Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт/ заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 9 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
667 839,00 UAH
UA-2024-03-19-005086-a a048289d01c74c9d87807e0c8ec4f22e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380444267203 oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380444267203
oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2024 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2024 08:00
Очікувана вартість: 667 839,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 339,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 4% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68.775 метр квадратний
Капітальний ремонт/ заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 9 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, просп. Володимира Івасюка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок.Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 4% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.
19 березня 2024 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2024 11:53
Додаток № 6.rtf
19 березня 2024 11:53
Додатки до оголошення.docx
19 березня 2024 11:53
Додаток № 7.rtf
19 березня 2024 11:53
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 643 357,20
UAH з ПДВ
643 357,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 квітня 2024 12:05
Електронний підпис
02 квітня 2024 12:04
9b98a7bd-a30e-447b-939a-1a7307016428.pdf
26 березня 2024 11:07
Електронний підпис
26 березня 2024 11:07
Електронний підпис
26 березня 2024 11:05
4.2.2 Штатний розпис.pdf
26 березня 2024 11:05
3 Витяг ПДВ 09.02.2024.pdf
26 березня 2024 11:05
4.2.1 Виконроб Спасюк.rar
26 березня 2024 11:05
18.2 Договір та акт АВК-5.pdf
26 березня 2024 11:05
8.1.2 вул. Бережанська, 20.rar
26 березня 2024 11:05
41 Довідка про матеріали.pdf
26 березня 2024 11:05
34 Довідка про валюту.pdf
26 березня 2024 11:05
12 Дозвільні документи.rar
26 березня 2024 11:05
4.4 Кошторисник Лавренюк.rar
26 березня 2024 11:05
13 Ліцензія з додатком.pdf
26 березня 2024 11:05
35 Довідка про мову.pdf
26 березня 2024 11:05
4.3 Інженер з ОП Тищук.rar
26 березня 2024 11:05
8.1 Аналогічні договори.rar
26 березня 2024 11:05
45 Пояснювальна записка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 643 357,20
UAH з ПДВ
29 березня 2024 15:32

Документи

29 березня 2024 15:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2024 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
643 357,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2024 15:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 15:09
Договір №74-кр від 03.04.2024_0001.pdf укладений
03 квітня 2024 15:08