Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з поточного ремонту тротуарів з заміною покриття, гідроізоляції, перильної та бар'єрної огорож, ремонт системи водовідведення, ремонт фасадної частини залізобетонних конструкцій Південного мостового переходу через р. Дніпро в м.Київ, а саме на спорудах: 1. Залізобетонна частина Південного мосту через р. Дніпро (низовий бік, з боку с. Корчувате); 2. Правобережна естакада «Н» Південного мостового переходу через р. Дніпро (з боку мосту с. Корчувате); 3. Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки «В» (з боку мосту ім. Є.О. Патона через р. Дніпро); 4. Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки «Н» (з боку с. Корчувате))
Очікувана вартість
232 286 191,13 UAH
UA-2024-03-21-004259-a ● 6c4d03a5b65d45b5bbbcf0b3445a6a51
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 232 286 191,13 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 322 861,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту тротуарів з заміною покриття, гідроізоляції, перильної та бар'єрної огорож, ремонт системи водовідведення, ремонт фасадної частини залізобетонних конструкцій Південного мостового переходу через р. Дніпро в м.Київ, а саме на спорудах: 1. Залізобетонна частина Південного мосту через р. Дніпро (низовий бік, з боку с. Корчувате); 2. Правобережна естакада «Н» Південного мостового переходу через р. Дніпро (з боку мосту с. Корчувате); 3. Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки «В» (з боку мосту ім. Є.О. Патона через р. Дніпро); 4. Естакада на магістралі від Наддніпрянського шосе до проспекту Науки «Н» (з боку с. Корчувате)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, и.Київ, Балансові об'єкти Замовника в м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 13:54 |
Додаток_2.doc | |
26 березня 2024 13:54 |
Тендерна документація.doc | |
26 березня 2024 13:54 |
Перелiк_змiн.docx | |
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_3.doc | |
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_1.doc | |
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_4.doc | |
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_5.doc | |
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_6.doc |
26 березня 2024 14:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 березня 2024 13:54 |
Додаток_2.doc
|
||||||
26 березня 2024 13:54 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
26 березня 2024 13:54 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_3.doc
|
||||||
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_1.doc
|
||||||
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_4.doc
|
||||||
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_5.doc
|
||||||
21 березня 2024 11:28 |
Додаток_6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії - наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 24 березня 2024 19:54
Дата відповіді: 26 березня 2024 12:50
За вимогою тендерної документації Замовник акцентує увагу на обовʼязковій наявності у складі працівників учасника геодезиста, на підтвердження його кваліфікації просить надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста. Чи влаштує замовника якщо учасник надасть у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації геодезиста диплом про освіту за спеціальністю "Геодезичні роботи та експлуатація геодезичного обладнання" за кваліфікацією технік-геодезист?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник повідомляємо, що відповідно до підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці, відповідно пункту 1.2.1, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (1 особи) (із наданням скан-копії кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста). Тобто Учасник у складі пропозиції на підтвердження геодезиста повинен надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста.
Наявність інженера з охорони праці, не нижче І категорії
Дата подання: 25 березня 2024 13:05
Дата відповіді: 26 березня 2024 12:59
Замовником в тендерній документації передбачено вимогу щодо обовʼязкової наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації в тому числі інженера з охорони праці, не нижче І категорії. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено принципи здійснення публічних закупівель одним із яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Окрім цього, частина 4 статті 5 Закону визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене звертаємося до Замовника з проханням вилучити вимогу щодо інженера з охорони праці, саме І категорії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що з метою дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, а саме добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Проект договору
Дата подання: 26 березня 2024 20:00
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:39
Добрий вечір!
Шановний Замовнику, проектом договору, а саме розділом 5, пунктом 5.3 передбачено, що: За наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів Замовник має право надати Виконавцю аванс на надання послуг. Розмір авансу на надання послуг визначається Замовником одноособово та не може перевищувати розміру встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070.
Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-004259-a, в розділі "Умови оплати" відсутні інформація щодо надання авансу на надання послуг, що свідчить про розбіжність та невідповідність між оголошенням про проведення відкритих торгів та Додатком №4 Проєкт договору про закупівлю, який є складовою Тендерної документації.
ності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати (ф. КБ-3).
5.3. За н
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 5.1 проекту Договору, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації, підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних робіт та витрати (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику.
Відповідно до пункту 5.3 проекту Договору, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації, за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів Замовник має право надати Виконавцю аванс на надання послуг. Розмір авансу на надання послуг визначається Замовником одноособово та не може перевищувати розміру встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070. Такий аванс може бути наданий виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів.
Зазначений пункт не зобов’язує Замовника 100% сплачувати аванс Учаснику, а лише передбачає можливість його надання з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. У зв’язку з цим інформація щодо надання авансу не вносилась в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель. У разі внесення інформації щодо надання авансу Учаснику в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель, зазначене зобов’яже Замовника надавати аванс, а Учасника вимагати виконати умови щодо надання авансу за умовами проведеної закупівлі.
Відповідно до пункту 5.3 проекту Договору, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації, за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів Замовник має право надати Виконавцю аванс на надання послуг. Розмір авансу на надання послуг визначається Замовником одноособово та не може перевищувати розміру встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070. Такий аванс може бути наданий виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів.
Зазначений пункт не зобов’язує Замовника 100% сплачувати аванс Учаснику, а лише передбачає можливість його надання з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. У зв’язку з цим інформація щодо надання авансу не вносилась в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель. У разі внесення інформації щодо надання авансу Учаснику в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель, зазначене зобов’яже Замовника надавати аванс, а Учасника вимагати виконати умови щодо надання авансу за умовами проведеної закупівлі.
Договір
Дата подання: 26 березня 2024 20:04
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:39
Добрий вечір! Шановний Замовнику, проектом договору, а саме розділом 5, пунктом 5.3 передбачено, що: За наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів Замовник має право надати Виконавцю аванс на надання послуг. Розмір авансу на надання послуг визначається Замовником одноособово та не може перевищувати розміру встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070. Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-004259-a, в розділі "Умови оплати" відсутні інформація щодо надання авансу на надання послуг, що свідчить про розбіжність та невідповідність між оголошенням про проведення відкритих торгів та Додатком №4 Проєкт договору про закупівлю, який є складовою Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 5.1 проекту Договору, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації, підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних робіт та витрати (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику.
Відповідно до пункту 5.3 проекту Договору, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації, за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів Замовник має право надати Виконавцю аванс на надання послуг. Розмір авансу на надання послуг визначається Замовником одноособово та не може перевищувати розміру встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070. Такий аванс може бути наданий виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів.
Зазначений пункт не зобов’язує Замовника 100% сплачувати аванс Учаснику, а лише передбачає можливість його надання з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. У зв’язку з цим інформація щодо надання авансу не вносилась в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель. У разі внесення інформації щодо надання авансу Учаснику в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель, зазначене зобов’яже Замовника надавати аванс, а Учасника вимагати виконати умови щодо надання авансу за умовами проведеної закупівлі.
Відповідно до пункту 5.3 проекту Договору, зазначеного у Додатку 4 до тендерної документації, за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів Замовник має право надати Виконавцю аванс на надання послуг. Розмір авансу на надання послуг визначається Замовником одноособово та не може перевищувати розміру встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070. Такий аванс може бути наданий виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та згоди головного розпорядника бюджетних коштів.
Зазначений пункт не зобов’язує Замовника 100% сплачувати аванс Учаснику, а лише передбачає можливість його надання з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. У зв’язку з цим інформація щодо надання авансу не вносилась в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель. У разі внесення інформації щодо надання авансу Учаснику в графу умови оплати в оголошення, що опубліковане в електронній системі закупівель, зазначене зобов’яже Замовника надавати аванс, а Учасника вимагати виконати умови щодо надання авансу за умовами проведеної закупівлі.
Підтвердження транспортних засобів
Дата подання: 26 березня 2024 21:28
Дата відповіді: 28 березня 2024 15:44
Додатком №2 Розділом 2 передбачено, що Учасник повинен надати скановану довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою. Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми власними, чи залученими. До довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. Для підтвердження наявності транспортних засобів та механізмів, зазначених в довідці, Учасник надає скан-копії технічних паспортів на транспортні засоби та механізми та/або скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг, тощо).
У випадку якщо зазначені відомості у технічному паспорті про власника транспортного засобу або механізму не співпадають з даними учасника або орендонадавача або лізингонадавача або субпідрідника/співвиконавця Учасник повинен надати додатково лист від такого власника транспортного засобу або механізму адресований замовнику з посиланням на номер оголошення про закупівлю, про те що від ознайомлений з умовами закупівлі та не має заперечень щодо використання належного йому майна.
Для виконання технічного завдання необхідне також обладнання, устаткування, інструменти такі, наприклад, як піскоструменевий апарат і т.д. без якого не можливо надати послуги. Але ж умовами тендерної докуменації не передбачено ні надання обладнання, ні його підтвердження. Так як обладнання, інструменти, устаткування не підлягають реєстрації і на них не можливо надати технічні паспорти.
Просимо надати вичерпну відповідь чи потрібно підтверджувати в складі тендерної пропозиції обладнання, устаткування, інструменти та якими документами?
Також в умовах тендерної документації Вами не передбачено альтернативу для підтвердження власних машин та механізмів, а виключно скан-копії технічних паспортів на транспортні засоби та механізми. Що на нашу думку є дискримінаціною умовою, так як широкий спектр машин та механізмів підтверджується саме свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу/машини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності транспортних засобів та механізмів, зазначених в довідці, Учасник надає скан-копії технічних паспортів на транспортні засоби та механізми та/або скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг, тощо).
У випадку якщо зазначені відомості у технічному паспорті про власника транспортного засобу або механізму не співпадають з даними учасника або орендонадавача або лізингонадавача або субпідрідника/співвиконавця Учасник повинен надати додатково лист від такого власника транспортного засобу або механізму адресований замовнику з посиланням на номер оголошення про закупівлю, про те що від ознайомлений з умовами закупівлі та не має заперечень щодо використання належного йому майна.
У випадку якщо зазначені відомості у технічному паспорті про власника транспортного засобу або механізму не співпадають з даними учасника або орендонадавача або лізингонадавача або субпідрідника/співвиконавця Учасник повинен надати додатково лист від такого власника транспортного засобу або механізму адресований замовнику з посиланням на номер оголошення про закупівлю, про те що від ознайомлений з умовами закупівлі та не має заперечень щодо використання належного йому майна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ |
224 286 192,00
UAH з ПДВ
|
224 286 192,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ #36108121 |
Переможець |
224 286 192,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2024 15:43
|
04-19 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 15:33
|
04-19 ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ.pdf | укладений |
18 квітня 2024 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.3 та 13.4 Договору, Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 04-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |