Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з архітектурного проектування (Закупівля робіт з розроблення проєктної документації щодо: "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №7 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (ІФНТУНГ),
вул. Карпатська, 15, м. Івано-Франківськ")
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2024-03-19-012662-a ● 8fc94138145249d2af58206ae3949751
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
Код ЄДРПОУ: | 02070855 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15 |
Контактна особа: |
Юлія Добрянська +380668151054 yula100695@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71220000-6: Послуги з архітектурного проектування
Джерело фінансування – кошти Державного бюджету, отримані як пільговий кредит Європейського Інвестиційного Банку.
Роботи виконуються та фінансуються за рахунок бюджетних коштів, передбачених Державному бюджеті України за програмою 2201610 “Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток”, джерелом надходження яких є кредитні кошти, що залучаються відповідно до Фінансової угоди (Проект “Вища освіта України”) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 8 листопада 2017 р. № 2186-VIII, власних надходжень Замовника та/або інших джерел, не заборонених законодавством. Порядок використання коштів визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2018 р. № 815.
Розгорнути
Згорнути
Роботи виконуються та фінансуються за рахунок бюджетних коштів, передбачених Державному бюджеті України за програмою 2201610 “Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток”, джерелом надходження яких є кредитні кошти, що залучаються відповідно до Фінансової угоди (Проект “Вища освіта України”) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 8 листопада 2017 р. № 2186-VIII, власних надходжень Замовника та/або інших джерел, не заборонених законодавством. Порядок використання коштів визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2018 р. № 815.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з архітектурного проектування (Закупівля робіт з розроблення проєктної документації щодо: "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №7 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (ІФНТУНГ),
вул. Карпатська, 15, м. Івано-Франківськ")
вул. Карпатська, 15, м. Івано-Франківськ")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. цього Договору, наступним чином: 2.4.1. Розрахунок у розмірі 30% Договірної ціни, здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами проміжного акту приймання-передачі Робіт № 1 із зазначенням Виконавцем видів та переліку робіт першого етапу договору з наданням підтверджуючих документів, що супроводжується передачею примірників Актів обстеження об’єкту (об’єктів) Замовнику , відповідно до умов цього Договору та в обсягах і кількості погодженими із Замовником. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. цього Договору, наступним чином: 2.4.2. Розрахунок у розмірі 40% Договірної ціни, здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами проміжного акту приймання-передачі Робіт № 2, підставою для підписання якого є погодження Замовником відкоригованої проєктної документації в повному обсязі та надання Замовнику підтвердження подання Виконавцем проєктної документації до відповідної експертної організації . | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 40 |
Надання послуг | Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. цього Договору, наступним чином: 2.4.3. Остаточний розрахунок, у розмірі 30% Договірної ціни, здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних Робіт відповідно до умов цього Договору, який підписується за умови отримання Замовником відкоригованої проєктної документації і позитивного експертного звіту(висновку) до неї. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 17:00 |
Тендерна документація корпус №7.docx | |
19 березня 2024 17:00 |
Тендерна документація корпус №7.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вартості аналогічних договорів
Дата подання: 04 квітня 2024 13:34
Дата відповіді: 04 квітня 2024 16:16
Доброго дня! Замовником встановлена вимога «5.2.3. Документи підпунктів 5.2.1-5.2.2 мають підтверджувати відповідний досвід, а саме - не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше 30% (словами у гривнях для кожного оголошеного тендеру (лоту)) від очікуваної вартості закупівлі, а саме 405 000 грн.»
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності 2 аналогічних договори, вартістю кожного не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і до нас, як потенційного учасника. Оскільки, маємо досвід з розробки проєктної (проєктно-кошторисної) документації на виконання комплексу будівельних робіт з застосуванням заходів підвищення енергоефективності, але вартість таких договорів є меншою за 405 000,00 грн. Крім того, визначена вартість аналогічного договору - не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі.
Така вимога за рішеннями АМКУ вважається дискримінаційною. Просимо видалити з ТД вимогу щодо вартості аналогічних договорів. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Стосовно прохання про видалення з тендерної документації деяких кваліфікаційних вимог, які на Вашу думку є дискримінаційними, зокрема вартості аналогічних договорів, повідомляємо наступне.
Програма «Вища освіта України (далі – ВОУ)» реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, який був ратифікований Верховною Радою України Законом 2186-VIII від 08.11.2017).
Згідно з Статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. А частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що «… Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.».
Таке ж положення міститься у статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», а частина друга цієї статті прямо зазначає використання правил і процедур Європейського інвестиційного банку для закупівель за кошти позик цього Банку – як власне і ВОУ.
Тобто положення даної Фінансової Угоди, ратифікованої Верховною Радою України, є обов’язковими для застосування суб’єктами цієї угоди, зокрема Кінцевими Бенефіціарами – університетами за ВОУ при здійсненні ними закупівель.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з’явився абзац 10 пункту 3 Особливостей такого змісту:
«Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором».
У межах ВОУ розроблено і схвалено ЄІБ спеціальний процедурний Посібник із закупівель у розумінні зазначеного вище абзац 10 пункту 3 Особливостей.
Параметри відповідного досвіду роботи, наведені у запиті учасника, сформульовані та обґрунтовуються відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень п.6.3.3 Посібника із закупівель ВОУ щодо кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів».
Дані формулювання зумовлене додатковими вимогами Європейського Інвестиційного Банку як Кредитора за ВОУ (яка у свою чергу реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком) з метою щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване міжнародне фінансування. Тобто замовником у даній тендерній документації на виконання Фінансової Угоди та відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей продубльовані зазначені у Посібнику із закупівель за ПВУ параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (не менше 2 повністю виконаних аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі ).
Правова обґрунтованість такого підходу та формулювання підтверджена Верховним Судом у Постанові від 05 серпня 2021 року у справі № 910/1520/20 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/104827277) .
Слід наголосити, що вартість робіт за об’єктами, відібраними Урядом України для реалізації Проекту ВОУ за кредитні кошти ЄІБ є доволі висока, тому дані параметри щодо виконання аналогічних договорів були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ та Міносвіти як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції БЕЗ надмірних ризиків зриву робіт для важливих соціально значимих об’єктів – що є очевидною ознакою пріоритету ПУБЛІЧНОГО ІНТЕРЕСУ та не може вважатись автоматично дискримінаційним щодо індивідуальних інтересів окремих учасників.
Програма «Вища освіта України (далі – ВОУ)» реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, який був ратифікований Верховною Радою України Законом 2186-VIII від 08.11.2017).
Згідно з Статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. А частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що «… Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.».
Таке ж положення міститься у статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», а частина друга цієї статті прямо зазначає використання правил і процедур Європейського інвестиційного банку для закупівель за кошти позик цього Банку – як власне і ВОУ.
Тобто положення даної Фінансової Угоди, ратифікованої Верховною Радою України, є обов’язковими для застосування суб’єктами цієї угоди, зокрема Кінцевими Бенефіціарами – університетами за ВОУ при здійсненні ними закупівель.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з’явився абзац 10 пункту 3 Особливостей такого змісту:
«Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором».
У межах ВОУ розроблено і схвалено ЄІБ спеціальний процедурний Посібник із закупівель у розумінні зазначеного вище абзац 10 пункту 3 Особливостей.
Параметри відповідного досвіду роботи, наведені у запиті учасника, сформульовані та обґрунтовуються відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень п.6.3.3 Посібника із закупівель ВОУ щодо кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів».
Дані формулювання зумовлене додатковими вимогами Європейського Інвестиційного Банку як Кредитора за ВОУ (яка у свою чергу реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком) з метою щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване міжнародне фінансування. Тобто замовником у даній тендерній документації на виконання Фінансової Угоди та відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей продубльовані зазначені у Посібнику із закупівель за ПВУ параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (не менше 2 повністю виконаних аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі ).
Правова обґрунтованість такого підходу та формулювання підтверджена Верховним Судом у Постанові від 05 серпня 2021 року у справі № 910/1520/20 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/104827277) .
Слід наголосити, що вартість робіт за об’єктами, відібраними Урядом України для реалізації Проекту ВОУ за кредитні кошти ЄІБ є доволі висока, тому дані параметри щодо виконання аналогічних договорів були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ та Міносвіти як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції БЕЗ надмірних ризиків зриву робіт для важливих соціально значимих об’єктів – що є очевидною ознакою пріоритету ПУБЛІЧНОГО ІНТЕРЕСУ та не може вважатись автоматично дискримінаційним щодо індивідуальних інтересів окремих учасників.
Працівники
Дата подання: 04 квітня 2024 14:41
Дата відповіді: 04 квітня 2024 16:16
Шановний Замовник! Просимо надати уточнення чи може учасник у складі пропозиції надати інформацію про працівника який залучений за договором цивільно-правового характеру?
Відповідь: Шановний учаснику! Так, звісно. Учасник може у складі пропозиції надати інформацію про працівників, які залучені за договором цивільно-правового характеру.
Щодо визначення статусу Замовника
Дата подання: 15 квітня 2024 23:20
Дата відповіді: 16 квітня 2024 17:00
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено, що «Джерело фінансування – кошти Державного бюджету, отримані як пільговий кредит Європейського Інвестиційного Банку. Роботи виконуються та фінансуються за рахунок бюджетних коштів, передбачених Державному бюджеті України за програмою 2201610 “Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток”, джерелом надходження яких є кредитні кошти, що залучаються відповідно до Фінансової угоди (Проект “Вища освіта України”) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 8 листопада 2017 р. № 2186-VIII, власних надходжень Замовника та/або інших джерел, не заборонених законодавством. Порядок використання коштів визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2018 р. № 815».
При детальному ознайомленні із Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» (додаток 3) встановлено, що фінансування із Державного бюджету України за програмою 2201610 “Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток” передбачено у розмірі 1 357 713,3 грн. В свою чергу, Замовником - Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу станом на сьогодні нами нараховано вже 7 оголошених закупівель з аналогічним предметом закупівлі на загальну очікувану вартість запитуваних послуг у сумі більше 18 мільйонів гривень, що жодним чином не відповідає прямо вказаному фінансуванню програми.
Окрім того, за змістом пункту (g) Преамбули Проекту «Вища освіта України» Фінансова угода між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованого Законом України «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Вища освіта України") між Україною та Європейським інвестиційним банком» визначено, що «Позичальник, діючи через Міністерство фінансів України («Міністерство фінансів»), у співпраці із Міністерством освіти та науки України («Міністерство освіти та науки»), надає кошти Кредиту кожному з Кінцевих бенефіціарів відповідно до угоди про передачу коштів позики, що має бути укладена, зокрема, між Міністерством фінансів, Міністерством освіти та науки і відповідним Кінцевим бенефіціаром на прийнятних для Банку умовах («Угода про передачу коштів позики»). Як вбачається, жодного згадування, що розпорядником кредитних коштів за Проектом «Вища освіта України» може бути Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу не вбачається.
Враховуючи вказані спостереження, просимо Замовника – Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу належним чином підтвердити статус Замовника в розумінні ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», статус Розпорядника коштів у сумі вже опублікованих публічних закупівель на суму більше 18 мільйонів гривень та своє відношення до здійснення публічної закупівлі за кредитні кошти виділені Україні за Проектом «Вища освіта України» Фінансова угода між Україною та Європейським інвестиційним банком.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Вдячні Вам за запитання щодо статусу та відношення до здійснення публічних закупівель нашим університетом. Вам відомо, що вищезгадане повинне бути прописано у відповідних тристоронніх угодах, зміст яких ми не можемо розголошувати, але запевняємо Вас, угоди підписані.
У відповідь на ваше запитання, повідомляємо.
1) Статус ІФНТУНГ як державного закладу-учасника Проєкту ВОУ та розпорядника відповідних бюджетних коштів визначено у Додатку 1 до Постанови КМУ від 26 вересня 2018 р. № 815 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 668 від 17.07.2019), вільно доступно для уважного прочитання тут: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/815-2018-%D0%BF#Text .
Щорічний обсяг бюджетних призначень визначається у Законі про державний бюджет на відповідний рік (доступний на порталі Верховної Ради України), а транзакції ІФНТУНГ як розпорядника бюджетних коштів доступні на офіційному ресурсі "ЄДИНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ" (https://spending.gov.ua/new/ ).
2) Згідно до статті 2 Закону "Про публічні закупівлі" ІФНТУНГ належить до наступної категорії замовників (що фіксується при розміщенні оголошень про закупівлі в ЕСЗ "ПРОЗОРРО":
"3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;....".
3) Угода про Передачу Коштів Позики між Міністерством фінансів України, Міністерством освіти і науки України та ІФНТУНГ укладена.
У відповідь на ваше запитання, повідомляємо.
1) Статус ІФНТУНГ як державного закладу-учасника Проєкту ВОУ та розпорядника відповідних бюджетних коштів визначено у Додатку 1 до Постанови КМУ від 26 вересня 2018 р. № 815 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 668 від 17.07.2019), вільно доступно для уважного прочитання тут: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/815-2018-%D0%BF#Text .
Щорічний обсяг бюджетних призначень визначається у Законі про державний бюджет на відповідний рік (доступний на порталі Верховної Ради України), а транзакції ІФНТУНГ як розпорядника бюджетних коштів доступні на офіційному ресурсі "ЄДИНИЙ ВЕБ-ПОРТАЛ ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ" (https://spending.gov.ua/new/ ).
2) Згідно до статті 2 Закону "Про публічні закупівлі" ІФНТУНГ належить до наступної категорії замовників (що фіксується при розміщенні оголошень про закупівлі в ЕСЗ "ПРОЗОРРО":
"3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;....".
3) Угода про Передачу Коштів Позики між Міністерством фінансів України, Міністерством освіти і науки України та ІФНТУНГ укладена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
993 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФРАНКПРОЕКТ |
1 067 399,00
UAH з ПДВ
|
994 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Сумський Промпроект" |
1 083 199,92
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" |
1 102 867,16
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" #01422832 |
Переможець |
993 250,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 12:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 15:08
|