Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою населених пунктів - Поточний ремонт транспортної розв’язки за адресою вул.Романа Гралюка в м.Збараж, Тернопільської обл.
Очікувана вартість
4 594 316,00 UAH
UA-2024-03-21-009124-a 6b94bf23741449bb939fc4fa83b95efd
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Поталіцина

+380966029629 dobrobut.olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Збаразьке міське комунальне підприємство по благоустрою "Добробут"
Код ЄДРПОУ: 32807813
Місцезнаходження: 47302, Україна , Тернопільська обл., м. Збараж, вул. Данила Галицького, 91
Контактна особа: Ольга Поталіцина
+380966029629
dobrobut.olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2024 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2024 17:04
Очікувана вартість: 4 594 316,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 971,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів - Поточний ремонт транспортної розв’язки за адресою вул.Романа Гралюка в м.Збараж, Тернопільської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Тернопільська область, Збараж , вул.Романа Гралюка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 березня 2024 15:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 березня 2024 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 16:04
перелік змін1.docx
27 березня 2024 16:04
ТД зміни1.docx
27 березня 2024 16:04
додато2а.docx
27 березня 2024 16:04
додаток 3а.docx
25 березня 2024 09:45
перелік змін.docx
25 березня 2024 09:45
ТД зі змінами.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 4.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 6.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 5.docx
21 березня 2024 15:03
ТД.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 2.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 3.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 1.docx
27 березня 2024 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2024 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 16:04
перелік змін1.docx
27 березня 2024 16:04
ТД зміни1.docx
27 березня 2024 16:04
додато2а.docx
27 березня 2024 16:04
додаток 3а.docx
25 березня 2024 09:45
перелік змін.docx
25 березня 2024 09:45
ТД зі змінами.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 4.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 6.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 5.docx
21 березня 2024 15:03
ТД.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 2.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 3.docx
21 березня 2024 15:03
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірні вимоги
Дата подання: 22 березня 2024 15:30
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:13
Пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається наступне: Також Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданого учаснику щодо системи управління якістю стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20). - Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, виданого учаснику щодо системи екологічного управління стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20). - Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, виданого учаснику щодо системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20). Тобто дані сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2019 повинні бути видані стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20). Просимо Вас прибрати дану вимогу, а саме те, що сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2019 повинні бути видані стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20), так як ні предметом закупівлі, ні жодним пунктом додатку 1 технічна специфікація не передбачено проведення будівництва житлових і нежитлових будівель. Дана вимога не відноситься до даної закупівлі і встановлена неправомірно. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження для захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що замовником внесено зміни в розділ 3 п.6 тендерної докуменції, а саме:
Також Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданого учаснику щодо системи управління якістю стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, виданого учаснику щодо системи екологічного управління стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
- Скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019, виданого учаснику щодо системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будівництва доріг і автострад код ДК ПП 42:11.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 березня 2024 10:59
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:46
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Вами встановлена дискримінаційна вимога: «Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт для отримання інформації, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладення договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому, Замовник не несе відповідальності за будь які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист довільної форми. За результатами відвідування об’єкта складається Акт обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі пропозиції Учасника». Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу. В іншому випадку ми будемо змушені звертатись до Держаудитслужби, громадських організацій, та інші правоохоронні органи для висвітлення незаконних вимог. Практика колегії Антимонопольного комітету України щодо акту обстеження об’єкту, зокрема викладене у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2024-02-01-013307-a, UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше твердження щодо наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог, не містить обгрунтованих доводів та базується на суб"єктивному припущенні.
