Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою населених пунктів - Поточний ремонт транспортної розв’язки за адресою вул.Романа Гралюка в м.Збараж, Тернопільської обл.
Очікувана вартість
4 594 316,00 UAH
UA-2024-03-21-009124-a ● 6b94bf23741449bb939fc4fa83b95efd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Збаразьке міське комунальне підприємство по благоустрою "Добробут" |
Код ЄДРПОУ: | 32807813 |
Місцезнаходження: | 47302, Україна , Тернопільська обл., м. Збараж, вул. Данила Галицького, 91 |
Контактна особа: |
Ольга Поталіцина +380966029629 dobrobut.olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 17:04 |
Очікувана вартість: | 4 594 316,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 971,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів - Поточний ремонт транспортної розв’язки за адресою вул.Романа Гралюка в м.Збараж, Тернопільської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Тернопільська область, Збараж , вул.Романа Гралюка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 16:04 |
перелік змін1.docx | |
27 березня 2024 16:04 |
ТД зміни1.docx | |
27 березня 2024 16:04 |
додато2а.docx | |
27 березня 2024 16:04 |
додаток 3а.docx | |
25 березня 2024 09:45 |
перелік змін.docx | |
25 березня 2024 09:45 |
ТД зі змінами.docx | |
21 березня 2024 15:03 |
додаток 4.docx | |
21 березня 2024 15:03 |
додаток 6.docx | |
21 березня 2024 15:03 |
додаток 5.docx | |
21 березня 2024 15:03 |
ТД.docx | |
21 березня 2024 15:03 |
додаток 2.docx | |
21 березня 2024 15:03 |
додаток 3.docx | |
21 березня 2024 15:03 |
додаток 1.docx |
27 березня 2024 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 березня 2024 16:04 |
перелік змін1.docx
|
||||||
27 березня 2024 16:04 |
ТД зміни1.docx
|
||||||
27 березня 2024 16:04 |
додато2а.docx
|
||||||
27 березня 2024 16:04 |
додаток 3а.docx
|
||||||
25 березня 2024 09:45 |
перелік змін.docx
|
||||||
25 березня 2024 09:45 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||
21 березня 2024 15:03 |
додаток 4.docx
|
||||||
21 березня 2024 15:03 |
додаток 6.docx
|
||||||
21 березня 2024 15:03 |
додаток 5.docx
|
||||||
21 березня 2024 15:03 |
ТД.docx
|
||||||
21 березня 2024 15:03 |
додаток 2.docx
|
||||||
21 березня 2024 15:03 |
додаток 3.docx
|
||||||
21 березня 2024 15:03 |
додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Неправомірні вимоги
Дата подання: 22 березня 2024 15:30
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:13
Пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається наступне:
Також Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданого учаснику щодо системи управління якістю стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20).
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, виданого учаснику щодо системи екологічного управління стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20).
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, виданого учаснику щодо системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20).
Тобто дані сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2019 повинні бути видані стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20).
Просимо Вас прибрати дану вимогу, а саме те, що сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2019 повинні бути видані стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20), так як ні предметом закупівлі, ні жодним пунктом додатку 1 технічна специфікація не передбачено проведення будівництва житлових і нежитлових будівель. Дана вимога не відноситься до даної закупівлі і встановлена неправомірно.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження для захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що замовником внесено зміни в розділ 3 п.6 тендерної докуменції, а саме:
Також Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданого учаснику щодо системи управління якістю стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, виданого учаснику щодо системи екологічного управління стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, виданого учаснику щодо системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
Також Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданого учаснику щодо системи управління якістю стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, виданого учаснику щодо системи екологічного управління стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, виданого учаснику щодо системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 березня 2024 10:59
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:46
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Вами встановлена дискримінаційна вимога: «Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт для отримання інформації, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладення договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому, Замовник не несе відповідальності за будь які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист довільної форми. За результатами відвідування об’єкта складається Акт обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі пропозиції Учасника». Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу. В іншому випадку ми будемо змушені звертатись до Держаудитслужби, громадських організацій, та інші правоохоронні органи для висвітлення незаконних вимог.
