Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : Файли для документів; Файли для документів; Скоби для степлера; Скріпки канцелярські; Паперові блоки для нотаток; Клей-олівець; Клей ПВА; Канцелярскі ножиці; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм; Папки-реєстратори; Папки-реєстратори; Коректор-ручка, 8-12мл
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2024-03-20-012486-a ● afa6e23723ca41ca9f693e447a7ab0a2
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Козятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084799 |
Вебсайт: | https://komr.gov.ua/vikonavchiy-komitet-miskoyi-radi |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24 |
Контактна особа: |
Ольга Гнатюк +380973124105 olga1982_rk_su@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне : Файли для документів; Файли для документів; Скоби для степлера; Скріпки канцелярські; Паперові блоки для нотаток; Клей-олівець; Клей ПВА; Канцелярскі ножиці; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм; Папки-реєстратори; Папки-реєстратори; Коректор-ручка, 8-12мл
Здійснити доставку Товару з документами, що стосуються Товару, протягом 14 днів з дати підписання Договору. Датою доставки Товару вважається день підписання видаткової накладної та надходження Товару до Замовника. Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний банківський рахунок Продавця (Постачальника) за доставлений Товар впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня прийняття Товару Замовником, та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок зобов’язується здійснити поставку Товару за адресою: Вінницька обл,місто Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Розгорнути
Згорнути
Здійснити доставку Товару з документами, що стосуються Товару, протягом 14 днів з дати підписання Договору. Датою доставки Товару вважається день підписання видаткової накладної та надходження Товару до Замовника. Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний банківський рахунок Продавця (Постачальника) за доставлений Товар впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня прийняття Товару Замовником, та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок зобов’язується здійснити поставку Товару за адресою: Вінницька обл,місто Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Файли для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
700 штука
Файли для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 стопа паперу
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 стопа паперу
Скріпки канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 стопа паперу
Паперові блоки для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Канцелярскі ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штука
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Папки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штука
Папки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Коректор-ручка, 8-12мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
20 березня 2024 17:10 |
проект договору канцтовари.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість файлів в пачці | від 20 до 20 | |
Орієнтація документа |
Можливі значення:
|
|
Перфорація універсальна |
Можливі значення:
|
|
Колір плівки |
Можливі значення:
|
|
Фактура поверхні |
Можливі значення:
|
|
Товщина плівки | від 90 до 90 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість файлів в пачці | від 100 до 100 | |
Орієнтація документа |
Можливі значення:
|
|
Перфорація універсальна |
Можливі значення:
|
|
Колір плівки |
Можливі значення:
|
|
Фактура поверхні |
Можливі значення:
|
|
Товщина плівки | від 40 до 40 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Кількість в упавковці | від 1000 до 1000 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Кількість в пачці | від 100 до 100 | |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Покриття |
Можливі значення:
|
|
Форма корпусу |
Можливі значення:
|
|
Розмір | від 25 до 25 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
З клейким шаром |
Можливі значення:
|
|
Ширина | від 75 до 75 | |
Довжина | від 75 до 75 | |
Щільність паперу | від 75 до 75 | |
Кількість листів | від 100 до 100 | |
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Тип склеювання |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Основа |
Можливі значення:
|
|
Вага | від 25 до 25 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Об'єм | від 200 до 200 | |
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Кришка-дозатор |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Довжина загальна | від 215 до 215 | |
Матеріал ручок |
Можливі значення:
|
|
Матеріал леза |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Наявність ергономічних вставок |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Товщина лінії | від 0.5 до 0.5 | |
Колір чорнила |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість аркушів | від 450 до 450 | |
Товщина картону | від 2 до 2 | |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Ламінація обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Змінний індекс на торці |
Можливі значення:
|
|
Кільце для захвату папки |
Можливі значення:
|
|
Металеве обрамлення кутів |
Можливі значення:
|
|
Тип механізму |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість аркушів | від 350 до 350 | |
Товщина картону | від 2 до 2 | |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Ламінація обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Змінний індекс на торці |
Можливі значення:
|
|
Кільце для захвату папки |
Можливі значення:
|
|
Металеве обрамлення кутів |
Можливі значення:
|
|
Тип механізму |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип аплікатора |
Можливі значення:
|
|
Об'єм | від 8 до 12 | |
Тип коректора |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Якубинська Галина Миколаївна |
1 330,00
UAH з ПДВ
|
1 330,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Навроцький Андрій Олександрович |
2 200,00
UAH з ПДВ
|
2 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" |
2 332,80
UAH з ПДВ
|
2 332,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" |
2 590,00
UAH з ПДВ
|
2 590,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Якубинська Галина Миколаївна #2885307749 |
Рішення скасоване |
1 330,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 10:33
|
Фізична особа підприємець Якубинська Галина Миколаївна #2885307749 |
Відхилено |
1 330,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 10:42
|
ФОП Навроцький Андрій Олександрович #3620905632 |
Переможець |
2 200,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 09:29
|
договір 88 від 01.04.FR12.pdf | укладений |
02 квітня 2024 09:27
|