Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тепловізори
Очікувана вартість
618 480,00 UAH
UA-2024-03-20-012130-a ● 9dd2e28c321e4e2e96313e4483d7e82d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів" |
Код ЄДРПОУ: | 35823471 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Монастирська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Ліля Крошна +380984084314 ku_cz.mat_rezerv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 618 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 092,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом/ кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не більше 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі та складає – 18 554,40 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 2 розділу III Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18554.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Тепловізор ThermЕуeCyclops 335 (або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Тепловізор ThermЕуeCyclops 335 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.Монастирська,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється протягом 5 (п’ять) календарних днів, від дати фактичної передачі товару Покупцю, зазначеної у відповідній видатковій накладній | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 12:18 |
ТД КУ 2024 змінена.docx | |
22 березня 2024 12:18 |
Перелік змін1_ що вноситься.doc | |
20 березня 2024 16:48 |
Договір тепловізор КУ 2024.doc |
22 березня 2024 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2024 12:18 |
ТД КУ 2024 змінена.docx
|
|||
22 березня 2024 12:18 |
Перелік змін1_ що вноситься.doc
|
|||
20 березня 2024 16:48 |
Договір тепловізор КУ 2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови повернення/неповернення забезпечення та Кінцевий одержувач товару
Дата подання: 21 березня 2024 10:43
Дата відповіді: 22 березня 2024 12:10
Доброго дня!. Шановний Замовник хочемо зазначити наступне :
1. По-першому питанню:
Закупівля даного товару (тепловізійного монокуляру) звiльняється вiд сплати ПДВ у вiдповiдностi до п.32 пiдроздiлу 2 роздiлу ХХ «Перехiднi положення» Податкового кодексу України, зi змiнами та доповненнями вiд 28.07.2023 р. , тобто такі товари як тепловізійні монокуляри не обкладаються ПДВ, У ВИПАДКУ ЯКЩО: кінцевим споживачем є правоохоронні або оборонні органи, ТА ЯКЩО це передбачено ДОГОВОРОМ, тощо. У випадку якщо закупівля здійснюється Вами на запит та/або передачу даного товару в/ч /або правоохоронні органи /або ЗСУ, тощо, то просимо внести зміни в проект договору, та зазначити що закупівля даного товару здійснюється для оборонних потреб або/для ЗСУ (в цілях безпеки повну назву кінцевого споживача можемо не зазначати в проекті договору). Посилання на законодавство: https://tax.gov.ua/nk/rozdil-xx--perehidni-polojen/ . Такі зміни в проект договору призведуть до більшої конкуренції в торгах, та економії коштів, оскільки учасники - платники ПДВ (організаційних форм: товариства з обмеженою відповідальністю) та не платники ПДВ (Фізичні особи-підприємці) будуть в рівних умовах. Або повідомте чи буде можливість прописати в договорі на стадії його укладання те, що закупівля здійнюється для оборонних потреб ?. Для нас як для платника ПДВ це важливо, оскільки Проект договору в тій редакції, в якій він завантажений в ел. систему Прозорро (без зазначення кінцевого споживача) недозволяє нам продати даний товар за пільгою (без ПДВ).
2. По-другому питанню:
Умовами Тендерної документації (частина 2, Розділ ІІІ) передбачено надання учасником Забезпечення тендерної пропозиції, а частиною 3, Розділ ІІІ, Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції - не передбачається. Просимо внести зміни до Тендерної документації, та прибрати цю невідповідність.
Дякуємо!.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши ваші запитання щодо закупівлі теплові зорів повідомляємо.
- По першому питанню.
В тендерній документації, в п.п.1,5 п.1 розділу V чітко визначено що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
- По другому питанню нами внесено зміни до тендерної документації відповідно до Вашого зауваження.
Дякуємо!
- По першому питанню.
В тендерній документації, в п.п.1,5 п.1 розділу V чітко визначено що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
- По другому питанню нами внесено зміни до тендерної документації відповідно до Вашого зауваження.
Дякуємо!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
484 380,00
UAH з ПДВ
|
484 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
" #3355502170 |
Відхилено |
484 380,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 15:05
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій