Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта)
Очікувана вартість
52 250 000,00 UAH
UA-2024-03-18-012577-a 3c106d5f97e54f1b89cf8293eff3d08a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2024 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 27 березня 2024 11:42
Очікувана вартість: 52 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 261 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18210000-4: Пальта


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3) 5 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штука
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 18210000-4 — Пальта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2024 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2024 18:17
ts_kz_.pdf
18 березня 2024 18:17
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
18 березня 2024 18:17
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №11 Проект договору.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
18 березня 2024 18:17
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
18 березня 2024 18:17
Розрахунок Кожух.xlsx
18 березня 2024 18:17
Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-23-000002 ● 5b94acbed9864c06ac234f34350b1a9c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2024 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.04.2024 № 86

Київ


Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-03-18-012577-a 18.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 16:57:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кожухів звичайних (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-18-012577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Міністерство оборони України визначено технічні
характеристики (параметри) предмету закупівлі ? Чи погоджували Ви з
Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних
коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні
характеристики предмета закупівлі?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 18:45:33

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000002 (UA-2024-03-18-012577-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.

2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.



Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта)»;
2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.





Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2024 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД" 52 200 000,00
UAH з ПДВ
52 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІК" 52 249 800,00
UAH з ПДВ
52 249 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 52 249 800,00
UAH з ПДВ
52 249 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 52 249 800,00
UAH з ПДВ
52 249 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 52 250 000,00
UAH з ПДВ
52 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2024 15:22
Електронний підпис
26 березня 2024 15:22
Електронний підпис
26 березня 2024 15:22
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2024 15:22
Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 березня 2024 15:22
Довідка корупція (ЮО).zip
26 березня 2024 15:22
Довідка корупція (ЮО).zip.p7s
26 березня 2024 15:22
Довідка корупція (ФО).zip.p7s
26 березня 2024 15:22
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
26 березня 2024 15:22
Витяг з ЄДР.pdf
26 березня 2024 15:22
Статут_pdf.pdf
26 березня 2024 15:22
Статут_pdf.pdf.p7s
26 березня 2024 15:22
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf.p7s
26 березня 2024 15:22
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf
26 березня 2024 15:22
Довідка корупція (ФО).zip

Конфіденційні документи

26 березня 2024 15:22
Аналогічний договір Сорочки поло з документами на приймання-передачу продукції.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

26 березня 2024 15:22
Аналогічний договір Костюм літній польовий з документами.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

26 березня 2024 15:22
Аналогічний договір Сорочки поло з документами на приймання-передачу продукції.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

26 березня 2024 15:22
Аналогічний договір Костюм літній польовий з документами.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

Публічні документи

12 квітня 2024 12:36
Електронний підпис
12 квітня 2024 12:35
Цінова після аукціону.pdf
12 квітня 2024 12:35
ТОВ МІК.pdf
12 квітня 2024 12:35
Статут_МІК_2024.pdf
12 квітня 2024 12:35
Довідка Шустова.zip
12 квітня 2024 12:35
Довідка Рябов.zip
12 квітня 2024 12:35
Довідка МІК.zip
12 квітня 2024 12:35
Довідка ДПС до 12.04.pdf
12 квітня 2024 12:35
Витяг-2456873-Рябов-2024-04-01.pdf
12 квітня 2024 12:35
Анкета Додаток 9.pdf
12 квітня 2024 12:35
АКТ КОЖУХ.pdf
26 березня 2024 13:19
Електронний підпис
26 березня 2024 13:19
Електронний підпис
26 березня 2024 13:17
8. Довідка аналог. дог.pdf
26 березня 2024 13:17
Витяг МВС Рябов.rar
26 березня 2024 13:17
Довідка Шустова.zip
26 березня 2024 13:17
4. Анкета Додаток 9.pdf
26 березня 2024 13:17
5. Довіреність Шустова.pdf
26 березня 2024 13:17
9. Рік 2023 Ф1. Баланс163736.pdf
26 березня 2024 13:17
6. Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2024 13:17
Витяг МВС Шустова.rar
26 березня 2024 13:17
8.2. ВН до договору.pdf
26 березня 2024 13:17
2.1. витяг_мік_18.03.2024.pdf.p7s.zip
26 березня 2024 13:17
8.4. ВН до договору 378.pdf
26 березня 2024 13:17
13. Працівники.pdf
26 березня 2024 13:17
8.6. ВН дог 358.pdf
26 березня 2024 13:17
5.6. Статут_МІК_2024.pdf
26 березня 2024 13:17
Довідка Рябов.zip
26 березня 2024 13:17
5.3. Протокол.pdf
26 березня 2024 13:17
8.1. Аналогічний договір.pdf
26 березня 2024 13:17
ТОВ МІК.pdf
26 березня 2024 13:17
Довідка МІК.zip
26 березня 2024 13:17
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
26 березня 2024 13:17
Довідка ДПС до 03.04.pdf

Публічні документи

26 березня 2024 17:05
Електронний підпис
26 березня 2024 17:02
Виписка ЄДР.pdf
26 березня 2024 17:02
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2024 17:02
Довідка працівники.pdf
26 березня 2024 17:02
Додаток 9 Анкета.pdf
26 березня 2024 17:02
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf
26 березня 2024 17:02
Довідка корупція ОЛТЕКС.pdf
26 березня 2024 17:02
Довідка корупція Стужук.pdf
26 березня 2024 17:02
Довідка ліцензування .pdf
26 березня 2024 17:02
Витяг-2411944-Стужук-2024-03-22.pdf

Публічні документи

26 березня 2024 19:48
Електронний підпис
26 березня 2024 19:48
Електронний підпис
26 березня 2024 19:48
2. Цінова.pdf
26 березня 2024 19:48
1.3. витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 березня 2024 19:48
1.2. Виписка ТОП-ТЕКС 05.03.24.pdf
26 березня 2024 19:48
6. Лист-гарантія.pdf
26 березня 2024 19:48
4.2. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
26 березня 2024 19:48
1.1. Довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

26 березня 2024 20:47
Електронний підпис
26 березня 2024 20:47
Електронний підпис
26 березня 2024 20:47
3цінова.pdf
26 березня 2024 20:47
1.12 Анкета.pdf
26 березня 2024 20:47
10.3 Довідка Тарасова Є.Г..zip
26 березня 2024 20:47
10.2 Довідка ТОВ ЕТ.zip
26 березня 2024 20:47
10.7 Довідка ДПС.pdf
26 березня 2024 20:47
5.1 Довідка працівники.pdf
26 березня 2024 20:47
4.1 Довідка аналогічній.pdf
26 березня 2024 20:47
1.2 Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2024 20:47
1.1 Виписка ЄДР.pdf
26 березня 2024 20:47
4.2 Копія Договору 286-3-23-81.pdf
26 березня 2024 20:47
1ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"

ТОВ "МІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"
#41152649
Рішення скасоване 52 200 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 10:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"
#41152649
Відхилено 52 200 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 12:47
ТОВ "МІК"
#30105738
Переможець 52 249 800,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2024 12:38

Документи

01 квітня 2024 14:48
Електронний підпис

Документи

09 квітня 2024 12:47
Електронний підпис

Документи

11 квітня 2024 12:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2024 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІК"
#30105738
52 249 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2024 12:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2024 17:32
DERZhAVNYI KONTRAKT DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 158-04-24-RM.pdf укладений
23 квітня 2024 17:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта) 5000 штука 10 449,96
UAH з ПДВ