Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення клавіш, матеріал ПВХ+уф-друк 14*62см та карманів А4 формату 15 шт.
Очікувана вартість
1 780,00 UAH
UA-2024-03-21-010173-a 0f43d53c15534f60afd2be7a3b2f9e6c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сергієнко

+380664950796 kulturs1986@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та спорту виконавчого комітету Зіньківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43932042
Вебсайт: https://zink.gov.ua
Місцезнаходження: 38100, Україна , Полтавська обл., м.Зіньків, вул.Воздвиженська, будинок 40
Контактна особа: Оксана Сергієнко
+380664950796
kulturs1986@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення клавіш, матеріал ПВХ+уф-друк 14*62см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, м.Зіньків, вул.Воздвиженська,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
1 послуга
Послуги з виготовлення карманів А4 формату 15 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, м.Зіньків, вул.Воздвиженська,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Тендерна документація

21 березня 2024 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛУЧИНА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
#2936201869
Переможець 1 780,00
UAH з ПДВ
21 березня 2024 15:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2024 14:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з виготовлення клавіш, матеріал ПВХ+уф-друк 14*62см 1 послуга 280,00
UAH з ПДВ
Послуги з виготовлення карманів А4 формату 15 шт 1 послуга 1 500,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 780,00
UAH (в тому числі ПДВ 296,67 UAH)