Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Збірно-розбірна модульна споруда спеціального призначення Тип 2”.
Очікувана вартість
21 242 796,15 UAH
UA-2024-03-19-013437-a ● 8c10c64595414a618ca0162f32c2e4b7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ |
Код ЄДРПОУ: | 26630218 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, Мечникова 16а |
Контактна особа: |
Шестопал Ігор 380676541671 west_uzr@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 19:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:03 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:03 |
Очікувана вартість: | 21 242 796,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 456,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 212427.96 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2 (двом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника) та у відповідності до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
“Збірно-розбірна модульна споруда спеціального призначення Тип 2”.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений та прийнятий Товар проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленої видаткової накладної на відвантажений Товар, в якій зазначено реквізити Постачальника, номенклатуру, кількість, ціну Товару, який переходить у власність Замовника, сума для оплати Товару та Акт приймання-передачі (Додаток 5) додатку 3 до тендерної документації. Без вищезазначених документів або відсутності в них встановленої інформації, оплата поставленого Товару не проводиться | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 20:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 20:07 |
Зміни що вносяться 27_03.pdf | |
27 березня 2024 20:00 |
Додаток 2 Тактико_технічні_вимоги_Тип_2_с._Городок_поправлені.docx | |
27 березня 2024 19:58 |
Змінена ТД “Збірно-розбірна модульна споруда спеціального призначення Тип 2”..docx | |
27 березня 2024 19:57 |
Додато 3 Проєкт_Договору_тип_2_змінений.doc | |
19 березня 2024 19:38 |
Додаток 5.pdf |
27 березня 2024 20:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 20:07 |
Зміни що вносяться 27_03.pdf
|
|||
27 березня 2024 20:00 |
Додаток 2 Тактико_технічні_вимоги_Тип_2_с._Городок_поправлені.docx
|
|||
27 березня 2024 19:58 |
Змінена ТД “Збірно-розбірна модульна споруда спеціального призначення Тип 2”..docx
|
|||
27 березня 2024 19:57 |
Додато 3 Проєкт_Договору_тип_2_змінений.doc
|
|||
19 березня 2024 19:38 |
Додаток 5.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаціних вимог.
Дата подання: 23 березня 2024 10:52
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:41
П. 2 Додатку 1 до Тендерної документації від учасників вимагається “скан-копія повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (*Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа)”.
По-перше, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Абз. 15 п. 47 Особливостей визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом та / або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – ресурс, який знаходиться у відкритому вільному доступі (далі – ЄДР) за веб посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Скориставшись цим сервісом, Замовник безкоштовно може перевірити всю актуальну інформацію щодо будь-якого учасника процедури закупівлі. Вимога щодо надання учасником у складі своєї пропозиції витягу з ЄДР буде порушенням наведених вище норм.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні № 4104 -р/пк-пз від 03.03.2021 р. (оголошення UA-2021-02-09-011381-a), Рішенні № 4528-р/пк-пз від 12.03.2024 (оголошення UA-2024-02-27-010992-a ) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі — Колегія): «Враховуючи викладене, у тому числі, наявність інформації у відкритих реєстрах, наведена вище умова Документації не узгоджується з вимогами частини четвертої статті 22 Закону, що не дає змоги учасникам належним чином оформити свої тендерні пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
Крім того, встановлення вимоги, щодо оформлення нового Витягу покладає на учасників процедури закупівлі додаткові матеріальні витати, що призводить до необґрунтованого підвищення вартості участі, що є порушення принципу здійснення закупівель, а саме – максимальна економія та ефективність.
Отже, Замовник не має законодавчо встановленого права вимагати від учасників надати ті документи у складі тендерної пропозиції, що вже оприлюднені у формі відкритих даних, а також ті, за які справляється адміністративний збір. Вимога - є надмірною як для учасників загалом, так і окремо для Скаржника.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо надання “скан-копії повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (*Витяг повинен бути актуальним на момент подання пропозицій, а саме повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа)”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження приймається, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації з урахуванням звернення.
Про внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаціних вимог.
Дата подання: 23 березня 2024 10:56
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:47
Тендерною документацією визначено, що, строк сплати за банківською гарантією, розрахунки за поставлений товар, забезпечення виконання договору визначається в банківських днях.
Законом України «Про платіжні послуги» створено умови для переходу української платіжної інфраструктури на міжнародний стандарт обміну платіжними повідомленнями ISO 20022, який є основою функціонування європейських платіжних систем. На виконання вимог Закону Правління НБУ прийняло постанову від 16.09.2021 № 93 «Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України», згідно з якою в рамках реалізації проєкту Національного банку України «Розвиток платіжної інфраструктури України» з 01.04.2023 запроваджується у платіжній інфраструктурі України міжнародний стандарт ISO 20022. З 01.04.2023 система переказів функціонує на базі міжнародного стандарту ISO 20022, що означає – здійснювати міжбанківські платіжні операції можна в будь-який час, не чекаючи ранку чи закінчення вихідних. Раніше версія системи електронних платежів (СЕП) дозволяла надсилати банківські платежі виключно в межах банківського дня. Але з 01.04.2023 НБУ запустив нову версію СЕП-4, завдяки якій послуги доступні 24 години на добу 7 днів на тиждень. Отже, виконання міжбанківських платіжних операцій відбувається цілодобово.
З огляду на вищезазначене банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01.04.2023 виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. Тому поняття «банківський день» з 01.04.2023 є неактуальним та суперечить чинному законодавству.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 20995-р/пк-пз від 27.12.2023 (№ UA-2023-12-13-009052-a.a1) задовольнила скаргу, та зазначила, що умови тендерної документації в частині «банківські дні» не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині.
Аналогічна позиція Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неузгодженості з вимогами законодавства визначення у тендерній документації поняття «банківські дні» висловлена в рішеннях № 16798-р/пк-пз від 19.10.2023 (№ UA-2023-09-06-009100-a.c3) та № 13110-р/пк-пз від 21.08.2023 (№ UA-2023-08-01-012114-a.a1).
Враховуючи зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації в частині заміни банківських днів на робочі дні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження приймається, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації відповідно до пункту 54 Особливостей з урахуванням звернення.
Про внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаціних вимог.
Дата подання: 23 березня 2024 11:57
Дата відповіді: 25 березня 2024 13:03
П. 1 Розділу 3 Тендерної документації визначено, що до тендерної пропозиції долучається інформація щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення.
П. 8 Розділу 3 Тендерної документації визначено інформацію про субпідрядника/ співвиконавця, яку має надати учасник.
Зокрема, “учасник подає наступні відомості на кожного залученого постачальника:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види товару, які передбачається доручити субпідряднику (співвиконавцю), орієнтовану вартість субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції”.
“Якщо до виконання замовлення Постачальник не залучає субпідрядну(і) організацію(ї), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі”.
П. 12 Додатку 1 до Тендерної документації від учасників вимагається довідка у довільній формі щодо залучення чи не залучення до поставки товару субпідрядних організацій.
Тактико-технічними вимогами на розробку, виготовлення та монтаж “Збірно-розбірної модульної споруди спеціального призначення Тип 2” визначено, що під час розробки та виготовлення ЗРМС необхідно передбачити захист модульної споруди системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей відповідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 “Системи протипожежного захисту” та передбачити влаштування системи блискавкозахисту відповідно діючих норм.
Залучення до виготовлення ЗРМС підприємства з влаштування пожежних систем та блискавозахисту вважатиметься залученням субпідрядника? Це підприємство виконуватиме роботи (підряд) з товару, наданого учасником. Відповідно як розуміти: “види товару, які передбачається доручити субпідряднику (співвиконавцю), орієнтовану вартість субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції”?
За умовами відкритих торгів закупляється товар.
Ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що лише у разі закупівлі робіт або послуг застосовується вимога щодо залучення субпідрядника/співвиконавця.
Отже, Замовник не має законодавчо встановленого права вимагати від учасників надання інформації про залучення субпідрядника/співвиконавця при закупівлі товару.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимог щодо субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження приймається, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації відповідно до пункту 54 Особливостей з урахуванням звернення.
Про внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаціних вимог.
Дата подання: 23 березня 2024 12:00
Дата відповіді: 25 березня 2024 11:37
П. 8 Тактико-технічних вимог на розробку, виготовлення та монтаж “Збірно-розбірної модульної споруди спеціального призначення Тип 2” від учасників вимагається висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Замовником вимагається висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об’єкт будівництва (Збірно-розбірну модульну споруду спеціального призначення Тип 2) ?
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до 01.10.2023 року надавався за результатами вивчення об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обгрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини. Тобто, за результатами вивчення наявного об’єкта експертизи. Об’єкт будівництва не є наявним, він буде створюватись у виробничому процесі.
Закон України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” № 4004-XII від 24.02.1994, яким була передбачена видача висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, втратив чинність 01.10.2023 року, а згідно із Законом України “Про систему громадського здоров’я” від 06.09.2022 № 2573-IX видача таких висновків не передбачена.
Отже, Замовник не має законодавчо встановленого права вимагати від учасників документів, яких не існує в природі.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимог щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження приймається, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації відповідно до пункту 54 Особливостей з урахуванням звернення.
Щодо уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2024 12:02
Дата відповіді: 25 березня 2024 11:33
Рядком 7.29. таблиці п. 3 Тактико-технічних вимог на розробку, виготовлення та монтаж “Збірно-розбірної модульної споруди спеціального призначення Тип 2” визначено, що “Постачальник повинен надати технологічну карту для проведення монтажу/демонтажу та комплект спеціального інструменту для монтажу/демонтажу, монтажні та з’єднувальні елементи, механічно не зв’язані з конструкцією”.
Постачальник повинен надати “технологічну карту та комплект спеціального інструменту” при поданні тендерної пропозиції? Яким чином надати комплект спеціального інструменту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технологічна карта та комплект спеціального інструменту для монтажу/демонтажу надається з поставленим товаром.
Щодо уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2024 12:02
Дата відповіді: 25 березня 2024 13:02
Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності в учасника виробничих потужностей, технологічного устаткування тощо, учасником процедури закупівлі надаються скан-копії документів, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) складів, приміщень, виробничих цехів, тощо:
скан-копії документів про право власності, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази;
скан-копії договорів оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать учаснику процедури закупівлі не на праві власності);
скан-копії актів приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки.
Власне майно підприємства перебуває на обліку в порядку, визначеному Законом України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”. Чи приймається як документ, що підтверджує власність майна розшифровка у вигляді виписок за рахунками бухгалтерського обліку?
Діючим законодавством України не заборонено для доставки предмета закупівлі Замовнику використовувати транспортні послуги за відповідними договорами про надання таких послуг. Просимо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації щодо використання лише власного або орендованого (суборендованого або такого, що перебуває в лізингу) транспорту та доповнити тендерну документацію можливістю використання транспортних послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що лише у разі закупівлі робіт або послуг застосовується вимога щодо залучення субпідрядника/співвиконавця. Отже, Замовник не має законодавчо встановленого права вимагати від учасників надання інформації про залучення субпідрядника/співвиконавця при закупівлі товару.
Відповідно до вище наведеного залучення 3-ї сторони в частині з надання транспортних послуг буде означати залучення субпідрядної організації. Тому вимога щодо доповнення тендерної документації можливістю залучення третьої сторони не приймається.
Відповідно до вище наведеного залучення 3-ї сторони в частині з надання транспортних послуг буде означати залучення субпідрядної організації. Тому вимога щодо доповнення тендерної документації можливістю залучення третьої сторони не приймається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " РБК ІМПУЛЬС" |
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВДМ КОМПАНІ" |
21 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 999 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПЕРІОН 2020" |
20 740 000,00
UAH з ПДВ
|
20 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " РБК ІМПУЛЬС" #41886382 |
Переможець |
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 11:37
|
1273_39_БЖ_19042024.pdf | укладений |
22 квітня 2024 11:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
“Збірно-розбірна модульна споруда спеціального призначення Тип 2”. | 1 | комплект |
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|