Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт на Капітальний ремонт по установці пожежної сигналізації (автоматичної системи пожежогасіння) на об'єкті: Одеський ліцей №101 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 9
Очікувана вартість
149 195,87 UAH
UA-2024-03-19-001439-a f8639c1df9d44e2da37027c7dbe83595
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина БАДРАЖАНУ

+380487069772 badrazanuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Катерина БАДРАЖАНУ
+380487069772
badrazanuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт на Капітальний ремонт по установці пожежної сигналізації (автоматичної системи пожежогасіння) на об'єкті: Одеський ліцей №101 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 9
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт на Капітальний ремонт по установці пожежної сигналізації (автоматичної системи пожежогасіння) на об'єкті: Одеський ліцей №101 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 березня 2024 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРОТЕКТ ПІВДЕНЬ"
#42323570
Переможець 149 195,87
UAH
19 березня 2024 09:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2024 09:12
IMG_0002.pdf зміни до договору
14 травня 2024 09:11
Електронний підпис укладений
19 березня 2024 09:55
IMG_0002.pdf укладений
19 березня 2024 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили викласти Додаток №1 та Додаток №2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ПП-23/24М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML