Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійно-відновлювальні роботи (поточний ремонт) місць загального користування у багатоквартирному житловому будинку з заміною віконних блоків за адресою: вул. Жовтнева, 15 у м. Балаклія Ізюмського району Харківської області.
Очікувана вартість
994 086,00 UAH
UA-2024-03-19-000435-a 205c50a7f86c4e438e6cc0f795a8085c
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Одерій Ольга

380661554091 ODERIY1984@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34329096
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Центральна, буд.16
Контактна особа: Одерій Ольга
380661554091
ODERIY1984@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2024 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 994 086,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 970,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма) (Додаток 6 до тендерної документації). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1%. Від очікуваної вартості предмета закупівлі та складає: 3928,55 грн. (три тисячі дев’ятсот двадцять вісім грн 55 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 9940.86 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аварійно-відновлювальні роботи (поточний ремонт)
місць загального користування у багатоквартирному житловому будинку з заміною віконних блоків за адресою: вул. Жовтнева, 15 у м. Балаклія Ізюмського району Харківської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця після підписання Сторонами актів форми КБ-2в, КБ-3 протягом 60 календарних днів за наявності фінансування. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 08:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма) (Додаток 6 до тендерної документації). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1%. Від очікуваної вартості предмета закупівлі та складає: 3928,55 грн. (три тисячі дев’ятсот двадцять вісім грн 55 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).

Сума забезпечення: 9940.86 UAH
22 березня 2024 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2024 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 15:32
перелік змін Жовтнева,15.docx
22 березня 2024 15:32
Нова редакція ТД Жовтнева,15.docx
19 березня 2024 08:52
ТД_АВР_м.Балаклія_ вул.Жовтнева_15.docx
19 березня 2024 08:52
Додаток_1_Форма_тендерної_пропозиції.docx
19 березня 2024 08:52
Додаток_6_Форма_тендерного_забезпечення.docx
19 березня 2024 08:52
Додаток_2_Кваліфікація_та_підстави_для_відмови.docx
19 березня 2024 08:52
Додаток 4 _Відомості.docx
19 березня 2024 08:52
Додаток 5_ Проєкт договору.docx
19 березня 2024 08:52
Додаток 3_ Технічне завдання _вул.Жовтнева 15.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

.....
Дата подання: 21 березня 2024 17:48
Дата відповіді: 22 березня 2024 09:00
У вашій тендерній документації є вимога про відвідування об'єкту та надання Акту відвідування та огляду. Дана вимога є дтскримінаційною. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право потенційних учасників на конфіденційність інформації, оскільки для складення акту обстеження об’єкту, Учасник має прибути на об’єкт, обстежити його, що є логічно, та скласти акт. Окрім того, за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкту, що є дискримінаційною вимогою, та порушує права учасників, які териіторіально знаходяться в інших областях, та піддає пердставників Учасника зайвим ризикам бойових дій. Ч.1.ст 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4. ст 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Згідно п.3.ч.2.ст.22 У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону Замовником в складі тендерної документації було оприлюднено Технічне завдання що повністю відображає характер та склад робіт по об’єкту Дана вимога несе корупційні ризики, в частині підписання замовником Акту ознайомлення . Рішення АМКУ забороняє замовнику закупівлі вимагати Акт огляду: -Рішення АМКУ №19212 від13.10.2020 р -Рішення АМКУ№20243-р/пк-пз від 30.10.2020р -Рішення АМКУ №6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. З огляду на вищенаведене просимо прибрати вимогу згідно п.2.7 з тендерної документації. Уразі не реагування на нашу вимогу будемо вимушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто ваше питання/звернення та воно буде враховано при проведенні закупівлі. Замовником буде виключено відповідну вимогу з тендерної документації. Дякуємо за звернення.
корупціяяяя
Дата подання: 22 березня 2024 15:43
Пане, Замовнику, поясніть, чому відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, надані уповноваженим органом, мають бути саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідь відсутня
дискримінація
Дата подання: 22 березня 2024 15:45
Ваша вимога про надання довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, також є дискримінаційною. Тому, що немає сенсу у ваших окреслених. Тільки для вас є в тому, щоб визнати переможцем вашого учасника, з яким у вас є попередня домовленість
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінація
Дата подання: 22 березня 2024 15:48
Ви вимагаєте: інформацію у вигляді документу, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) віконного блоку (за 1 м.кв.), (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій, який буде використовуватись під час надання послуг. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Поясніть, тоді для чого вами визначена очікувана вартість закупівлі. Враховуючи це , Учасники мають правло пропонувати ціну в межах очікуваної вартсоті. І жодний нормтаивний акт не зобов'язує Учасника підтверджувати ціну. Приберіть, зазначені всі вище дискримінаційні вимоги і проведіть конкурентнку закупівлі. Повірте, антикорупційним орагнам та ДАСУ буде цікаво чому ви проводите закупівлі у прифронтових районах на ремонти в період війни за значнно завищеним цінами
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Обгрунтовані ціни
Дата подання: 26 березня 2024 10:42
Добрий день! В Технічному завданні (додаток №3) до тендерної документації зазначається наступне: "Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за обґрунтованими цінами по регіону." Підкажіть, будь ласка, що мається на увазі і що приймати за "обгрунтовані ціни"? Чи повинен учасник у складі пропозиції надавати обґрунтування поточних цін по регіону? Якщо «так», то в якому вигляді ця інформація повинна надаватися у складі тендерної пропозиції (довільна форма учасника, отримана довідка від компетентного органу тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-03-25-000003 • 24901358e3554d209fcd892a83596c54
Автор звернення: Зайцева Олена Володимирівна
Дата створення звернення: 2024-03-25 12:44
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
ЗВЕРНЕННЯ про початок моніторингу процедури закупівлі Замовником УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ в електронній системі закупівель оприлюднено наступну закупівлю UA-2024-03-19-000435-a. Перше, що хочеться зазначити, що очікувана вартість даної закупівлі є набагато завищеною у порівнянні з реальної вартістю виконання даних послуг. Крім цього, Замовником у тендерній документації прописана низка дискримінаційних вимог: 1) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 2) відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, надані уповноваженим органом, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 3) довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що Замовником вимагаються зазначені документи не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій виникають обгрунтовані підстави вважати, що дані вимоги встановлені Замовником з метою обмеження конкуренції серед Учасників. Жодних обгрунтованих підстав для надання документів саме такими датами немає. 4) інформацію у вигляді документу, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) віконного блоку (за 1 м.кв.), (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій, який буде використовуватись під час надання послуг. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Незрозуміло необхідність надання зазначеної вище інформації Учасниками у складі пропозицій. Оскільки, Замовником визначена очікувана вартість кожної закупівлі, і відповідно Учасники мають право надавати свої пропозиції у межах цієї очікуваної вартості. Жодних законодавчих вимог та обгрунтувань встановлення Замовником вимоги про інформацію у вигляді документу, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) віконного блоку (за 1 м.кв.) …… не існує. Тобто, Замовником знову ж-таки, встановлено дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію. Крім цього, Замовником УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ вже неодноразово проводились аналогічні закупівлі у яких брав участь здебільшого лише один Учасник. Враховуючи вищесказане, Замовником грубо порушені принципи здійснення публічних закупівель закріплених у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», розділу «Порядок проведення відкритих торгів», п.37,38,39 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Крім цього, послуги, які закуповуються згідно даної закупівель, проводитимуться у прифронтовому місті, яке кожного дня перебуває під обстрілами. Тому, виникає сумнів у доцільності проведення таких закупівель, враховуючи також те, що Замовником значно завищена очікувана вартість кожної закупівлі. Прошу: Здійснити моніторинг процедури закупівлі відповідності вимогам чинного законодавства України, з урахуванням першочергових потреб воєнного стану.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 березня 2024 13:45
Кінець періоду оскарження: 06 квітня 2024 00:00
Дата відміни: 06 квітня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: у зв’язку з відсутністю світла та електроенергії у Замовника не було можливості своєчасно надати відповідь на питання, що були отримані в системі електронних закупівель 22.03.2024 року (кінцевий строк надання відповіді – 25.03.2024 року). Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Документи:
26 березня 2024 13:42
Електронний підпис
26 березня 2024 13:41
Протокол відміни.pdf