Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензогексоній 2,5%-1,0 №10,Вода для ін.стер.1л, Гінепрал 5,0 №5,Дитилін 2%- 5,0 №10,Дімедрол 1%-1,0 №10,Ебрантіл (Тахібен)50 мг 5мл №5,Еуфілін 2 % 5,0 №10,Кальцію глюконат 10 % -5.0 № 10,Канавіт 1,0,Каптопрес 50 мг №20,Карбетоцин 100 мкг/мл 1,0 №5,Куросурф 80мг/мл - 1,5мл,Мазь «Левоміколь» - 40,0,Мезатон 10 мг/мл 1 мл. №10,Анальгін 50%-2,0 №10,Нефам 10мг/мл 2 мл №5,Новокаїн 0,5 % 5,0 № 10,Пейона 20мг/мл – 1,0 №10,Перекис водню 3% 100мл,Прозерін 1,0 №10,Ропілонг розчин д/ін. 7.5 мг/мл по 10 мл.,Гідрокортизон (100мг),Спазмалгон 5,0,Suprastine 1,0 №5,Тобраміцин 40 мг/мл 1 мл.
Очікувана вартість
3 170 000,00 UAH
UA-2024-03-20-008264-a 58fb729dc12f4a9488b245958f9356ca
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Власенко

+380503430101 yurist_polog_sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000323
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька, буд. 20
Контактна особа: Маргарита Власенко
+380503430101
yurist_polog_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2024 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2024 11:20
Очікувана вартість: 3 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 ампула
Бензогексоній р- н для ін. 2,5%-1,0 №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hexamethonium bromide
10 паковання
Вода для ін.стер.1л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Aqua pro injectioni
3 паковання
Гінепрал конц. д/р-ра д/інф 2 мг/мл 5,0 №5 амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hexoprenaline
100 паковання
Дитилін 20 мг/мл 2%- 5,0 №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Suxamethonium
700 паковання
Дімедрол 1%-1,0 №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diphenhydramine
300 паковання
Ебрантіл (Тахібен)50 мг 10мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Urapidil
110 паковання
Еуфілін 2 % 5,0 №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Theophylline
100 паковання
Кальцію глюконат 10 % -5.0 № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Calcium gluconate
2000 ампула
Канавіт р- н д/ін. 1 мл/мл по 1 мл № 5 амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phytomenadione
2 паковання
Каптопрес 50 мг №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Captopril and diuretics
10 паковання
Карбетоцин 100 мкг/мл 1,0 №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Carbetocin
120 флакон
Куросурф сусп. д/введ. ендотр. 80мг/мл - 1,5мл № 1 фл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Natural phospholipids
100 штука
Мазь «Левоміколь» - 40,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
5 паковання
Мезатон 10 мг/мл 1 мл. №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phenylephrine
1000 паковання
Анальгін 50%-2,0 №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metamizole sodium
100 паковання
Нефам р- н ддя ін.10мг/мл 2 мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Nefopam
330 паковання
Новокаїн р-н для ін. 0,5 % 5,0 № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Procaine
100 паковання
Пейона 20мг/мл – 1,0 №10 амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Caffeine
300 флакон
Перекис водню 3% р-н для зовн. заст. 100мл фл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydrogen peroxide
105 паковання
Прозерін р- н. для ін.1,0 № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Neostigmine
1000 ампула
Ропілонг розчин д/ін. 7.5 мг/мл по 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ropivacaine
20 флакон
Гідрокортизон порошок для р-ну д/ін. та інф. по 100 мг №1 у флак.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydrocortisone
50 ампула
Спазмалгон розчин д/ін. по 5 мл №5 в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pitofenone
20 паковання
Супрастин розчин д/ін. 20 мг/мл по 1 мл №5 в амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chloropyramine
50 ампула
Тобраміцин розчин д/ін. 40 мг/мл по 1 мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tobramycin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 14:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 березня 2024 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 16:19
Зміни.docx
22 березня 2024 16:19
ТД змінена.docx
20 березня 2024 14:27
ТД (1).docx
27 березня 2024 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2024 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 16:19
Зміни.docx
22 березня 2024 16:19
ТД змінена.docx
20 березня 2024 14:27
ТД (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність медико-технічних вимог
Дата подання: 22 березня 2024 14:47
Дата відповіді: 22 березня 2024 15:57
Доброго дня, шановний Замовнику! під час аналізу тендерної документації по даній закупівлі було виявлено декілька невідповідностей у медико-технічних вимогах. Зокрема, Вами зазначено позицію №2 "Вода для ін.стер. 1л, 3л", однак не зазначено необхідно надати об'ємом по 1 літру чи по 3. Оскільки у випадку потреби на об'єм 3 літра, вимушені повідомити, що дана позиція станом на сьогодні не виробляється на українському фармацевтичному ринку. Крім того, в Україні не зареєстрована позиція "Ропівакаїну гідрохлорид 7,5 мг/мл.10 мл." - позиція №21. Існують виключно лікарські засоби з торгівельними назвами "НАРОПІН", "РОПІВАКАЇН-ВІСТА" та "РОПІЛОНГ". На останок, позиція №25 "Тобраміцин 20 мг/мл 1 мл", в Україні з таким дозуванням не зареєстрована. Зареєстрована лише з дозуванням 40 мг/мл. Вищенаведену інформацію можна перевірити у Державному реєстрі лікарських засобів (http://www.drlz.com.ua/ibp/ddsite.nsf/all/shlist?opendocument). Просимо надати роз'яснення та внести необхідні зміни у тендерну документацію з метою запобігання виникненню можливих невідповідностей на моменті укладення договору. Заздалегідь дякуємо!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. дякуємо за запитання.будуть внесені зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000019 ● 1bf539d1d3d84b80bfad1bc21cc1d782
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.04.2024 №17-З

