Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
192 286,50 UAH
UA-2024-03-20-005195-a ● 544f6c7daad34571935d6ab332a92333
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498789 |
Місцезнаходження: | 69076, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя , вул. Сорочинська, буд. 28 А |
Контактна особа: |
Світлана Іванова +0612249421 omts5b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 15:14 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 14:19 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 14:19 |
Очікувана вартість: | 192 286,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 961,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69076, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Сорочинська, 28А, вул. Закарпатського легіону 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 16:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx | |
22 березня 2024 16:19 |
ТД ліфти зі змінами 2.docx | |
22 березня 2024 15:47 |
Додаток 2 ТВимоги зі змінами.docx | |
22 березня 2024 15:47 |
Додаток 3 кваліф критерії зі змінами.docx | |
22 березня 2024 15:47 |
ТД ліфти зі змінами.docx | |
22 березня 2024 15:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 4 згода.docx | |
20 березня 2024 11:57 |
ТД ліфти.docx | |
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРА.docx | |
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 3 кваліф критерії.docx | |
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 2 ТВимоги.docx |
22 березня 2024 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2024 16:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
|
||||||
22 березня 2024 16:19 |
ТД ліфти зі змінами 2.docx
|
||||||
22 березня 2024 15:47 |
Додаток 2 ТВимоги зі змінами.docx
|
||||||
22 березня 2024 15:47 |
Додаток 3 кваліф критерії зі змінами.docx
|
||||||
22 березня 2024 15:47 |
ТД ліфти зі змінами.docx
|
||||||
22 березня 2024 15:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 4 згода.docx
|
||||||
20 березня 2024 11:57 |
ТД ліфти.docx
|
||||||
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
|
||||||
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРА.docx
|
||||||
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 3 кваліф критерії.docx
|
||||||
20 березня 2024 11:57 |
Додаток 2 ТВимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2024 13:36
Дата відповіді: 22 березня 2024 15:26
1. Замовник в Додатку №3 вимагає підтверджуючі документи про наявність власної електротехнічної лабораторії. Відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців. Тому вимога Замовника щодо наявності саме власної лабораторії незаконна і дискримінаційна. Наполягаємо на виключенні зазначеної вимоги з тендерної документації.
2. Замовник вимагає наявність у учасника діючого дозволу на виконання монтажу, демонтажу, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки- ліфтів.
Відповідно до наказу №150 від 10.08.2004 року Держжитлокомунгоспу України із змінами (п 1.1.17.-1.1.17.9.9) в переліку послуг з технічного обслуговування ліфтів відсутні такі роботи, як монтаж, демонтаж, реконструкцію ліфтів. Замовник проводить закупівлю лише «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» і в проекті договору не йдеться про виконання монтажа, демонтажа, реконструкції ліфтів. Тому ця вимога суперечить предмету закупівлі, а також проекту договору до закупівлі. Наполягаємо на виключенні зазначеної вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо Вас що,електротехнічна лабораторія виконує технічні випробування та дослідження, а саме: заміри опору ізоляції, випробування високою напругою.
Відповідно до розділу 6.1 ДСТУ 8665:2016 «Вимоги щодо спеціалізованих ліфтових організацій»: До матеріально-технічної бази належать: адміністративні та виробничі приміщення; електротехнічна лабораторія; складське приміщення; автотранспорт; засоби механізації.
Кожна підрядна організація, яка надає послуги з технічного обслуговування ліфтів, повинна керуватися: Наказом № 150 від 10.08.2004 року «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд». В якій вказано примірний перелік послуг які повинна надавати підрядна організація. В розділі ЛІФТИ в пунктах 1.1.17.6 – 1.1.17.7 вказано:вимірювання опору ізоляції обладнання, кабелів та перехідних опорів заземлення обладнання, ремонт заземлювальних провідників та повний вимір опору петлі "фаза-нуль". А в Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів на кранах та ліфтах – вказано періодичність даних робіт, тобто не рідше ніж один раз на рік.
Пунктом 8 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Томуу разі відсутності у Учасника власної електротехнічної лабораторії він має надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг, термін дії Договорів з якими повинен бути не меньше аніж термін дії договору про надання послуг з технічного обслуговування ліфтів.
Відповідно до розділу 6.1 ДСТУ 8665:2016 «Вимоги щодо спеціалізованих ліфтових організацій»: До матеріально-технічної бази належать: адміністративні та виробничі приміщення; електротехнічна лабораторія; складське приміщення; автотранспорт; засоби механізації.
Кожна підрядна організація, яка надає послуги з технічного обслуговування ліфтів, повинна керуватися: Наказом № 150 від 10.08.2004 року «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд». В якій вказано примірний перелік послуг які повинна надавати підрядна організація. В розділі ЛІФТИ в пунктах 1.1.17.6 – 1.1.17.7 вказано:вимірювання опору ізоляції обладнання, кабелів та перехідних опорів заземлення обладнання, ремонт заземлювальних провідників та повний вимір опору петлі "фаза-нуль". А в Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів на кранах та ліфтах – вказано періодичність даних робіт, тобто не рідше ніж один раз на рік.
Пунктом 8 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Томуу разі відсутності у Учасника власної електротехнічної лабораторії він має надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг, термін дії Договорів з якими повинен бути не меньше аніж термін дії договору про надання послуг з технічного обслуговування ліфтів.
Зауваження до додатку №3
Дата подання: 22 березня 2024 13:45
Дата відповіді: 22 березня 2024 15:47
3. В додатку №3 до тендерної документації п.1.1.3 Замовник вимагає Оригінал(и) відгуку(ів), видані Замовником(ами) зазначеного(их) договору(ів) із підписом та печаткою уповноваженої особи з додатковим накладанням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.
Відповідно до ДСТУ 4163:2020 відбиток печатки проставляється лише на гарантійних листах та листах фінансового змісту. Тому Замовник не має права вимагати обов’язкової наявності такого реквізита, як відбиток печатки на Листі-відгуку..
Лист на фірмовому бланку, підписаний уповноваженою особою вже є повноцінним документом. Додаткове накладання КЕП/УЕП на вже підписаний лист не є доцільним і означатиме лише те, що лист буде піписаний двічі, в чому немає ніякого практичного сенсу.
До того ж за вимогою Замовника учасник має надати і сам договір і документи, що підтверджують його належне виконання (акти наданих послуг).
То ж вимога щодо накладання КЕП/УЕП контрагентом зазначеного аналогічного договору на вже підписаний ним Лист-відгук, враховуючи те, що учасник надає і договір і акти, є необгрунтованою і абсурдною. Просимо обгрунтованого пояснення цієї вимоги з посиланням на відповідні нормативні документи. Якщо Замовник не може дати належне обгрунтування, наполягаємо на вилученні з тендерної документації вимоги щодо обов’язкової наявності печатки на Листі-відгуку та вимоги щодо підписання контрагентом аналогічного договору Листа-відгука КЕП/УЕП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Зауваження щодо дозвільного документу
Дата подання: 22 березня 2024 16:27
Дата відповіді: 25 березня 2024 08:50
Замовник проігнорував зауваження щодо надання дозвільного документу. Наполягаємо на розгляді цього зауваження. 2. Замовник вимагає наявність у учасника діючого дозволу на виконання монтажу, демонтажу, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки- ліфтів. Відповідно до наказу №150 від 10.08.2004 року Держжитлокомунгоспу України із змінами (п 1.1.17.-1.1.17.9.9) в переліку послуг з технічного обслуговування ліфтів відсутні такі роботи, як монтаж, демонтаж, реконструкцію ліфтів. Замовник проводить закупівлю лише «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» і в проекті договору не йдеться про виконання монтажа, демонтажа, реконструкції ліфтів. Тому ця вимога суперечить предмету закупівлі, а також проекту договору до закупівлі. Наполягаємо на виключенні зазначеної вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 22.03.24 15:47
Було внесено зміни до тендерної документації (Додаток 2)
Було внесено зміни до тендерної документації (Додаток 2)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" |
99 900,00
UAH з ПДВ
|
85 938,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТО-ЛІФТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
119 988,00
UAH з ПДВ
|
85 986,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІФТОВИК ЗП" |
148 050,00
UAH з ПДВ
|
86 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" #30295729 |
Переможець |
85 938,57
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 15:31
|
ОЛ-2024.pdf | укладений |
04 квітня 2024 15:27
|