Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38200990 |
Місцезнаходження: | 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, ВУЛИЦЯ ОЛЕНИ СТЕПАНІВНИ , будинок 28 |
Контактна особа: |
Сергій Марчук 380347529001 dprz4@if.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 15:37 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 15:37 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 15:24 |
Додаток 3 .docx | |
18 березня 2024 15:24 |
Додаток 1.docx | |
18 березня 2024 15:24 |
Тендерна документація ворота.docx | |
18 березня 2024 15:24 |
Додаток 4 .docx | |
18 березня 2024 15:24 |
Додаток 2 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000014 ● eb3a310a9f6049c2a0b032371e9345dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 №26-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.04.2024 №26-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-18-009544-a 18.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 14:23:14
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-18-009544-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 14:12:10
Пояснення замовника
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та сформовано на основі листів від підпорядкованих підрозділів в смт. Делятин та стм. Ворохта, а також на підставі діючих на даний момент ДСТУ. До формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових ціни.
4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області було направлено запити на отримання комерційних пропозицій із зазначеними технічними характеристиками. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції від компаній ТзОВ «Ліго», ФОП Долінський О.В., ФОП Вислобіцька Т.В. (копії додаються) та з врахуванням кошторисних призначень очікувана вартість визначена в сумі 750 000,00 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/4dprzzakupivli.
Додати до пояснення копії наступних документів:
- комерційної пропозиції ТзОВ «Ліго». ;
- комерційної пропозиції ФОП Долінський О.В. ;
- комерційної пропозиції ФОП Вислобіцька Т.В.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 12:34:15
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-18-009544-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином між замовником та переможцем торгів ФОП Вислобіцька Тетяна Володимирівна укладено договір про закупівлю товару від 15.04.2024 №65 (далі - Договір), тоді як умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Вислобіцька Тетяна Володимирівна, зокрема: у додатку 2 «Технічні вимоги» Договору вказано розміри воріт промислових секційних №1-4 та воріт промислових секційних з вмонтованою хвірткою №5, які не відповідають вимогам, встановлених замовником у Додатку 3 «ТЕХНІЧНА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Столярні вироби Код ДК 021:2015 - 44220000-8 (Ворота промислові секційні)»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 13:39:08
Відповідь на запит
Розміри воріт промислових секційних в тендерній документації були зазначені виходячи із розмірів старих металевих воріт встановлених у відповідних підрозділах. У зв’язку з тим, що працівники, які здійснювали заміри старих воріт не є спеціалістами, нами як Замовником в тендерній документації було встановлено вимогу про те, що переможець закупівлі обов’язково перед укладенням договору повинен здійснити виїзди на об’єкти та зробити уточнені заміри воріт, які будуть вказані в Додатку №2 до Договору.
Крім того слід зазначити, що за результатами уточнених замірів переможцем торгів ФОП Вислобіцька Тетяна Володимирівна буде поставлено ворота загальним обсягом більше ніж зазначено в тендерній документації та тендерній пропозиції учасника при цьому вартість договору укладеного за результатами проведеної процедури не відрізняється від вартості пропозиції учасника за результатами аукціону та складає 617 990,00 грн. без ПДВ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель в частині правильності складення тендерної документації та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Замовником здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону, проведена роз'яснювальна робота. З метою недопущення порушення в частині дії Договору про закупівлю товару від 15.04.2024 №65 між Замовником та Фізична особа-підприємець Вислобіцька Тетяна Володимирівна було укладено додаткову угоду № 1 від 30.04.2024 року, умовами якої договір №65 від 15.04.2024 розірвано. (копія додаткової угоди № 1 та звіт про виконання договору додається)
2024-05-01 15:23:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2024 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СОЛОДАР" |
678 996,00
UAH з ПДВ
|
588 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
709 000,00
UAH з ПДВ
|
588 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Вислобіцька Тетяна Володимирівна |
657 080,00
UAH з ПДВ
|
617 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОВТУН ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
674 900,00
UAH з ПДВ
|
618 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО ДІМ ПЛЮС" |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Волошин Ігор Іванович |
720 839,00
UAH з ПДВ
|
629 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СОЛОДАР" #36983528 |
Відхилено |
588 800,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 08:16
|
|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3062803319 |
Відхилено |
588 888,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 08:22
|
|
Фізична особа-підприємець Вислобіцька Тетяна Володимирівна #3040515762 |
Переможець |
617 990,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 13:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 16:19
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
30 квітня 2024 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 13:35
|
Договір Вислобіцька 617990.pdf | укладений |
15 квітня 2024 13:35
|