Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліжко 2-ярусне типу А
Очікувана вартість
5 600 000,00 UAH
UA-2024-03-20-011355-a ab5f8b10712e4e589e763cbb97f82ce9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бартош

+380956455318 bvtk@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Бартош
+380956455318
bvtk@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2024 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 29 березня 2024 12:36
Очікувана вартість: 5 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 168 000,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 168000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 комплект
Ліжко 2-ярусне типу А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 168 000,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 168000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення пропозицій
Вимоги до документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору про закупівлю.
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
20 березня 2024 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2024 16:12
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
20 березня 2024 16:12
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поставки товару
Дата подання: 21 березня 2024 15:31
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:18
Шановний Замовнику! З огляду на те, що в проєкті договору немає інформації стосовно визначення істотних умов договору, то всі умови договору є істотними, тому просимо надати точну інформацію стосовно строків поставки товару і для уникнення різночитань, привести, документацію та інформацію в електронному полі у відповідність. Тому що строк поставки електронному полі на майданчику - до 26 квіт. 2024, а строк поставки згідно ч.5 розділу 1 Оголошення та п.5.1 Проєкту договору (Додаток 7 до Оголошення) - 5 календарних днів з дати укладання договору, що в свою чергу протирічить п.5.3. проєкту договору (Додаток 7 до Оголошення), згідно якого товар поставляється партіями при цьому кількість товару в партії та строки поставки партії не визначені, а це теж в даному випадку є істотною умовою договору.. Заздалегідь дякуємо за відповідь. .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 Розділу І оголошення про проведення спрощеної закупівлі та пункту 5.1. Додатку № 7 Проєкту договору зазначено, що поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з моменту підписання Договору. В електронному полі на майданчику щодо строку поставки товару немає технічної можливості зазначити конкретну кількість днів. Тому в електронному полі зазначено орієнтовно максимальну дату поставки з урахуванням термінів на проведення спрощеної закупівлі. З огляду на вищезазначене слід розуміти, що Продавець зобов’язаний здійснити поставку товару в повному обсязі протягом 5 календарних днів з моменту підписання Договору.
Відповідно до пункту 5.3. Додатку № 7 Проєкту договору поставка товару здійснюється транспортом Продавця партіями, в асортименті та в кількості узгодженими Сторонами у Специфікації. Тобто Продавець розбиває увесь обсяг товару на партії, кількість у партіях залежить від спроможності Продавця, після цього узгоджується з Покупцем та здійснюється поставка товару. Але у свою чергу Продавець зобов’язаний здійснити поставку товару в повному обсязі, незалежно від кількості партій, протягом 5 календарних днів з моменту підписання Договору.
До ТД
Дата подання: 22 березня 2024 13:25
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:20
Доброго дня. Надайте будь ласка ТД у форматі word тому що не можливо працювати з обов'язковими документами по формі Замовника. Ми ж не можемо набирати їх від руки. А ваш формат PDF при конвертації також не надає можливості зкопіювати тенкст (форма цінової пропозиції; лист згода; додаток 5; додаток 6).
Відповідь: Документацію на закупівлю ліжок 2-ярусних типу А Замовником безоплатно оприлюднено разом з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Документація містить необхідну та достатню для подання учасниками своїх пропозицій інформацію, яку Замовник вважав за необхідне до неї включити. Разом з тим, вимог до формату поданого Замовником файлів документації законодавством не встановлено.
Конвертувати PDF-файл в документ формату Word без помилок або з мінімальними неточностями можна за допомогою програмного забезпечення, який сумісний із PDF-файлами або за допомогою інтернет-ресурсів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2024 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС 4 800 000,00
UAH з ПДВ
4 772 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "IP COM" 4 929 000,00
UAH з ПДВ
4 779 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АРМАТО" 5 452 500,00
UAH з ПДВ
4 781 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "АГРОПРОМСЕРВІС" 5 580 000,00
UAH з ПДВ
4 782 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2024 17:26
Електронний підпис
01 квітня 2024 17:24
Проєкт договору.pdf
28 березня 2024 22:33
Електронний підпис
28 березня 2024 22:32
38557 ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС p7s.7z
28 березня 2024 22:31
Додаток 5.pdf.p7s
28 березня 2024 22:31
Додаток 5.pdf
28 березня 2024 22:31
Додаток 2.pdf.p7s
28 березня 2024 22:31
Додаток 2.pdf

Публічні документи

28 березня 2024 12:39
Електронний підпис
28 березня 2024 12:39
Електронний підпис
28 березня 2024 12:38
3. Цінова пропозиція.pdf.p7s.zip
28 березня 2024 12:38
27. Опис до Статуту.pdf
28 березня 2024 12:38
12. Витяг з ЄДР.pdf
28 березня 2024 12:38
Гарантія_202.53969.zip
28 березня 2024 12:38
Гарантія_202.53969.zip
28 березня 2024 12:38
28. СТАТУТ(копія).pdf
28 березня 2024 12:38
9. Проект договору.pdf
28 березня 2024 12:38
18. ДУ 1.pdf
28 березня 2024 12:38
7. Паспорт на виріб.pdf.p7s.zip

Публічні документи

27 березня 2024 20:02
Електронний підпис
27 березня 2024 20:02
Електронний підпис
27 березня 2024 20:00
Гарантія № 2010-24.7z
27 березня 2024 20:00
проект договору.pdf
27 березня 2024 20:00
Згода 2010-24.pdf
27 березня 2024 20:00
Довідка покриття № 2010-24.7z
27 березня 2024 20:00
02 технічна специфікація.pdf
27 березня 2024 20:00
Наказ Буркиця.7z
27 березня 2024 20:00
01 тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2024 20:00
фін_звітність АРМАТО 2023.pdf
27 березня 2024 20:00
Витяг НР.7z
27 березня 2024 20:00
витяг ЄДРПОУ 040324.pdf
27 березня 2024 20:00
проект договору.pdf.p7s
27 березня 2024 20:00
Виписка 2010-24.7z
27 березня 2024 20:00
дог суборенди 1 2024 (офіс).pdf
27 березня 2024 20:00
Гарантія № 2010-24.7z
27 березня 2024 20:00
Банківська Ліцензія.7z
27 березня 2024 20:00
01 тендерна пропозиція.pdf.p7s
27 березня 2024 20:00
Згода 2010-24.pdf.p7s
27 березня 2024 20:00
Довіреність Буркиця №355.7z
27 березня 2024 20:00
Витяг ПДВ АРМАТО.pdf
27 березня 2024 20:00
Лист здійснення БД.7z
27 березня 2024 20:00
Лист для клієнтів.7z
27 березня 2024 20:00
витяг ЄДРПОУ 040324.pdf.p7s
27 березня 2024 20:00
Витяг ПДВ АРМАТО.pdf.p7s

Публічні документи

26 березня 2024 08:08
Електронний підпис
26 березня 2024 08:08
Електронний підпис
26 березня 2024 07:04
01 Цінова пропозиція1.pdf
26 березня 2024 07:04
10. Заключна виписка (1).pdf
26 березня 2024 07:04
11. Довіреність.pdf
26 березня 2024 07:04
Підписаний G0324-4510-GL_tender.pdf
26 березня 2024 07:04
04 техничний паспорт1.pdf
26 березня 2024 07:04
06 Сертифікати краска.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "IP COM"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія_202.53969.zip

ТОВ "АРМАТО"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія № 2010-24.7z

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "АГРОПРОМСЕРВІС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС
#41781293
Переможець 4 772 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2024 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 15:04

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано проєкту договору про закупівлю з додатками. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 7 п. 14 абз. 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати проєкт договору про закупівлю з додатками, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання).

Документи

02 квітня 2024 15:21
Електронний підпис
02 квітня 2024 15:20
Untitled.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2024 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС
#41781293
4 772 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2024 15:21
Електронний підпис
02 квітня 2024 15:20
Untitled.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2024 09:54
Електронний підпис укладений
22 квітня 2024 15:02
209.pdf укладений
22 квітня 2024 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 4 771 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 795 300,00 UAH)