Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (ДК 021:2015: 33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття (Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл, по 2 мл в ампулі, №5)
Очікувана вартість
61 156,92 UAH
UA-2024-03-18-010202-a ● d524c124a63b45b49716541f924c7049
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
18 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994391 |
Місцезнаходження: | 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Алла Рогоча +380459623776 dogovir.vrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
600 упаковок (по 5 ампул/упак.)
Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року.
Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника.
Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару).
Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару.
Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
У разі виявлення:
- недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару;
- товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року.
Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника.
Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару).
Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару.
Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору.
Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору.
У разі виявлення:
- недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару;
- товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штука
Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл, по 2 мл в ампулі, №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
МНН: Fentanyl
Тендерна документація
18 березня 2024 15:46 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Об'єм |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно АТХ |
Можливі значення:
|
|
Класифікація згідно МНН |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРФАРМГРУП" |
32 100,00
UAH з ПДВ
|
32 100,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
АТ "ФАРМАК" |
49 434,00
UAH з ПДВ
|
49 434,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРФАРМГРУП" #39580810 |
Переможець |
32 100,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 15:03
|
Дог_79_ТОВ УКРФАРМГРУП.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:58
|