Поняття "дискримінація Законом України "Про публічні закупівлі" не визначене та є суб"єктивним.
Частиною 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Обстеження об"єкта дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об"єктивного плану виконання поточного ремонту з урахуванням встановлених замовником строків та формування ціни своєї пропозиції.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об"єктом роботи розміщенням об"єкту, технічного стану об"єкта та можливих перешкод на земельній ділянці (дерев кущів) та іншими можливими проблемними питаннями , які можуть виникнути під час виконання робіт , а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням усіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Попереднє обстеження об"єкта мінімізує ризики виникнення непорузумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Окрім цього, орган оскарження (АМКУ) в своїх висновках вказує, що Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат , зміст та т.п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об"єкту законною та обгрунтованою. Таким чинном відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документаціх.
Неправомірна вимога
Дата подання: 28 березня 2024 11:56
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:48
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у Розділі 3 п.6 Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт для отримання інформації, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладення договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому, Замовник не несе відповідальності за будь які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист довільної форми. За результатами відвідування об’єкта складається Акт обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі пропозиції Учасника». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше твердження щодо наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог, не містить обгрунтованих доводів та базується на суб"єктивному припущенні.
Поняття "дискримінація Законом України "Про публічні закупівлі" не визначене та є суб"єктивним.
Частиною 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Обстеження об"єкта дозволяє Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об"єктивного плану виконання поточного ремонту з урахуванням встановлених замовником строків та формування ціни своєї пропозиції.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об"єктом роботи розміщенням об"єкту, технічного стану об"єкта та можливих перешкод на земельній ділянці (дерев кущів) та іншими можливими проблемними питаннями , які можуть виникнути під час виконання робіт , а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням усіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Попереднє обстеження об"єкта мінімізує ризики виникнення непорузумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Окрім цього, орган оскарження (АМКУ) в своїх висновках вказує, що Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат , зміст та т.п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об"єкту законною та обгрунтованою. Таким чинном відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документаціх.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 17:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" 4 102 090,31
UAH з ПДВ
4 102 090,31
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 квітня 2024 09:30
Електронний підпис
04 квітня 2024 09:29
Довідка з ЄДР
04 квітня 2024 09:29
Витяг
04 квітня 2024 09:29
Витяг
01 квітня 2024 12:28
Електронний підпис
01 квітня 2024 12:25
24. Лист-згода перс.дані.pdf
01 квітня 2024 12:25
22. Довідка про оборот.pdf
01 квітня 2024 12:25
21. Дов.наявн.аналог.дог.pdf
01 квітня 2024 12:25
21. 13-23 Договір.pdf
01 квітня 2024 12:25
21. 13-23 Відгук.pdf
01 квітня 2024 12:25
21. 13-23 АКТ.pdf
01 квітня 2024 12:25
21. 04-23-88 Відгук.pdf
01 квітня 2024 12:25
21. 04-23-88 Договір.pdf
01 квітня 2024 12:25
21. 04-23-88 АКТ.pdf
01 квітня 2024 12:25
20. Накази працівники.pdf
01 квітня 2024 12:25
20. Дов.наявн.працівн.pdf
01 квітня 2024 12:25
7. СТАТУТ оригінал.pdf
01 квітня 2024 12:25
19. Дов.наявн.МТБ.pdf
01 квітня 2024 12:24
17. Дов.незаст.санкц.pdf
01 квітня 2024 12:24
18. ПДВ.pdf
01 квітня 2024 12:24
5. АКТ обстеж. об_єкту.pdf
01 квітня 2024 12:24
14. Дов.дотр.з-ва.pdf
01 квітня 2024 12:24
4. Сертифікати ISO.pdf
01 квітня 2024 12:24
16. Гар.л.нерез.рф.pdf
01 квітня 2024 12:24
12. Розрахунки.pdf
01 квітня 2024 12:24
15. Дов.ліцензія.pdf
01 квітня 2024 12:24
11. Гар.л.дог.ціна.pdf
01 квітня 2024 12:24
2. Дов.відпов.дод1.pdf
01 квітня 2024 12:24
10. Проєкт договору.pdf
01 квітня 2024 12:24
1. Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2024 12:24
4. Звіт СУЯ.pdf
01 квітня 2024 12:24
4. Звіт СЕУ.pdf
01 квітня 2024 12:24
4. Звіт СУОЗБП.pdf
01 квітня 2024 12:24
3. Дов.дотрим.екол.х-к.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС"
#42141004
Переможець 4 102 090,31
UAH з ПДВ
03 квітня 2024 14:47

Документи

03 квітня 2024 14:47
Довідка НАЗК
03 квітня 2024 14:47
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:46
протокол оцінки.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2024 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС"
#42141004
4 102 090,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2024 14:47
Довідка НАЗК
03 квітня 2024 14:47
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:46
протокол оцінки.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 12:11
Договір 07-24.pdf укладений
10 квітня 2024 12:10