Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 50730000-1, Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Очікувана вартість
1 935 000,00 UAH
UA-2024-03-21-011994-a ● 794ee6ff77984808b6a1c81b3391a7e2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
Код ЄДРПОУ: | 14317108 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олег Сігалов +380442561070 o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 13:07 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 13:07 |
Очікувана вартість: | 1 935 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 58 000,00 (п’ятдесят вісім тисяч) грн. 00 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA288201720355179003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, здійснюється у вигляді банківського вкладу на користь Замовника або внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Якщо зазначені документи не будуть передані замовнику у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
код за ДК 021:2015 50730000-1, Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з регламентного технічного (сервісного) обслуговування кондиціонерів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 07 типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
207 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 09 типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
42 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 12 типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
16 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 18 типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
2 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 24 типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
5 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 36 типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
78 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера до 7 кВТ типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
1 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування підлогово/стельового кондиціонера 18 типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
2 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування касетного кондиціонера 60 типорозміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
1 штука
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування зовнішнього блоку кондиціонера (руфтоп) CARRІER 50GH028R9DBB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | З дати підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 17:01 |
Тендерна документація послуги з технічного обслуговування кондиціонерів зі змінами.docx | |
26 березня 2024 17:01 |
Додаток 2 до Тендерної документації 2024 зі змінами.docx | |
26 березня 2024 17:01 |
Зміни до ТД Сервісне обслуговування кондиціонерів 2024.docx | |
21 березня 2024 16:45 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
21 березня 2024 16:45 |
Додаток 5 до тендерної документації (вимоги та форма банківської гарантії).docx | |
21 березня 2024 16:45 |
Додаток 1 до Тендерної документації.docx | |
21 березня 2024 16:45 |
Додаток 4 до Тендерної документації проект договору.docx |
26 березня 2024 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2024 17:01 |
Тендерна документація послуги з технічного обслуговування кондиціонерів зі змінами.docx
|
|||
26 березня 2024 17:01 |
Додаток 2 до Тендерної документації 2024 зі змінами.docx
|
|||
26 березня 2024 17:01 |
Зміни до ТД Сервісне обслуговування кондиціонерів 2024.docx
|
|||
21 березня 2024 16:45 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
|||
21 березня 2024 16:45 |
Додаток 5 до тендерної документації (вимоги та форма банківської гарантії).docx
|
|||
21 березня 2024 16:45 |
Додаток 1 до Тендерної документації.docx
|
|||
21 березня 2024 16:45 |
Додаток 4 до Тендерної документації проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення моделі кондиціонера
Дата подання: 22 березня 2024 11:44
Дата відповіді: 25 березня 2024 12:14
Доброго дня.
Прохання надати точну модель та тип кондиціонера зазначеного в цьому пункті:
-Регламентне технічне (сервісне) обслуговування зовнішнього блоку кондиціонера CARRІER 30 GH028
Відповідь: Шановний Учаснику, надаємо уточнення щодо моделі CARRІER 50GH028R9DBB. Для уточнення, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації замовника
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 березня 2024 15:59
Дата відповіді: 25 березня 2024 15:30
Доброго дня!
Згідно ТД вимагається надання: "Лист(-и) від виробників обладнання Cooper&Hunter, Tosot, Olmo (довільної форми), або їх офіційного(-их) представництва(-в) в Україні (за наявності), про те, що Учасник має підтримку виробника під час гарантійних випадків, зі збереженням встановлених гарантійних термінів, на сервісне обслуговування кваліфікованими працівниками Учасника обладнання (кондиціонерів) їхнього виробництва. Лист надається для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі)." - дана вимога є дикримінаційною і звужує коло потенційних учасників тендеру. Просимо видалити її з ТД шляхос внесення відповідних змін. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо.
Більшість кондиціонерів зазначених марок Замовника в даний час перебувають на гарантії. Гарантія надається на всі кондиціонери, за умови дотримання вимог монтажу та експлуатації обладнання. До гарантійних зобов’язань замовника входить проведення щорічного сервісного обслуговування та дотримання гарантійних зобов’язань та правил експлуатації кондиціонерів. У разі виходу з ладу кондиціонера під час обслуговування, або після такого обслуговування, Замовнику необхідно буде звернутися до виробника щодо його заміни і підтвердити дотримання вимог щодо сервісного обслуговування товару.
Досрочне припинення гарантійних зобов’язань виникає у одному із таких випадків:
• порушення вимог до монтажу
• порушення правил та рекомендацій щодо використання товару
• порушення вимог щодо сервісного обслуговування товару
• втручання у конструкцію товару
• фізичні ушкодження, удари, коротке замикання, потрапляння сторонніх предметів тощо.
Лист підтвердження від виробника або їх офіційного(-их) представництва(-в) в Україні (за наявності)– це досить поширена практика підтвердження взаємовідносин. Учасники не мають обмежень щодо отримання таких листів від виробника або їх офіційного(-их) представництва(-в) в Україні.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що дана вимога не є дискримінацією, тому що не обмежує коло учасників, а встановлена з метою збереження гарантійних умов на товар.
