Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щиток пластиковий Luxray ЩРН-П-8 на 8 модулів зовнішній 731-2000-008, щиток розподільчий E.NEXT (e.mbox.stand.n.06.z) s0100019;ШМР-А-6-З, шина нульова на DIN-рейку E.NEXT (e.bs.stand.1.7) 7 отв. s025001, контактор Аско-Укрем MK-N 1P 25A 1NO 220V A0040030022, щиток пластиковий Borsan на 1-2 модуля зовнішній BR.820, диференційний автомат E.NEXT (e.industrial.elcb.2.30.С25) 2р С 25 А 30 мА 10 кА i0230005, автоматичний вимикач Hager 3P 6kA C-40A 3M MC340A, автоматичний вимикач Hager 1P 6kA C-16A 1M MC116A, коробка розподільча E.NEXT e.db.pro.100.100.50u ПВХ p016103, коробка установча HausMark поліамід MB001, коробка установча Neomax самозатухаючий ПВХ MBS023, скрутка кабельна EMT 9,5 мм 25 шт. помаранчевий, код 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Очікувана вартість
14 208,00 UAH
UA-2024-03-19-000526-a cda382087fee4609b41c9e3b189effc1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Світлана Миколаївна

+380512378337 cizovigz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
Код ЄДРПОУ: 08564067
Вебсайт: http://kvs.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лагерне поле,5
Контактна особа: Харченко Світлана Миколаївна
+380512378337
cizovigz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2024 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2024 09:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2024 09:01
Очікувана вартість: 14 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Щиток пластиковий Luxray ЩРН-П-8 на 8 модулів зовнішній 731-2000-008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31214500-4 — Електричні щити
3 штуки
щиток розподільчий E.NEXT (e.mbox.stand.n.06.z) s0100019;ШМР-А-6-З
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31214510-7 — Розподільні щити
4 штуки
шина нульова на DIN-рейку E.NEXT (e.bs.stand.1.7) 7 отв. s025001
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31214120-6 — Заземлювальні вимикачі
6 штуки
контактор Аско-Укрем MK-N 1P 25A 1NO 220V A0040030022
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31212400-9 — Мініатюрні автоматичні вимикачі
12 штуки
щиток пластиковий Borsan на 1-2 модуля зовнішній BR.820
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31211110-2 — Щити керування
3 штуки
диференційний автомат E.NEXT (e.industrial.elcb.2.30.С25) 2р С 25 А 30 мА 10 кА i0230005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31214130-9 — Захисні вимикачі
1 штуки
автоматичний вимикач Hager 3P 6kA C-40A 3M MC340A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31214130-9 — Захисні вимикачі
22 штуки
автоматичний вимикач Hager 1P 6kA C-16A 1M MC116A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31214130-9 — Захисні вимикачі
24 штуки
коробка розподільча E.NEXT e.db.pro.100.100.50u ПВХ p016103
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31213100-3 — Розподільні коробки
10 штуки
коробка установча HausMark поліамід MB001
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31219000-4 — Захисні коробки
40 штуки
коробка установча Neomax самозатухаючий ПВХ MBS023
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31219000-4 — Захисні коробки
4 упаковка
скрутка кабельна EMT 9,5 мм 25 шт. помаранчевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31214000-9 — Розподільні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2024 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2024 08:57
Проект договору.docx
19 березня 2024 08:57
Додатки до закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2024 09:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 13 982,00
UAH з ПДВ
13 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2024 23:49
Електронний підпис
28 березня 2024 23:48
Гарантійний лист 236ГКУ.pdf
27 березня 2024 23:25
Електронний підпис
27 березня 2024 23:25
Електронний підпис
27 березня 2024 23:24
Паспорт та Код.pdf
27 березня 2024 23:24
Довідка про підпис.pdf
27 березня 2024 23:24
Довідка.pdf.p7s
27 березня 2024 23:24
Довідка про санкції.pdf
27 березня 2024 23:24
Витяг з ЄДР розшир.pdf
27 березня 2024 23:24
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
27 березня 2024 23:24
Виписка з ЄДР1.pdf
27 березня 2024 23:24
Довідка ст.17.pdf
27 березня 2024 23:24
Київцентраеро.jpg
27 березня 2024 23:24
Лист гарантія поставки.pdf
27 березня 2024 23:24
Договір КТМ4.jpg
27 березня 2024 23:24
Договір КТМ2.jpg
27 березня 2024 23:24
Лист персон.дані+ст.17.pdf
27 березня 2024 23:24
Виписка з ЄДР2.pdf
27 березня 2024 23:24
Довідка пп.12 п.47.pdf
27 березня 2024 23:24
КНП ЦПМСД№1.jpg
27 березня 2024 23:24
Інформаційна довідка.pdf
27 березня 2024 23:24
Договір КТМ3.jpg
27 березня 2024 23:24
Лист- відгук.pdf
27 березня 2024 23:24
Довідка про довкілля.pdf
27 березня 2024 23:24
Договір КТМ.jpg
27 березня 2024 23:24
Лист про санкції.pdf
27 березня 2024 23:24
180730 ФОП Савченко Д.В..pdf
27 березня 2024 23:24
Договір 18054.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
Переможець 13 982,00
UAH з ПДВ
29 березня 2024 13:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2024 13:30

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до наказу 25 від 20.10.2022 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» Державного підприємства «Прозорро» (далі - Інструкція), яким визначається порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості закупівель), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання, під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІ Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом пропозиції відповідно пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. 2. Відповідно до пункту 2 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх відносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Учасником на виконання цих вимог у складі пропозиції не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Інструкцією гарантійний лист щодо не перебування під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю та довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. 3. Відповідно до пункту 8 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інші вимоги», на підтвердження санкційного законодавства у складі пропозиції має надати гарантійний лист, що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий гарантійний лист в якому вказано, що учасник не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. При цьому учасником не була врахована постанова КМУ від 09.02.2024 № 131, яка набрала чинності 13.02.2024 року та внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою розширено санкційне законодавства відносно Ісламської Республіки Іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, в якому вказати що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран з урахуванням внесених змін до законодавства.

Документи

29 березня 2024 13:41
Електронний підпис
29 березня 2024 13:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2024 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
13 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2024 13:41
Електронний підпис
29 березня 2024 13:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2024 16:29
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 12:36
Договір укладений
08 квітня 2024 12:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 13 982,00
UAH