Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби (Фарба в асортименті)
Очікувана вартість
247 014,00 UAH
UA-2024-03-21-003843-a ● 23c12ce9b1a849408f0ca469c968b8a3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31868786 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Деркач Олександр Миколайович 380630370323, 380445294030 vmshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 13:09 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 13:09 |
Очікувана вартість: | 247 014,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 470,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 штуки
Фарба в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, Ямська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
784 кілограм
Фарба в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, Ямська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 11:26 |
Додаток 5.docx | |
21 березня 2024 11:26 |
Додаток 3.docx | |
21 березня 2024 11:14 |
Додаток 1.docx | |
21 березня 2024 11:14 |
Додаток 6.docx | |
21 березня 2024 11:14 |
Додаток 2.docx | |
21 березня 2024 11:14 |
ТД.doc | |
21 березня 2024 11:14 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
21 березня 2024 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2024 11:26 |
Додаток 5.docx
|
|||
21 березня 2024 11:26 |
Додаток 3.docx
|
|||
21 березня 2024 11:14 |
Додаток 1.docx
|
|||
21 березня 2024 11:14 |
Додаток 6.docx
|
|||
21 березня 2024 11:14 |
Додаток 2.docx
|
|||
21 березня 2024 11:14 |
ТД.doc
|
|||
21 березня 2024 11:14 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо пігмента
Дата подання: 22 березня 2024 12:45
Дата відповіді: 25 березня 2024 09:39
Добрий день!
Шановний Замовник просимо уточнити які саме кольори пігмента та в якій кількості потрібні.
Додатково просимо указати для яких фарб буде використовуватися пігмент, для алкідних емалей чи фарб акрилових.
Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Доброго дня, що стосується кольорової гами пігментів: потрібно Бежевий № 3 або Бежевий № 62, Кавовий № 4 та Чорний. Пігменти використовуватимуться з акриловими фарбами.
Щодо поставки товару
Дата подання: 22 березня 2024 12:50
Дата відповіді: 25 березня 2024 08:44
Шановний Замовнику, для коректного формування цінової пропозиції, просимо указати реальні строки поставки товару та кількість партій, що планується.
Дякуємо!
Відповідь: Шановні Учасники, замовлення відповідної партії товару з загального переліку закупівлі робитиметься Замовником після укладення договору в залежності від фактичної потреби, яка залежить від багатьох факторів в тому числі і погодних умов які суттєво впливають на можливість проведення робіт з використанням товарів що є предметом закупівлі. Попередньо Замовник планує отримання товару що є предметом закупівлі трьома партіями.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:46
Дата відповіді: 25 березня 2024 17:21
У п.2.1. заначено, що Постачальник повинен поставити Покупцю товар якість якого відповідає умовам діючих для даного виду товару стандартів та сертифікатів, технічних та інших вимог. Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ має різну назву у виробників (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.2.1 проєкту договору:
2.1. Постачальник повинен поставити Покупцю товар якість якого відповідає умовам діючих для даного виду товару стандартів (ДСТУ) або технічних умов (ТУ) або інших вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники, пункт 2.1. уже містить умови відповідності товару ДСТУ або ТУ (...товар якість якого відповідає умовам діючих для даного виду товару стандартів та сертифікатів, технічних та інших вимог.)
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:46
Дата відповіді: 25 березня 2024 17:27
У п.3.3. зазначено, що Ціна Товару визначається з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, а також понесених Постачальником витрат на транспортування, страхування, навантаження та розвантаження Товару.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. Просимо виключити «страхування» з п.3.3.
3.3. Ціна Товару визначається з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, а також понесених Постачальником витрат на транспортування, навантаження та розвантаження Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Що стосується обов'язку страхування товару, то це виключне право Постачальника, відповідно умов закупівлі місцем постачання товару є база Замовника, отже всі ризики до отримання товару несе постачальник, і у випадку не бажання проводити страхування такі витрати просто не включаються у вартість пропозиції учасника.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:46
Дата відповіді: 25 березня 2024 17:33
У п.6.3.3. зазначено, що Продавець зобов'язаний Відшкодувати збитки Замовнику та /або третій особі які були їм заподіяні внаслідок руйнування(пошкодження) виробу або його частин, що відбулось під час навантаження виробу(наїзді на нього транспортних засобів якщо навантаження при якому відбулось руйнування є меншим за значення гранично-допустимого навантаження відповідно технічних характеристик виробу), а також в разі прокручування чи провалювання з'ємної частини виробу в його основі, в наслідок зношення місць посадки(прилягання) та збільшення зазорів у місцях посадки. Розмір відшкодування збитків становить 100 % від їх вартості з врахуванням затрат на роботи або послуги по заміні виробу або його частини та вартості супутніх послуг та матеріалів, а також затрат понесених Замовником на відшкодування збитків третій особі в наслідок обставин зазначених у вказаному пункті на протязі дії гарантійного терміну відповідно п. 2.1.1. Просимо виключити п.6.3.3 з умов проєкту договору з огляду на те, зазначена вимога не може застосовуватися до лакофарбової продукції .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не заперечує проти виключення пункту 6.3.3. проекту Договору,але оскільки дана умова не є істотною умовою договору дане виключення буде здійснене сторонами під час підписання договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:47
Дата відповіді: 25 березня 2024 17:44
У п.8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 (п'яти) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо наступну редакцію п.8.2 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 (п'ятнадцяти) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники, право складання тендерної документації надане Замовнику у відповідності до Закону України Про публічні закупівлі та відповідно Особливостей 1178. На час оголошення закупівлі на території України вже існують форс-мажорні обставини та обставини непереборної сили, що підтверджує постанова КМУ 1178 на підставі якої і проводиться закупівля. Встановлення термінів передбачених пунктом 8.2 договору жодним чином не порушує права та інтереси Учасників.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:47
Дата відповіді: 25 березня 2024 17:48
У п.4.1 зазначено, що оплата може проводитись Покупцем за рахунок бюджетних коштів, та власних коштів підприємства. Прошу вказати яке джерело оплати буде за договором, адже це безпосередньо впливає на коректний порядок оформлення податкових накладних.
Відповідь: Замовником у п.4.1 зазначено що оплата проводиться за рахунок бюджетних коштів, та власних коштів підприємства, яка саме частина товару оплачуватиметься за рахунок бюджету а яка за власні кошти Замовником буде визначатись під час подання Заявки на поставку товару.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:48
Дата відповіді: 25 березня 2024 18:42
Замовник визначає наступні санкції за договором:
«7.3. У разі порушення Постачальником терміну (строку) поставки товару, Постачальник сплачує Покупцю неустойку у розмірі 0,1 % від загальної ціни Договору, зазначеної п.3.1 Договору, за кожний день прострочення поставки товару.
7.7. У разі порушення Постачальником термінів (строків) усунення недоліків товару, Постачальник сплачує Покупцю неустойку у розмірі 0,3 % від загальної ціни Договору, зазначеної у п.3.1 Договору, за кожний день прострочення.»
Санкції, що містяться у пп.7.3 та 7.7 є надто великими з огляду на некоректно обрану базу нарахування санкцій. До прикладу, відповідно до абз.2 ч.2 ст.231 ГКУ: «за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості». Тобто базою нарахування санкції є вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання. Просимо внести зміни до пп.7.3, 7.7 для коректного нарахування санкцій:
«7.3. У разі порушення Постачальником терміну (строку) поставки товару, Постачальник сплачує Покупцю неустойку у розмірі 0,1 % від вартості недопоставленого / непоставленого Товару, зазначеної п.3.1 Договору, за кожний день прострочення поставки товару.
7.7. У разі порушення Постачальником термінів (строків) усунення недоліків товару, Постачальник сплачує Покупцю неустойку у розмірі 0,3 % від вартості Товарів, з яких допущено строк усунення недоліків, зазначеної у п.3.1 Договору, за кожний день прострочення.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можливість доповнення умов договору, за ініціативи Постачальника останній отримає після укладення договору. На даний стадії закупівлі право складати тендерну документацію в тому числі і проект договору належить Замовнику. Розмір санкцій зазначений в пунктах 7.3 та 7.7 не вважаємо надмірним з врахуванням того що останні пункти стосуються термінів поставки товару та якості товару. А з врахуванням негативного досвіду з окремими постачальниками товару які неналежно виконували обов'язки в цій частині (не забезпечували поставку замовленого обсягу товару або затягували в заміні неякісного товару) а у випадку однієї чи двох позицій вартість якої буде незначна такі постачальники практично уникатимуть відповідальності, так як витрати замовника на судові процеси перевищуватиме вартість відшкодування.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:48
Дата відповіді: 25 березня 2024 18:04
Абзацами 4, 5, 6 пункту 7.6 проєкту договору передбачено застосування оперативно господарської санкції у разі порушення Постачальником порядку складання та/або порядку реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відмови Постачальника від реєстрації ПН/РК, а саме:
«Покупець має право застосувати оперативно-господарську санкцію у разі порушення Постачальником порядку складання та/або порядку реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відмови Постачальника від реєстрації ПН/РК (не проведення реєстрації в ЄРПН протягом 365 календарних днів з дати складання), а також у разі допущення ним помилок у заповненні обов'язкових реквізитів в ПН/РК, визначених п.201.1 ст. 201 ПКУ.
Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату товарів, робіт (послуг) на суму ПДВ у незареєстрованій або складеній із порушенням встановленого порядку заповнення ПН (РК), до моменту надання Постачальником належним чином оформленої та зареєстрованої ПН (РК).
Покупець повідомляє Постачальника про застосування оперативно-господарських санкцій за 5 календарних днів до моменту настання граничного терміну оплати за товари, роботи (послуги). Сторони погодили, що у разі застосування Покупцем оперативно-господарських санкцій, штрафні санкції (неустойки, пені, штрафи, відсотки річних за користування чужими грошовими коштами, індекс інфляції, збитки тощо) за несвоєчасну оплату Товару до Покупця не застосовуються.»
Відповідно до ч.1 ст.235 ГК України, за порушення господарських зобов'язань до суб'єктів господарювання та інших учасників господарських відносин можуть застосовуватися оперативно-господарські санкції - заходи оперативного впливу на правопорушника з метою припинення або попередження повторення порушень зобов'язання, що використовуються самими сторонами зобов'язання в односторонньому порядку.
Згідно ч.1 ст.173 ГК України, господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
Натомість, реєстрація ПН / РК є податковим обов'язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи. Отже, до невиконання податкового обов'язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, бо виконання податкового обов'язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин (господарсько-правових правовідносин).
Просимо виключити абзаци 4, 5, 6 пункту 7.6 проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники, що стосується виконання податкового обов'язку та його регулювання в межах договірних правовідносин, оскільки Замовник є платником податку та на рівні з іншими суб'єктами господарювання складає податкові зобов'язання та коригування до них, очікувана вартість закупівлі визначена з врахуванням ПДВ, терміни складання та подання ПН (РК) Постачальниками в ході виконання договорів суттєво впливають на фінансові показники Замовника, а отже застосовані санкції вважаємо правомірними.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:48
Дата відповіді: 25 березня 2024 18:08
№8
Абзацом 2 пункту 7.6 проєкту договору зазначено, що РК, що відповідно до вимог ПКУ підлягають реєстрації в ЄРПН Покупцем, надсилаються Постачальником Покупцю засобами електронного документообігу в системі M.E.Doc не пізніше, ніж за 3 робочих днів до настання граничного терміну його реєстрації в ЄРПН з обов'язковим інформуванням представника Покупця, відповідального за реєстрацію РК, шляхом направлення листа на його електронну адресу.
Замовник визначає, M.E.Doc як засіб електронного документообігу за вказаним договором. До прикладу Постачальник може використовувати у своїй роботі інше програмне забезпечення електронного документообігу. Прошу вказати можливість використання іншого ресурсу для обміну електронними документами, на випадок відсутності можливості використовувати M.E.DOC переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не заперечує можливість використання іншого ресурсу для обміну електронними документами, на випадок відсутності можливості використовувати M.E.DOC переможцем . Доповнити зазначений пункт договору сторони можуть за потреби як під час підписання договору так я під час його виконання шляхом внесення до нього відповідних змін.
Щодо деталізації обставин непереборної сили
Дата подання: 25 березня 2024 16:50
Дата відповіді: 25 березня 2024 18:12
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можливість доповнення умов договору, за ініціативи Постачальника останній отримає після укладення договору. На даний стадії закупівлі право складати тендерну документацію в тому числі і проект договору належить Замовнику.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 25 березня 2024 16:50
Дата відповіді: 25 березня 2024 18:21
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можливість доповнення умов договору, за ініціативи Постачальника останній отримає після укладення договору. На даний стадії закупівлі право складати тендерну документацію в тому числі і проект договору належить Замовнику. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно підпункту 1 пункту 44 в тому числі і за обставин наведених в постанові КМУ № 187.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
151 320,00
UAH з ПДВ
|
151 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" |
170 070,00
UAH з ПДВ
|
170 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
182 220,00
UAH з ПДВ
|
182 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" #44679167 |
Відхилено |
151 320,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 10:57
|
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" #44842704 |
Переможець |
170 070,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 15:52
|
Договір 64-24ВТ від 11.04.2024р.pdf | укладений |
11 квітня 2024 15:51
|