Більшість кондиціонерів зазначених марок Замовника в даний час перебувають на гарантії. Гарантія надається на всі кондиціонери, за умови дотримання вимог монтажу та експлуатації обладнання. До гарантійних зобов’язань замовника входить проведення щорічного сервісного обслуговування та дотримання гарантійних зобов’язань та правил експлуатації кондиціонерів. У разі виходу з ладу кондиціонера під час обслуговування, або після такого обслуговування, Замовнику необхідно буде звернутися до виробника щодо його заміни і підтвердити дотримання вимог щодо сервісного обслуговування товару.
Досрочне припинення гарантійних зобов’язань виникає у одному із таких випадків:
• порушення вимог до монтажу
• порушення правил та рекомендацій щодо використання товару
• порушення вимог щодо сервісного обслуговування товару
• втручання у конструкцію товару
• фізичні ушкодження, удари, коротке замикання, потрапляння сторонніх предметів тощо.
Лист підтвердження від виробника або їх офіційного(-их) представництва(-в) в Україні (за наявності)– це досить поширена практика підтвердження взаємовідносин. Учасники не мають обмежень щодо отримання таких листів від виробника або їх офіційного(-их) представництва(-в) в Україні.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що дана вимога не є дискримінацією, тому що не обмежує коло учасників, а встановлена з метою збереження гарантійних умов на товар.
Дискримінаційна умова
Дата подання: 28 березня 2024 12:18
Дата відповіді: 29 березня 2024 10:48
Шановний замовнику, розглянувши умови тендерної документації було виявлено умову тендерної документації, яка є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі, а саме це надання Лист(-и) від виробників обладнання Cooper&Hunter, Tosot, (довільної форми), або їх офіційного(-их) представництва(-в) в Україні (за наявності), про те, що Учасник має підтримку виробника під час гарантійних випадків, зі збереженням встановлених гарантійних термінів, на сервісне обслуговування кваліфікованими працівниками Учасника обладнання (кондиціонерів) їхнього виробництва. Лист надається для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі).
По-перше, вважаємо саме дискримінаційним те, що такий лист має бути виданий або виробником обладнання або представництвом в Україні, що обмежує кількість суб’єктів хто може видати такий лист. Просимо внести зміни і додати до цього переліку дилерів/імпортерів та інших уповноважених виробником суб’єктів.
По-друге, явною дискримінацією є те, що зазначений гарантійний лист має бути наданий під конкретну закупівлю із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі). Зазначене обмежує учасників, які раніше отримували зазначені листи про те, що Учасник має підтримку від виробника під час гарантійних випадків, зі збереженням встановлених гарантійних термінів, на сервісне обслуговування кваліфікованими працівниками Учасника обладнання (кондиціонерів) їхнього виробництва.
Зазначені вимоги є дискримінаційними та це підтверджуються практикою АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо.
Відповідно до вимог Замовника, Учасник має надати Лист(-и) від виробників обладнання Cooper&Hunter, Tosot, (довільної форми), або їх офіційного(-их) представництва(-в) в Україні (за наявності), про те, що Учасник має підтримку виробника під час гарантійних випадків, зі збереженням встановлених гарантійних термінів, на сервісне обслуговування кваліфікованими працівниками Учасника обладнання (кондиціонерів) їхнього виробництва. Лист надається для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі).
Більшість кондиціонерів зазначених марок Замовника в даний час перебувають на гарантії. Гарантія надається на всі кондиціонери, за умови дотримання вимог монтажу та експлуатації обладнання. До гарантійних зобов’язань замовника входить проведення щорічного сервісного обслуговування та дотримання гарантійних зобов’язань та правил експлуатації кондиціонерів. У разі виходу з ладу кондиціонера під час обслуговування, або після такого обслуговування, Замовнику необхідно буде звернутися до виробника щодо його заміни і підтвердити дотримання вимог щодо сервісного обслуговування товару.
Досрочне припинення гарантійних зобов’язань виникає у одному із таких випадків:
• порушення вимог до монтажу
• порушення правил та рекомендацій щодо використання товару
• порушення вимог щодо сервісного обслуговування товару
• втручання у конструкцію товару
• фізичні ушкодження, удари, коротке замикання, потрапляння сторонніх предметів тощо.
У Замовника вже був прецедент відмови офіційного сервісного центру в заміні гарантійного обладнання (кондиціонерів) через здійснення обслуговування виконавцем, послуги працівників якого було визнано не кваліфікаційними.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічноговиконання.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Лист надається для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі), з метою підтримки виконання гарантійних зобов’язань саме до обладнання (кондиціонерів) обслуговування яких передбачено даною закупівлею.
Враховуючи те, що в Україні наявні офіційні представництва виробників обладнання Cooper&Hunter, Tosot, не бачимо неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не вбачаємо, яким чином наведені вище умови Документації порушують права Учасника та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у разі якщо ви є надійним виконавцем послуг і має кваліфікованих працівників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, а також у рішенні №10459-р/пк-пз від 10.10.2018).
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Відповідно до вимог Замовника, Учасник має надати Лист(-и) від виробників обладнання Cooper&Hunter, Tosot, (довільної форми), або їх офіційного(-их) представництва(-в) в Україні (за наявності), про те, що Учасник має підтримку виробника під час гарантійних випадків, зі збереженням встановлених гарантійних термінів, на сервісне обслуговування кваліфікованими працівниками Учасника обладнання (кондиціонерів) їхнього виробництва. Лист надається для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі).
Більшість кондиціонерів зазначених марок Замовника в даний час перебувають на гарантії. Гарантія надається на всі кондиціонери, за умови дотримання вимог монтажу та експлуатації обладнання. До гарантійних зобов’язань замовника входить проведення щорічного сервісного обслуговування та дотримання гарантійних зобов’язань та правил експлуатації кондиціонерів. У разі виходу з ладу кондиціонера під час обслуговування, або після такого обслуговування, Замовнику необхідно буде звернутися до виробника щодо його заміни і підтвердити дотримання вимог щодо сервісного обслуговування товару.
Досрочне припинення гарантійних зобов’язань виникає у одному із таких випадків:
• порушення вимог до монтажу
• порушення правил та рекомендацій щодо використання товару
• порушення вимог щодо сервісного обслуговування товару
• втручання у конструкцію товару
• фізичні ушкодження, удари, коротке замикання, потрапляння сторонніх предметів тощо.
У Замовника вже був прецедент відмови офіційного сервісного центру в заміні гарантійного обладнання (кондиціонерів) через здійснення обслуговування виконавцем, послуги працівників якого було визнано не кваліфікаційними.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічноговиконання.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Лист надається для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі), з метою підтримки виконання гарантійних зобов’язань саме до обладнання (кондиціонерів) обслуговування яких передбачено даною закупівлею.
Враховуючи те, що в Україні наявні офіційні представництва виробників обладнання Cooper&Hunter, Tosot, не бачимо неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не вбачаємо, яким чином наведені вище умови Документації порушують права Учасника та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у разі якщо ви є надійним виконавцем послуг і має кваліфікованих працівників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, а також у рішенні №10459-р/пк-пз від 10.10.2018).
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 28 березня 2024 15:42
Дата відповіді: 29 березня 2024 11:01
Шановний замовник! Наполегливо просимо видалити з умов тендерної документації вимогу, яка стосується того що Лист від виробника або його представництва має надаватися для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі).
Відповідь: Лист надається для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера процедури закупівлі (ідентифікатора закупівлі), з метою підтримки виконання гарантійних зобов’язань саме до обладнання (кондиціонерів) обслуговування яких передбачено даною закупівлею.
Враховуючи те, що в Україні наявні офіційні представництва виробників обладнання Cooper&Hunter, Tosot, не бачимо неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не вбачаємо, яким чином наведені вище умови Документації порушують права Учасника та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у разі якщо ви є надійним виконавцем послуг і має кваліфікованих працівників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, а також у рішенні №10459-р/пк-пз від 10.10.2018).
Враховуючи те, що в Україні наявні офіційні представництва виробників обладнання Cooper&Hunter, Tosot, не бачимо неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не вбачаємо, яким чином наведені вище умови Документації порушують права Учасника та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у разі якщо ви є надійним виконавцем послуг і має кваліфікованих працівників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, а також у рішенні №10459-р/пк-пз від 10.10.2018).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" |
1 398 600,00
UAH з ПДВ
|
1 398 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАКОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 935 000,00
UAH з ПДВ
|
1 935 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" #38760205 |
Відхилено |
1 398 600,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 11:33
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАКОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2575611453 |
Переможець |
1 935 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 09:21
|
Договір № 371 від 17.04.2024 ФОП Казаков С. А..pdf | укладений |
18 квітня 2024 09:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 07 типорозміру | 51 | штука |
4 700,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 09 типорозміру | 207 | штука |
4 750,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 12 типорозміру | 42 | штука |
4 800,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 18 типорозміру | 16 | штука |
4 850,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 24 типорозміру | 2 | штука |
4 900,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера 36 типорозміру | 5 | штука |
5 000,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування настінного кондиціонера до 7 кВТ типорозміру | 78 | штука |
4 800,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування підлогово/стельового кондиціонера 18 типорозміру | 1 | штука |
5 550,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування касетного кондиціонера 60 типорозміру | 2 | штука |
5 800,00
UAH з ПДВ
|
Регламентне технічне (сервісне) обслуговування зовнішнього блоку кондиціонера (руфтоп) CARRІER 50GH028R9DBB | 1 | штука |
6 500,00
UAH з ПДВ
|