Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реактиви до біохімічних напівавтоматичних аналізаторів (СпЛ Контроль сечі; Азопірам СпЛ)
Очікувана вартість
1 470,00 UAH
UA-2024-03-19-011827-a ● ba03de4a613344d48d887b7f3c1d8c01
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
19 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" |
Код ЄДРПОУ: | 22208209 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, буд. 65А |
Контактна особа: |
Ірина Ігнатова +380456367363 zakupivliknpbmrcpmsd1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Відповідно до технічних характеристик наявного обладнання потреба у закупівлі:
- СпЛ Контроль сечі - 3 набори
- Азопірам СпЛ - 3 набори
Строк (термін) поставки товару: з дати укладання договору до 04 квітня 2024 року.
Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).
Розгорнути
Згорнути
- СпЛ Контроль сечі - 3 набори
- Азопірам СпЛ - 3 набори
Строк (термін) поставки товару: з дати укладання договору до 04 квітня 2024 року.
Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Реактиви до біохімічних напівавтоматичних аналізаторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09113, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи 65а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 квітня 2024
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Тендерна документація
19 березня 2024 16:23 |
Проєкт Договору_лабреактиви.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість одиниць в упаковці | від 1 | |
Вид аналізатора |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКАРЕНКО ДІАНА ВІКТОРІВНА" |
1 467,00
UAH з ПДВ
|
1 467,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАКАРЕНКО ДІАНА ВІКТОРІВНА" #2936109084 |
Переможець |
1 467,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 10:36
|
169. ФОП Макаренко № 169 від 26.03.2024.pdf | укладений |
27 березня 2024 10:35
|
169. ФОП Макаренко № 169 від 26.03.2024.pdf | укладений |
27 березня 2024 10:33
|