Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000323 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька, буд. 20 |
Контактна особа: |
Маргарита Власенко +380503430101 yurist_polog_sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 11:20 |
Очікувана вартість: | 3 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 16:19 |
Зміни.docx | |
22 березня 2024 16:19 |
ТД змінена.docx | |
20 березня 2024 14:27 |
ТД (1).docx |
27 березня 2024 11:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2024 16:19 |
Зміни.docx
|
||||||
22 березня 2024 16:19 |
ТД змінена.docx
|
||||||
20 березня 2024 14:27 |
ТД (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000019 ● 1bf539d1d3d84b80bfad1bc21cc1d782
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 №17-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 15.04.2024 №17-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-03-20-008264-a 20.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 12:17:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Бензогексоній 2,5%-1,0 №10,Вода для ін.стер.1л, Гінепрал 5,0 №5,Дитилін 2%- 5,0 №10,Дімедрол 1%-1,0 №10,Ебрантіл (Тахібен)50 мг 5мл №5,Еуфілін 2 % 5,0 №10,Кальцію глюконат 10 % -5.0 № 10,Канавіт 1,0,Каптопрес 50 мг №20,Карбетоцин 100 мкг/мл 1,0 №5,Куросурф 80мг/мл - 1,5мл,Мазь «Левоміколь» - 40,0,Мезатон 10 мг/мл 1 мл. №10,Анальгін 50%-2,0 №10,Нефам 10мг/мл 2 мл №5,Новокаїн 0,5 % 5,0 № 10,Пейона 20мг/мл – 1,0 №10,Перекис водню 3% 100мл,Прозерін 1,0 №10,Ропілонг розчин д/ін. 7.5 мг/мл по 10 мл.,Гідрокортизон (100мг),Спазмалгон 5,0,Suprastine 1,0 №5,Тобраміцин 40 мг/мл 1 мл.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-20-008264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати пояснення щодо закупівлі шляхом застосування відкритих торгів лікарських засобів, зазначених у позиціях 2, 4, 7-9, 14-15, 18, 20 та 22 додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Вода для ін.стер.1л» (Water for injection), «Дитилін 20 мг/мл 2%- 5,0 №10» (Suxamethonium), «Еуфілін 2 % 5,0 №10» (Theophylline), «Кальцію глюконат 10 % -5.0 № 10» (Calcium gluconate), «Канавіт 1,0» (Phytomenadione), «Мезатон 10 мг/мл 1 мл. №10» (Phenylephrine), «Анальгін 50%-2,0 №10» (Metamizole sodium), «Пейона 20мг/мл – 1,0 №10» (Caffeine), «Прозерін 1,0 №10» (Neostigmine) та «Гідрокортизон (100мг)» (Hydrocortisone), які включено до Переліку лікарських засобів та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу (додаток 1 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції від 14.03.2024).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 09:05:18
відповідь
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає.
Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-18 15:05:44
Відповідь на запит
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає.
Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-18 15:06:29
Відповідь на запит
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає.
Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 11:16:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Бензогексоній 2,5%-1,0 №10, Вода для ін.стер.1л, Гінепрал 5,0 №5,Дитилін 2%- 5,0 №10,Дімедрол 1%-1,0 №10, Ебрантіл (Тахібен)50 мг 5мл №5,Еуфілін 2 % 5,0 №10,Кальцію глюконат 10 % -5.0 № 10,Канавіт 1,0,Каптопрес 50 мг №20,Карбетоцин 100 мкг/мл 1,0 №5,Куросурф 80мг/мл - 1,5мл,Мазь «Левоміколь» - 40,0,Мезатон 10 мг/мл 1 мл. №10,Анальгін 50%-2,0 №10,Нефам 10мг/мл 2 мл №5,Новокаїн 0,5 % 5,0 № 10,Пейона 20мг/мл – 1,0 №10,Перекис водню 3% 100мл,Прозерін 1,0 №10,Ропілонг розчин д/ін. 7.5 мг/мл по 10 мл.,Гідрокортизон (100мг),Спазмалгон 5,0,Suprastine 1,0 №5,Тобраміцин 40 мг/мл 1 мл. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-20-008264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення (з посиланням на документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДІЯ ФАРМ»), яким чином учасник торгів ТОВ «ДІЯ ФАРМ» виконав вимогу додатку №3 до тендерної документації, якою визначено наступне: «якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати данні про біоеквівалентність та біодоступність аналога, що запропонований. Ці дані повинні містити посилання на офіційні джерела інформації: номер документа заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я».
2. Надати пояснення щодо укладення договору з переможцем торгів ТОВ «ДІЯ ФАРМ» з огляду на те, що ним, як переможцем торгів, надано документи (інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») з інформацією станом 18.03.2024 (раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів), що не відповідає вимогам додатку 2.1 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 08:01:15
Відповідь на запит
1. З приводу надання еквівалентів, роз'яснюємо, що Учасником ТОВ "ДІЯ ФАРМ" було запропоновано всі лікарські засоби у відповідності до запиту Замовника, без надання еквівалентів, тобто у повній відповідності до медико-технічних вимог. Відповідно зазначені документи Учасником надаватися не повинні.
2. Реєстр корупційних правопорушень є відкритим, тому вказану інформацію Замовник може перевіряти самостійно у вищезазначеному реєстрі. У зв'язку з цим, Замовником було додатково до наданих документів з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, здійснено перевірку самостійно. Щодо Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») з інформацією станом 18.03.2024, повідомляємо, що наданий Витяг містив повний об'єм інформації, достатньої для того, щоб Замовник впевнився у відсутності судимості керівника ТОВ "ДІЯ ФАРМ". Закупівля була оприлюднена 20.03.2024 р., Витяг виданий за 2 дні до оприлюднення закупівлі. Враховуючи складну ситуацію у країні, відсутність електроенергії та постійні обстріли, Замовник вирішив взяти до уваги Витяг виданий 18.03.2024.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розірвано Договір
2024-04-30 09:38:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 11-1 Особливостей в частині здійснення закупівлі лікарських засобів за Переліком згідно з додатком 1 до Особливостей шляхом застосування відкритих торгів без попереднього запиту пропозицій постачальників.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 11-1 Особливостей в частині здійснення закупівлі лікарських засобів за Переліком згідно з додатком 1 до Особливостей шляхом застосування відкритих торгів без попереднього запиту пропозицій постачальників.) • усунуто
.
2024-04-30 15:43:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 11:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЯ ФАРМ" |
2 638 902,81
UAH з ПДВ
|
2 638 902,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЯ ФАРМ" #45058438 |
Переможець |
2 638 902,81
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 10:08
|
img20240430_09482236.pdf | укладений |
30 квітня 2024 09:56
|
img20240430_09472645.pdf | укладений |
30 квітня 2024 09:56
|
img20240430_09475758.pdf | укладений |
30 квітня 2024 09:56
|
img20240430_09485733.pdf | укладений |
30 квітня 2024 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 13:35
|
img20240409_12573608.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:16
|
img20240409_13002169.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:16
|
img20240409_12570377.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_13023209.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_12582473.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_12592845.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_13021011.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_13025857.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_13014168.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_12590957.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_12584492.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|
img20240409_12575977.pdf | укладений |
09 квітня 2024 13:15
|