Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечка медична автомобільна АМА-1, код 33190000-8 за ДК 021:2015 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Очікувана вартість
150 778,07 UAH
UA-2024-03-18-010033-a ● 3ae1ba46cbd449609412628da94c48b6
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" "АВТОБУСНИЙ ПАРК №6" |
Код ЄДРПОУ: | 05511291 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ПУХІВСЬКА будинок 4 |
Контактна особа: |
Ольга Бадзюк +380975034329 badzukolga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 15:37 |
Очікувана вартість: | 150 778,07 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 753,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172 штука
Аптечка медична автомобільна - 1 (АМА-1) (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пухівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товар. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 15:40 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2024 16:53
Дата відповіді: 24 березня 2024 10:28
Шановний замовник! З метою дотримання чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (про конкретність та недискримінацію) просимо розширити коло учасників, та внести зміни в тендерній документації, а саме додаток №2 до тендерної документації, пункт 2.1 Первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50,0 тис. грн., за будь-який період з.2022 р. по.2023 р. дозволити і за 2024 рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Аби не завдати шкоди власним інтересам, позбавляючи себе можливості всебічно оцінити попередній господарський досвід свого потенційного контрагента, отримавши учасника, який має позитивний досвід виконання аналогічних договорів за відповідним предметом закупівлі, що збільшить вірогідність того, що постачальник надійний та сумлінно виконуватиме взяті договірні зобов’язання.
В данному випадку замовник керується звітним період виконаних аналогічних договорів 2022-2023 років.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Аби не завдати шкоди власним інтересам, позбавляючи себе можливості всебічно оцінити попередній господарський досвід свого потенційного контрагента, отримавши учасника, який має позитивний досвід виконання аналогічних договорів за відповідним предметом закупівлі, що збільшить вірогідність того, що постачальник надійний та сумлінно виконуватиме взяті договірні зобов’язання.
В данному випадку замовник керується звітним період виконаних аналогічних договорів 2022-2023 років.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій