Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)
Очікувана вартість
615 890,00 UAH
UA-2024-03-19-007755-a ● bbe3e3d6f91e4a459e3ddd8d81c1d1e9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" |
Код ЄДРПОУ: | 19334710 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Підзамче будинок 10 |
Контактна особа: |
Якимович Богдан Михайлович 380676750588 lkptrap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 615 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 158,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 літр
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Підзамче 10 (Здійснення заправки за місцем знаходження АЗС учасника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
8000 літр
Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Підзамче 10 (Здійснення заправки за місцем знаходження АЗС учасника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Покупцем після отримання талонів, протягом 10 (десяти) днів з дати отримання Покупцем оригіналу належним чином оформленої та підписаної Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 14:01 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
19 березня 2024 14:01 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
19 березня 2024 14:01 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
19 березня 2024 14:01 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
19 березня 2024 14:01 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
19 березня 2024 14:01 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
19 березня 2024 14:01 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-19-007755-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:43012009
Дата подання: 21 березня 2024 09:20
Вимога про усунення дискримінаційної вимоги
1)Щодо визначення терміну «Талон», який Замовник навів у Додатку № 2 до
тендерної документації, вважаємо, що зазначена умова тендерної документації
має суперечності та обмежує в праві на участь тих учасників, які мають
можливість здійснювати відпуск палива за талонами/скретч-картками.
2) Щодо забезпечення замовника WEB додатком та Особистим кабінетом
вважаємо, що вимога є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки
виконати її зможуть лише мережі, в яких впроваджено система обліку, обігу та
видачі пального через паливні карти.
Розгорнути
Згорнути
тендерної документації, вважаємо, що зазначена умова тендерної документації
має суперечності та обмежує в праві на участь тих учасників, які мають
можливість здійснювати відпуск палива за талонами/скретч-картками.
2) Щодо забезпечення замовника WEB додатком та Особистим кабінетом
вважаємо, що вимога є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки
виконати її зможуть лише мережі, в яких впроваджено система обліку, обігу та
видачі пального через паливні карти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 17:17
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження реєстру наданих документів та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією.
Щодо визначення терміну «Талон», необхідно зазначити, що підприємство ЛКП «ТРАП» створене з метою ліквідації аварійних ситуацій із щоденним та цілодобовим забезпеченням. На підприємстві ЛКП «ТРАП» перебуває 6 одиниць техніки. Техніка виконує поставленні завдання у різний період доби. Графік роботи матеріально відповідальної особи на підприємстві, п’ятиденний робочий тиждень з 08:00 до 17:00. Відповідно, транспортні засоби, які працюють на різних об’єктах , в різний період часу та у вихідні дні, матеріально відповідальна особа не може здійснити заправку усіх транспортних засобів, паливною картою. Талони номіналом по 10 л. видаються водіям в нічну зміну та на вихідні дні, для забезпечення безперебійної роботи підприємства.
Щодо забезпечення замовника WEB додатком та Особистим кабінетом, необхідно зазначити, що доступ до особистого інтернет-кабінету, надає можливість в режимі реального часу самостійно управляти лімітами та обмеженнями на картках, відстежувати операції з рухом коштів та нафтопродуктів на рахунку чи картці, переглядати умови договору, зв’язуватись безпосередньо з підтримкою при виникненні питань або труднощів, а також отримувати бухгалтерську звітність. Дана умова тендерної документації не є дискримінаційною, оптимізує, систематизує і покращує співпрацю між постачальником та замовником. Аналіз ринку підтверджує, що дана вимога може бути забезпечена мережею заправок.
На виконання вимог законодавства, Замовником оприлюднено Додаток №2 до Тендерної документації. Тобто, розміщений Додаток № 2 до тендерної документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та включає в себе технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження реєстру наданих документів та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією.
Щодо визначення терміну «Талон», необхідно зазначити, що підприємство ЛКП «ТРАП» створене з метою ліквідації аварійних ситуацій із щоденним та цілодобовим забезпеченням. На підприємстві ЛКП «ТРАП» перебуває 6 одиниць техніки. Техніка виконує поставленні завдання у різний період доби. Графік роботи матеріально відповідальної особи на підприємстві, п’ятиденний робочий тиждень з 08:00 до 17:00. Відповідно, транспортні засоби, які працюють на різних об’єктах , в різний період часу та у вихідні дні, матеріально відповідальна особа не може здійснити заправку усіх транспортних засобів, паливною картою. Талони номіналом по 10 л. видаються водіям в нічну зміну та на вихідні дні, для забезпечення безперебійної роботи підприємства.
Щодо забезпечення замовника WEB додатком та Особистим кабінетом, необхідно зазначити, що доступ до особистого інтернет-кабінету, надає можливість в режимі реального часу самостійно управляти лімітами та обмеженнями на картках, відстежувати операції з рухом коштів та нафтопродуктів на рахунку чи картці, переглядати умови договору, зв’язуватись безпосередньо з підтримкою при виникненні питань або труднощів, а також отримувати бухгалтерську звітність. Дана умова тендерної документації не є дискримінаційною, оптимізує, систематизує і покращує співпрацю між постачальником та замовником. Аналіз ринку підтверджує, що дана вимога може бути забезпечена мережею заправок.
На виконання вимог законодавства, Замовником оприлюднено Додаток №2 до Тендерної документації. Тобто, розміщений Додаток № 2 до тендерної документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 та включає в себе технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
594 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 15:36
|
2024.04.03 Договір з ОККО-СЕРВІС ПП.pdf | укладений |
03 квітня 2024 15:17
|