Практика колегії Антимонопольного комітету України щодо акту обстеження об’єкту, зокрема викладене у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2024-02-01-013307-a, UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше твердження щодо наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог, не містить обгрунтованих доводів та базується на суб"єктивному припущенні.
Поняття "дискримінація Законом України "Про публічні закупівлі" не визначене та є суб"єктивним.
Частиною 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Обстеження об"єкта дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об"єктивного плану виконання поточного ремонту з урахуванням встановлених замовником строків та формування ціни своєї пропозиції.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об"єктом роботи розміщенням об"єкту, технічного стану об"єкта та можливих перешкод на земельній ділянці (дерев кущів) та іншими можливими проблемними питаннями , які можуть виникнути під час виконання робіт , а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням усіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Попереднє обстеження об"єкта мінімізує ризики виникнення непорузумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Окрім цього, орган оскарження (АМКУ) в своїх висновках вказує, що Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат , зміст та т.п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об"єкту законною та обгрунтованою. Таким чинном відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документаціх.
Поняття "дискримінація Законом України "Про публічні закупівлі" не визначене та є суб"єктивним.
Частиною 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Обстеження об"єкта дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об"єктивного плану виконання поточного ремонту з урахуванням встановлених замовником строків та формування ціни своєї пропозиції.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об"єктом роботи розміщенням об"єкту, технічного стану об"єкта та можливих перешкод на земельній ділянці (дерев кущів) та іншими можливими проблемними питаннями , які можуть виникнути під час виконання робіт , а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням усіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Попереднє обстеження об"єкта мінімізує ризики виникнення непорузумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Окрім цього, орган оскарження (АМКУ) в своїх висновках вказує, що Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат , зміст та т.п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об"єкту законною та обгрунтованою. Таким чинном відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документаціх.
Неправомірна вимога
Дата подання: 28 березня 2024 11:56
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:48
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у Розділі 3 п.6 Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт для отримання інформації, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладення договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому, Замовник не несе відповідальності за будь які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист довільної форми. За результатами відвідування об’єкта складається Акт обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі пропозиції Учасника». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше твердження щодо наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог, не містить обгрунтованих доводів та базується на суб"єктивному припущенні.
Поняття "дискримінація Законом України "Про публічні закупівлі" не визначене та є суб"єктивним.
Частиною 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Обстеження об"єкта дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об"єктивного плану виконання поточного ремонту з урахуванням встановлених замовником строків та формування ціни своєї пропозиції.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об"єктом роботи розміщенням об"єкту, технічного стану об"єкта та можливих перешкод на земельній ділянці (дерев кущів) та іншими можливими проблемними питаннями , які можуть виникнути під час виконання робіт , а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням усіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Попереднє обстеження об"єкта мінімізує ризики виникнення непорузумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Окрім цього, орган оскарження (АМКУ) в своїх висновках вказує, що Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат , зміст та т.п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об"єкту законною та обгрунтованою. Таким чинном відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документаціх.
Поняття "дискримінація Законом України "Про публічні закупівлі" не визначене та є суб"єктивним.
Частиною 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Обстеження об"єкта дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об"єктивного плану виконання поточного ремонту з урахуванням встановлених замовником строків та формування ціни своєї пропозиції.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об"єктом роботи розміщенням об"єкту, технічного стану об"єкта та можливих перешкод на земельній ділянці (дерев кущів) та іншими можливими проблемними питаннями , які можуть виникнути під час виконання робіт , а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням усіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Попереднє обстеження об"єкта мінімізує ризики виникнення непорузумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Окрім цього, орган оскарження (АМКУ) в своїх висновках вказує, що Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат , зміст та т.п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об"єкту законною та обгрунтованою. Таким чинном відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документаціх.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 17:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
4 102 090,31
UAH з ПДВ
|
4 102 090,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" #42141004 |
Переможець |
4 102 090,31
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 12:11
|
Договір 07-24.pdf | укладений |
10 квітня 2024 12:10
|