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 15.04.2024 №17-З

Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-03-20-008264-a 20.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-16 12:17:07

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Бензогексоній 2,5%-1,0 №10,Вода для ін.стер.1л, Гінепрал 5,0 №5,Дитилін 2%- 5,0 №10,Дімедрол 1%-1,0 №10,Ебрантіл (Тахібен)50 мг 5мл №5,Еуфілін 2 % 5,0 №10,Кальцію глюконат 10 % -5.0 № 10,Канавіт 1,0,Каптопрес 50 мг №20,Карбетоцин 100 мкг/мл 1,0 №5,Куросурф 80мг/мл - 1,5мл,Мазь «Левоміколь» - 40,0,Мезатон 10 мг/мл 1 мл. №10,Анальгін 50%-2,0 №10,Нефам 10мг/мл 2 мл №5,Новокаїн 0,5 % 5,0 № 10,Пейона 20мг/мл – 1,0 №10,Перекис водню 3% 100мл,Прозерін 1,0 №10,Ропілонг розчин д/ін. 7.5 мг/мл по 10 мл.,Гідрокортизон (100мг),Спазмалгон 5,0,Suprastine 1,0 №5,Тобраміцин 40 мг/мл 1 мл.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-20-008264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати пояснення щодо закупівлі шляхом застосування відкритих торгів лікарських засобів, зазначених у позиціях 2, 4, 7-9, 14-15, 18, 20 та 22 додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Вода для ін.стер.1л» (Water for injection), «Дитилін 20 мг/мл 2%- 5,0 №10» (Suxamethonium), «Еуфілін 2 % 5,0 №10» (Theophylline), «Кальцію глюконат 10 % -5.0 № 10» (Calcium gluconate), «Канавіт 1,0» (Phytomenadione), «Мезатон 10 мг/мл 1 мл. №10» (Phenylephrine), «Анальгін 50%-2,0 №10» (Metamizole sodium), «Пейона 20мг/мл – 1,0 №10» (Caffeine), «Прозерін 1,0 №10» (Neostigmine) та «Гідрокортизон (100мг)» (Hydrocortisone), які включено до Переліку лікарських засобів та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу (додаток 1 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції від 14.03.2024).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 09:05:18

відповідь

Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає.
Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-04-18 15:05:44

Відповідь на запит

Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає.
Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-04-18 15:06:29

Відповідь на запит

Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі- Заклад) за результатами розгляду Запиту, щодо надання пояснень від 16.04.2024 року, повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 UA-2024-03-20-008264-a залучено відповідальних фахівців відповідальних за подальше використання фармацевтичної продукції, що закупаються, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів Закладу. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу Закладу в фармацевтичній продукції. Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, та ін).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним некомерційним підприємством. Враховуючи вищевикладене Заклад не має статусу розпорядника бюджетних коштів, а є лише його одержувачем. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Заклад немає.
Щодо питання викладеного у п. з Запиту, зазначаємо, що лікарські засоби зазначені у позиціях 2,4,7-9,14-15,18,20 та 22 додатку № 3 тендерної документації допущена в наслідок технічної помилки, але вказаний перелік не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економія, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та запобігання та зловживання корупційним діям.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 11:16:56

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Бензогексоній 2,5%-1,0 №10, Вода для ін.стер.1л, Гінепрал 5,0 №5,Дитилін 2%- 5,0 №10,Дімедрол 1%-1,0 №10, Ебрантіл (Тахібен)50 мг 5мл №5,Еуфілін 2 % 5,0 №10,Кальцію глюконат 10 % -5.0 № 10,Канавіт 1,0,Каптопрес 50 мг №20,Карбетоцин 100 мкг/мл 1,0 №5,Куросурф 80мг/мл - 1,5мл,Мазь «Левоміколь» - 40,0,Мезатон 10 мг/мл 1 мл. №10,Анальгін 50%-2,0 №10,Нефам 10мг/мл 2 мл №5,Новокаїн 0,5 % 5,0 № 10,Пейона 20мг/мл – 1,0 №10,Перекис водню 3% 100мл,Прозерін 1,0 №10,Ропілонг розчин д/ін. 7.5 мг/мл по 10 мл.,Гідрокортизон (100мг),Спазмалгон 5,0,Suprastine 1,0 №5,Тобраміцин 40 мг/мл 1 мл. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-20-008264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення (з посиланням на документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДІЯ ФАРМ»), яким чином учасник торгів ТОВ «ДІЯ ФАРМ» виконав вимогу додатку №3 до тендерної документації, якою визначено наступне: «якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати данні про біоеквівалентність та біодоступність аналога, що запропонований. Ці дані повинні містити посилання на офіційні джерела інформації: номер документа заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я».
2. Надати пояснення щодо укладення договору з переможцем торгів ТОВ «ДІЯ ФАРМ» з огляду на те, що ним, як переможцем торгів, надано документи (інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») з інформацією станом 18.03.2024 (раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів), що не відповідає вимогам додатку 2.1 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-23 08:01:15

Відповідь на запит

1. З приводу надання еквівалентів, роз'яснюємо, що Учасником ТОВ "ДІЯ ФАРМ" було запропоновано всі лікарські засоби у відповідності до запиту Замовника, без надання еквівалентів, тобто у повній відповідності до медико-технічних вимог. Відповідно зазначені документи Учасником надаватися не повинні.
2. Реєстр корупційних правопорушень є відкритим, тому вказану інформацію Замовник може перевіряти самостійно у вищезазначеному реєстрі. У зв'язку з цим, Замовником було додатково до наданих документів з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, здійснено перевірку самостійно. Щодо Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») з інформацією станом 18.03.2024, повідомляємо, що наданий Витяг містив повний об'єм інформації, достатньої для того, щоб Замовник впевнився у відсутності судимості керівника ТОВ "ДІЯ ФАРМ". Закупівля була оприлюднена 20.03.2024 р., Витяг виданий за 2 дні до оприлюднення закупівлі. Враховуючи складну ситуацію у країні, відсутність електроенергії та постійні обстріли, Замовник вирішив взяти до уваги Витяг виданий 18.03.2024.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розірвано Договір

2024-04-30 09:38:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 11-1 Особливостей в частині здійснення закупівлі лікарських засобів за Переліком згідно з додатком 1 до Особливостей шляхом застосування відкритих торгів без попереднього запиту пропозицій постачальників.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 11-1 Особливостей в частині здійснення закупівлі лікарських засобів за Переліком згідно з додатком 1 до Особливостей шляхом застосування відкритих торгів без попереднього запиту пропозицій постачальників.) • усунуто

.

2024-04-30 15:43:59

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 11:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЯ ФАРМ" 2 638 902,81
UAH з ПДВ
2 638 902,81
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 квітня 2024 15:57
Електронний підпис
04 квітня 2024 15:52
Протокол.pdf
04 квітня 2024 15:52
ліцензія.pdf
29 березня 2024 16:43
Електронний підпис
29 березня 2024 16:38
Інші документи.pdf
29 березня 2024 16:38
Пункт 47 загальний.pdf
29 березня 2024 16:38
Цінова пропозиція.pdf
29 березня 2024 16:38
Технічні вимоги.pdf
29 березня 2024 16:38
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЯ ФАРМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЯ ФАРМ"
#45058438
Переможець 2 638 902,81
UAH з ПДВ
03 квітня 2024 10:21

Документи

03 квітня 2024 10:22
Довідка НАЗК
03 квітня 2024 10:21
Електронний підпис
03 квітня 2024 10:17
img20240403_10150909.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2024 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЯ ФАРМ"
#45058438
2 638 902,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2024 10:22
Довідка НАЗК
03 квітня 2024 10:21
Електронний підпис
03 квітня 2024 10:17
img20240403_10150909.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 10:08
img20240430_09482236.pdf укладений
30 квітня 2024 09:56
img20240430_09472645.pdf укладений
30 квітня 2024 09:56
img20240430_09475758.pdf укладений
30 квітня 2024 09:56
img20240430_09485733.pdf укладений
30 квітня 2024 09:56
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 13:35
img20240409_12573608.pdf укладений
09 квітня 2024 13:16
img20240409_13002169.pdf укладений
09 квітня 2024 13:16
img20240409_12570377.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_13023209.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_12582473.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_12592845.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_13021011.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_13025857.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_13014168.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_12590957.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_12584492.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15
img20240409_12575977.pdf укладений
09 квітня 2024 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2024 — 29 квітня 2024
Сума оплати за договором: 52 423,37
UAH (в тому числі ПДВ 3 429,57 UAH)
Причини розірвання договору: Висновок Держаудитслужби