Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом (Фарба)
Очікувана вартість
199 200,00 UAH
UA-2024-03-21-008763-a ● 5bc8cba345974afbb2e116291b4cd1fd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
Контактна особа: |
Юлія Іванова +380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 11:49 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 11:49 |
Очікувана вартість: | 199 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, біла, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
51 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, синя, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
31 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, блакитна, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
34 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, жовта, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
61 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, червона, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
48 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, зелена, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
20 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, фіолетова, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
15 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, чорна, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
38 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, коричнева, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
60 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-266, жовто-коричнева, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
31 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-266, червоно-коричнева, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
30 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, сіра, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
19 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, помаранчева, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
7 штука
Фарба Емаль алкідна ПФ-115П, салатова, 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
23 штука
Фарба латексна акрилова фасадна -14 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 14:49 |
Тендерна документація ФАРБА (2).doc | |
21 березня 2024 14:49 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 17:28
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:35
У п.2.1. зазначено, що Постачальник зобов'язаний поставити Замовнику товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів. При поставці виконавець передає Замовнику гарантійні документи на отриманий товар.
Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.2.1 проєкту договору:
2.1. Постачальник зобов'язаний поставити Замовнику товар, якість якого відповідає державним стандартам або технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів. При поставці виконавець передає Замовнику гарантійні документи на отриманий товар.
За аналогією просимо внести зміни до п.2.3, зазначивши «державним стандартам або технічним умовам».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякуємо за детальне вивчення проекту Договору, згідно Додатку №4 до документації на проведення відкритих торгів з особливостями Проєкт договору є типовий, товар закупівлі не є специфічним, тому коригування не потребує. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до проекту Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 17:29
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:35
У п.2.3. зазначено, що У разі невідповідності товару державним стандартам або технічним характеристикам (умовам) та/або умовам даного Договору Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого товару, а якщо товар уже оплачений Замовником – вимагати повернення сплаченої суми від Постачальника. Товар, що постачається повинен мати на момент поставки та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання.
Інформація (інструкція) щодо використання та зберігання продукції міститься на етикетках/упаковках фарби, тому потреби додатково в укомплектуванні інструкціями немає. Просимо внести наступні зміни до п.2.3 проєкту договору:
2.3. У разі невідповідності товару державним стандартам або технічним характеристикам (умовам) та/або умовам даного Договору Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого товару, а якщо товар уже оплачений Замовником – вимагати повернення сплаченої суми від Постачальника. Товар, що постачається повинен мати на момент поставки та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, за наявності бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякуємо за детальне вивчення проекту Договору, згідно Додатку №4 до документації на проведення відкритих торгів з особливостями Проєкт договору є типовий, товар закупівлі не є специфічним, тому коригування не потребує. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до проекту Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 17:29
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:35
У п.7.2 зазначено, що У разі порушення строків поставки товару, передбачених цим Договором, Постачальник сплачує Замовнику неустойку у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми несвоєчасно поставленого товару та відшкодовує інфляційні втрати відповідно до встановленого індексу інфляції.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція, що передбачена у пунктом 7.2 є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також умови договору передбачають відповідальність лише для Постачальника, що звужує коло його прав та ставить у нерівне правове положення із Замовником. Наявність у кредитора можливості стягувати із боржника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання боржника виконувати основне зобов`язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для боржника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків кредитором. Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 06.11.2018 у справі № 913/89/18, від 04.12.2018 у справі № 916/65/18, від 03.07.2019 у справі №917/791/18, від 22.10.2019 у справі № 904/5830/18.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, відповідно до абз.2 ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Просимо передбачити штрафні санкції відповідно до вимог ст.231 ГК України, а саме:
7.2 У разі порушення строків поставки товару, передбачених цим Договором, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякуємо за детальне вивчення проекту Договору, згідно Додатку №4 до документації на проведення відкритих торгів з особливостями Проєкт договору є типовий, товар закупівлі не є специфічним, тому коригування не потребує. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до проекту Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 17:30
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:35
У п.8.2. зазначено, що Сторона, яка не може виконувати свої зобов'язання за цим Договором через форс-мажорні обставини, повинна протягом 5 робочих днів повідомити про це другу Сторону.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 робочих днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо наступну редакцію п.8.2 проєкту договору:
8.2. Сторона, яка не може виконувати свої зобов'язання за цим Договором через форс-мажорні обставини, повинна протягом 10 робочих днів повідомити про це другу Сторону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякуємо за детальне вивчення проекту Договору, згідно Додатку №4 до документації на проведення відкритих торгів з особливостями Проєкт договору є типовий, товар закупівлі не є специфічним, тому коригування не потребує. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до проекту Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 17:30
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:35
Шановний Замовник, Відповідно до п. 7.5. У випадку пред’явлення до Замовника претензій та/або позовів третіх осіб, пов’язаних з правами на Товар або наслідками використання Товару, і такі претензії включно, але не обмежуючись, є наслідком неправдивої інформації Учасника щодо Товару, невідповідності Товару поданим товаросупровідним документам, Постачальник зобов’язаний беззастережно та самостійно, за власний рахунок врегулювати такі спори та претензії, відшкодувати заявлені такими третіми особами матеріальні та нематеріальні претензії. Поряд з таким врегулюванням Постачальник зобов’язаний відшкодувати Замовнику всі понесені ним збитки та стягнені з нього грошові кошти та сплатити Замовнику штраф у розмірі 50% вартості Товару, щодо використання якого були заявлені претензії та позови.
Визначаючи та беззастережно підтримуючи право Замовника на отримання якісного товару та безумовно, достовірної інформації щодо нього, просимо звернути увагу на занадто велику узагальненість та нечіткість формулювання пункту, зокрема, в частині порушення, наслідку та санкцій. Так, пунктом визначено невичерпний перелік порушень, не вказано коректний негативний наслідок при цьому та визначається санкція знов таки без посилання на відповідний негативний наслідок. За таких обставин формулювання пункту визначає можливість звернення стягнення на постачальника незалежно від, наприклад обґрунтованості та задоволення відповідного позову, що порушує базові аспекти цивільно-правової відповідальності.
Пропонуємо коректне формулювання пункту 7.5. та просимо внести зміни до договору чи підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем:
7.5. У випадку пред’явлення до Замовника претензій та/або позовів третіх осіб, пов’язаних з правами таких третіх осіб на Товар або наслідками використання Товару Замовником щодо якого Постачальником надано недостовірну інформацію; невідповідності Товару поданим документам, що підтверджують якість такого Товару наданих Постачальником, Постачальник зобов’язаний за його вини відшкодувати заявлені такими третіми особами матеріальні та (або) нематеріальні вимоги, якщо такий позов задоволено судом. Поряд з цим Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 50% вартості Товару за цим договором щодо якого були задоволені позови рішенням суду, що набрало законної сили (за умови, якщо воно не оскаржується згідно процесуального законодавства).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякуємо за детальне вивчення проекту Договору, згідно Додатку №4 до документації на проведення відкритих торгів з особливостями Проєкт договору є типовий, товар закупівлі не є специфічним, тому коригування не потребує. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до проекту Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо деталізації обставин непереборної сили
Дата подання: 25 березня 2024 09:01
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:35
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякуємо за детальне вивчення проекту Договору, згідно Додатку №4 до документації на проведення відкритих торгів з особливостями Проєкт договору є типовий, товар закупівлі не є специфічним, тому коригування не потребує. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до проекту Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 09:02
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:35
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякуємо за детальне вивчення проекту Договору, згідно Додатку №4 до документації на проведення відкритих торгів з особливостями Проєкт договору є типовий, товар закупівлі не є специфічним, тому коригування не потребує. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до проекту Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
159 750,00
UAH з ПДВ
|
157 758,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД УКРРЕСУРС-КР" |
169 180,26
UAH з ПДВ
|
158 254,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
180 488,40
UAH з ПДВ
|
180 488,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" #44679167 |
Переможець |
157 758,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 11:15
|
дог. 136 від 08.04.24.pdf | укладений |
08 квітня 2024 10:24
|