від 29.04.2024
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-02 13:27:40
Пояснення з власної ініціативи
На запит від 30.04.2024
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕНИСІВКА" |
9 012 556,00
UAH з ПДВ
|
9 012 556,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕНИСІВКА" #05482417 |
Переможець |
9 012 556,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 17:42
|