Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з улаштування системи блискавкозахисту в закладах освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2024-03-18-009519-a ● 0ecfef8239e9427b98a01c9c0be283f9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з улаштування системи блискавкозахисту в закладах освіти Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 15:26 |
Додаток № 6.docx | |
18 березня 2024 15:26 |
Додаток № 4.docx | |
18 березня 2024 15:26 |
Додаток № 7.docx | |
18 березня 2024 15:26 |
ТД блискавкозахист.doc | |
18 березня 2024 15:26 |
Додаток № 5.docx | |
18 березня 2024 15:26 |
Додаток № 2.docx | |
18 березня 2024 15:26 |
Додаток № 1.docx | |
18 березня 2024 15:26 |
Додаток № 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 березня 2024 19:29
Дата відповіді: 25 березня 2024 15:46
Шановний Замовник, наше підприємство хоче зауважити, що більш корупційного кубла ніж м. Київ не має. І на жаль Вас може злякати тільки сила прямої дії щодо Вас та Ваших близьких. Риба гниє з голови, а держава з столиці.
То було відступлення.
Відповідно до вимог ТД, Вами встановлено безліч вимог, за якими Ви приховуєте свою корупційну діяльність та виконання яких потребує значно більшого часу ніж надається під час подання пропозиції. Разом з цим окремо виділяється слідуюча дискримінаційна вимога :
Надати Гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) обладнання, що буде монтуватися учасником (блискавкоприймачі, стержні, наконечники), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника, в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри)) або офіційний представник виробника в якому гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі, з наданням сертифікату ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту та сертифікату ISO 45001:2018, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, разом із звітом аудиту щодо виробництва, постачання систем блискавкозахисту, при цьому, такі сертифікати повинні бути видані на ім`я виробника (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника від яких буде надаватися гарантійний лист . Якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від імпортера, або від офіційного представника виробника, з інформацією про його офіційний статус та надане йому від виробника право здійснювати гарантійне та сервісне обслуговування всього необхідного обладнання, зазначеного з тендерній документації (перелік такого обладнання потрібно зазначити у листі), та можливість поставки такого обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, із зазначенням номеру даної закупівлі;
Даною вимогу, Ви обмежуєте конкуренцію та призводите до дискримінації учасників.
Ми не хочем втрачати час і наводити приклади рішення АМКУ, щодо аналогічних за змістом вимог, в яких Замовник вимагає надання аналогічних документів від інших субєктів господарської діяльності тощо, а закликаємо Вас готуватись до зустрічі вирішення цього непорозуміння в АМКУ (якщо дана вимога не буде виключена), а можливо і подальшого судового провадження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерна документація містить лише ті вимоги, які передбачені чинним законодавством України та, які встановлені з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника.
Ті суб`єкти підприємницької діяльності, які є постійними Учасниками ринку протипожежних послуг, не мають перешкод для отримання гарантійних листів, передбачених тендерною документацією.
Умова тендерної документації передбачає широке коло суб`єктів, від яких Учасник має право отримати такий лист, тому така вимога не може бути дискримінаційною. Така вимога не звужує коло потенційних Учасників, а забезпечує гарантію для здійснення закупівлі та мінімізує ризики розірвання договору про закупівлю, у випадку неможливості Стороною Учасника виконати свої зобов`язання, а також, забезпечує запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання необхідного обладнання у відповідній кількості та якості.
Лист повинен гарантуватиме Замовнику, поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативно –правовий акт не містить вичерпного переліку вимог чи документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Згідно Закону Про публічні закупівлі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що передбачене у ч.2 ст.22 Закону.
Тендерна документація містить лише ті вимоги, які передбачені чинним законодавством України та, які встановлені з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника.
Ті суб`єкти підприємницької діяльності, які є постійними Учасниками ринку протипожежних послуг, не мають перешкод для отримання гарантійних листів, передбачених тендерною документацією.
Умова тендерної документації передбачає широке коло суб`єктів, від яких Учасник має право отримати такий лист, тому така вимога не може бути дискримінаційною. Така вимога не звужує коло потенційних Учасників, а забезпечує гарантію для здійснення закупівлі та мінімізує ризики розірвання договору про закупівлю, у випадку неможливості Стороною Учасника виконати свої зобов`язання, а також, забезпечує запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання необхідного обладнання у відповідній кількості та якості.
Лист повинен гарантуватиме Замовнику, поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативно –правовий акт не містить вичерпного переліку вимог чи документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Згідно Закону Про публічні закупівлі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що передбачене у ч.2 ст.22 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
494 291,39
UAH з ПДВ
|
494 291,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Переможець |
494 291,39
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 17:11
|
ДУ №1 до договору №401.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 13:15
|
Договір №401.pdf | укладений |
17 квітня 2024 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду про наступне: 1. У зв'язку з тим, що Підрядник ТОВ "БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП" у відповідності до вимог п.181.1 статті 181 Податкового кодексу України з 12.04.2024 року стало платником ПДВ, Сторони домовилися внести зміни в пункт та викласти пункт 3.1 у новій редакції: "3.1. Ціна Договору становить: 494 291,39 грн. (чотириста дев'яносто чотири тисячі двісті дев'яносто одна грн. 39 коп.) в т.ч. ПДВ 82 381,90 грн. Сума договору без ПДВ становить: 411 909,49 грн. (чотириста одинадцять тисяч дев'ятсот дев'ять грн. 49 коп.). Загальна вартість надання послуг визначається згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 5), що складається на підставі Договірної ціни (Додаток 2)". 2. Строни погодили викласти Додатки №4 і №5 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |