Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Настінні кондиціонери повітря (з монтажем)
Очікувана вартість
696 800,00 UAH
UA-2024-03-19-008975-a ● 3eb3ef9bcc954217984037179d2b5a28
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Бородянської селищної ради "Бородянська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01994480 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Семашка 3 |
Контактна особа: |
Каташов Олег Валерійович +380457752441 borod_crl_buch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 14:48 |
Очікувана вартість: | 696 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Настінні кондиціонери повітря (з монтажем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2024
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 14:43 |
Додаток 2 до ТД (Тех. вимоги до кондиціонерів ).docx | |
19 березня 2024 14:43 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
19 березня 2024 14:43 |
ТД-2024.docx | |
19 березня 2024 14:43 |
Додаток 4 до ТД (форма пропозиції).docx | |
19 березня 2024 14:43 |
Додаток 3 до ТД (проєкт Договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 березня 2024 10:01
Дата відповіді: 22 березня 2024 20:39
Доброго дня.
Шановний Замовнику в тендерній документації Вами встановлена вимога щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору на суму не менше 500 тис. грн. з медичним закладом державної або комунальної власності по КЕКВ 3210.
Враховуючи викладене просимо Вас надати відповіді на наступні запитання:
1. Чим відрізняється виконання аналогічного договору не з медичною установою державної або комунальної власності? В медичній установі товстіші або тонші стіни? Чи висота стелі відрізняється? Чи працівники учасника не повинні боятися лікарів? Що за абсурд?
2. Доводимо до Вашого відома, що аналогічний договір з КЕКВ 3210 за своєю природою не може містити предмет договору "Кондиціонери", оскільки КЕКВ 3210 передбачає „Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)". В даній вимозі Ви майже "вставили" вже попередньо обраного Вами переможця, оскільки він також не зможе виконати ваші вимоги.
Просимо Вас не порушувати вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та прибрати дискримінаційні вимоги, надавши можливість приймати участь в закупівлі більшій кількості учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вивчивши Ваші запитання хочемо зазначити наступне:
1. Необхідність наявності у учасників досвіду виконання аналогічних договорів саме із медичними установами обґрунтована тим, що умови монтажу, введення у експлуатацію та подальшого обслуговування обладнання довгострокового користування, які можуть бути створені у медичних установах, суттєво відрізняються від тих, які можуть бути створені у закладах інших профілів діяльності.
2. Згідно підпункту 4 підпункту 3.2.1 пункту 3.2 глави 3 чинної редакції Наказу Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012 року, до КЕКВ 3210 належать «капітальні видатки закладів охорони здоров’я, що утримуються за рахунок бюджетних коштів (крім закладів охорони здоров’я, видатки на які передбачені у статті 87 Бюджетного кодексу України)».
Тендерна документація даної процедури закупівлі не містить дискримінаційних вимог та не обмежує коло потенційних учасників, тому не потребує змін.
1. Необхідність наявності у учасників досвіду виконання аналогічних договорів саме із медичними установами обґрунтована тим, що умови монтажу, введення у експлуатацію та подальшого обслуговування обладнання довгострокового користування, які можуть бути створені у медичних установах, суттєво відрізняються від тих, які можуть бути створені у закладах інших профілів діяльності.
2. Згідно підпункту 4 підпункту 3.2.1 пункту 3.2 глави 3 чинної редакції Наказу Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012 року, до КЕКВ 3210 належать «капітальні видатки закладів охорони здоров’я, що утримуються за рахунок бюджетних коштів (крім закладів охорони здоров’я, видатки на які передбачені у статті 87 Бюджетного кодексу України)».
Тендерна документація даної процедури закупівлі не містить дискримінаційних вимог та не обмежує коло потенційних учасників, тому не потребує змін.
Аналогічний договір
Дата подання: 20 березня 2024 10:24
Дата відповіді: 22 березня 2024 20:44
В доповнення до вище викладеного, замість КЕКВ 3210. ми розуміємо, що Ви мали на увазі КЕКВ 3110. Відповідно до чинного законодавства КЕКВ 3110 застосовується бюджетними установами при вартості 1 товару більше 20 тис. грн. Таким чином Замовник навмисно завищує вартість товару і суму договору, оскільки під вказані вами у технічному завданні параметри ми можемо запропонувати кондиціонери з монтажем вартістю менше 20 тис. грн., а тоді даний товар підпадає під КЕКВ 2210.
Враховуючи викладене, просимо прибрати дискримінаціні вимоги та привести у відповідність тендерну документацію
Просимо врахувати всі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, по Вашому запитанню хочемо зазначити наступне : Помилки немає, Замовник мав на увазі КЕКВ 3210. Вимога щодо наявності у учасників досвіду виконання договорів постачання обладнання та/або предметів довгострокового користування (КЕКВ 3210) жодним чином не позбавляє учасників можливості запропонувати для даної закупівлі товар по ціні менше 20 000,00 грн. за одиницю.
Тендерна документація даної процедури закупівлі не містить дискримінаційних вимог, тому не потребує змін.
Тендерна документація даної процедури закупівлі не містить дискримінаційних вимог, тому не потребує змін.
Технічні характеристики
Дата подання: 20 березня 2024 12:09
Дата відповіді: 22 березня 2024 20:49
Шановний замовнику, уточніть будь ласка, чим обумовлена визначена вами вага та габаритні розміри кондиціонера? Так як дані показники не впливають на роботу кондиціонера та його технічні характеристики. А також не дають учасникам можливості запропонувати аналог.
Відповідь: Шановний Учаснику, вивчивши Ваше питання хочемо зазначити наступне:Замовник не визначив вагу та габаритні розміри зовнішніх та внутрішніх блоків кондиціонерів, а обмежив максимально можливі вагу та габаритні розміри зовнішніх та внутрішніх блоків кондиціонерів. Такі обмеження обумовлені особливостями організації простору приміщень, де будуть експлуатуватися кондиціонери, та характеристиками стін, на які кондиціонери будуть встановлюватися. Замовник не позбавляє жодного з учасників можливості запропонувати в якості предмету закупівлі будь-які кондиціонери, що задовольняють технічним вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації, у тому числі вимогам до максимальних ваги та габаритних розмірів зовнішніх та внутрішніх блоків.
Ціна аналогічного договору
Дата подання: 23 березня 2024 00:31
Дата відповіді: 25 березня 2024 09:59
Шановний Замовнику! Просимо прибрати з кваліфікаційних вимог конкретизовану ціну аналогічного договору. Ціни договорів це конфіденційна інформація і ніхто не може змусити її до розкриття.
Відповідь: Зазначення мінімальної вартості аналогічних договорів, досвід виконання яких повинні мати учасники, обумовлене тим, що наявність у учасника досвіду виконання договору поставки, наприклад, одного-двох кондиціонерів, не може свідчити про його спроможність вчасно та якісно виконати договір поставки двадцяти кондиціонерів, що є предметом даної закупівлі. Чинне законодавство не забороняє замовникам, висуваючи в якості кваліфікаційного критерію наявність у учасників досвіду виконання аналогічних договорів, зазначати їхню мінімальну вартість.
Згідно пункту 40 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Крім того, медичні заклади державної або комунальної форми власності, публікуючи звіти про укладені договори у електронній системі публічних закупівель Прозорро, вказують вартість цих договорів, тобто ця інформація є відкритою для усіх зацікавлених осіб.
Згідно пункту 40 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Крім того, медичні заклади державної або комунальної форми власності, публікуючи звіти про укладені договори у електронній системі публічних закупівель Прозорро, вказують вартість цих договорів, тобто ця інформація є відкритою для усіх зацікавлених осіб.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
487 992,00
UAH з ПДВ
|
487 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Промтехгруп" |
562 968,00
UAH з ПДВ
|
562 968,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТИМЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
671 000,00
UAH з ПДВ
|
671 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Переможець |
487 992,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 12:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 15:08
|
договір | укладений |
15 квітня 2024 15:05
|