Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліжко 2-ярусне типу А
Очікувана вартість
5 600 000,00 UAH
UA-2024-03-20-011355-a ● ab5f8b10712e4e589e763cbb97f82ce9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 14323014 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Бартош +380956455318 bvtk@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 12:36 |
Очікувана вартість: | 5 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія у розмірі 168 000,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 168000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 комплект
Ліжко 2-ярусне типу А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 16:12 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf | |
20 березня 2024 16:12 |
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поставки товару
Дата подання: 21 березня 2024 15:31
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:18
Шановний Замовнику! З огляду на те, що в проєкті договору немає інформації стосовно визначення істотних умов договору, то всі умови договору є істотними, тому просимо надати точну інформацію стосовно строків поставки товару і для уникнення різночитань, привести, документацію та інформацію в електронному полі у відповідність. Тому що строк поставки електронному полі на майданчику - до 26 квіт. 2024, а строк поставки згідно ч.5 розділу 1 Оголошення та п.5.1 Проєкту договору (Додаток 7 до Оголошення) - 5 календарних днів з дати укладання договору, що в свою чергу протирічить п.5.3. проєкту договору (Додаток 7 до Оголошення), згідно якого товар поставляється партіями при цьому кількість товару в партії та строки поставки партії не визначені, а це теж в даному випадку є істотною умовою договору..
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 Розділу І оголошення про проведення спрощеної закупівлі та пункту 5.1. Додатку № 7 Проєкту договору зазначено, що поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з моменту підписання Договору. В електронному полі на майданчику щодо строку поставки товару немає технічної можливості зазначити конкретну кількість днів. Тому в електронному полі зазначено орієнтовно максимальну дату поставки з урахуванням термінів на проведення спрощеної закупівлі. З огляду на вищезазначене слід розуміти, що Продавець зобов’язаний здійснити поставку товару в повному обсязі протягом 5 календарних днів з моменту підписання Договору.
Відповідно до пункту 5.3. Додатку № 7 Проєкту договору поставка товару здійснюється транспортом Продавця партіями, в асортименті та в кількості узгодженими Сторонами у Специфікації. Тобто Продавець розбиває увесь обсяг товару на партії, кількість у партіях залежить від спроможності Продавця, після цього узгоджується з Покупцем та здійснюється поставка товару. Але у свою чергу Продавець зобов’язаний здійснити поставку товару в повному обсязі, незалежно від кількості партій, протягом 5 календарних днів з моменту підписання Договору.
Відповідно до пункту 5.3. Додатку № 7 Проєкту договору поставка товару здійснюється транспортом Продавця партіями, в асортименті та в кількості узгодженими Сторонами у Специфікації. Тобто Продавець розбиває увесь обсяг товару на партії, кількість у партіях залежить від спроможності Продавця, після цього узгоджується з Покупцем та здійснюється поставка товару. Але у свою чергу Продавець зобов’язаний здійснити поставку товару в повному обсязі, незалежно від кількості партій, протягом 5 календарних днів з моменту підписання Договору.
До ТД
Дата подання: 22 березня 2024 13:25
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:20
Доброго дня. Надайте будь ласка ТД у форматі word тому що не можливо працювати з обов'язковими документами по формі Замовника. Ми ж не можемо набирати їх від руки. А ваш формат PDF при конвертації також не надає можливості зкопіювати тенкст (форма цінової пропозиції; лист згода; додаток 5; додаток 6).
Відповідь: Документацію на закупівлю ліжок 2-ярусних типу А Замовником безоплатно оприлюднено разом з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Документація містить необхідну та достатню для подання учасниками своїх пропозицій інформацію, яку Замовник вважав за необхідне до неї включити. Разом з тим, вимог до формату поданого Замовником файлів документації законодавством не встановлено.
Конвертувати PDF-файл в документ формату Word без помилок або з мінімальними неточностями можна за допомогою програмного забезпечення, який сумісний із PDF-файлами або за допомогою інтернет-ресурсів.
Конвертувати PDF-файл в документ формату Word без помилок або з мінімальними неточностями можна за допомогою програмного забезпечення, який сумісний із PDF-файлами або за допомогою інтернет-ресурсів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
4 772 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "IP COM" |
4 929 000,00
UAH з ПДВ
|
4 779 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРМАТО" |
5 452 500,00
UAH з ПДВ
|
4 781 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "АГРОПРОМСЕРВІС" |
5 580 000,00
UAH з ПДВ
|
4 782 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС #41781293 |
Переможець |
4 772 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 15:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 15:02
|
209.pdf | укладений |
22 квітня 2024 15:01
|