Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники світлодіодні
Очікувана вартість
73 800,00 UAH
UA-2024-03-18-008849-a ● bfa67a3179014233a7ada29e6ee66234
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
18 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА |
Код ЄДРПОУ: | 08167863 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Пащенко Карина Сергіївна 380456353000 kevbc-tender@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, акт про прийняття-передання товару та документи, що підтверджують якість Товару. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Київська область, місто Біла Церква. 14. Забезпечення виконання Договору 14.1. Постачальник вносить забезпечення виконання Договору згідно тендерної документації, оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року. 14.2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі ___________________________________________, код ___________ ________ за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». 14.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 14.3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 14.2. Договору. 14.4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 14.4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 14.4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 14.4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 14.5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 14.6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 14.7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 14.8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 14.9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 14.10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Світильники світлодіодні внутрішні, загальний профіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
100 штука
Світильники світлодіодні внутрішні, загальний профіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
18 березня 2024 15:02 |
МАРКЕТ ДОГОВІР_світил.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Потужність | 18 | ват |
Колірна температура | від 4000 до 5000 | келвін |
Світловий потік | від 1350 до 1800 | люмен |
Форма |
Можливі значення:
|
|
Монтаж |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Потужність | 32 | ват |
Колірна температура | від 4000 до 5000 | келвін |
Світловий потік | від 2400 до 3200 | люмен |
Монтаж |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛЕНДЄЛ ІННА ГРИГОРІВНА" |
54 800,00
UAH з ПДВ
|
54 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "БОЛОТО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
63 500,00
UAH з ПДВ
|
63 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ КРІОРІ КАТО |
67 500,00
UAH з ПДВ
|
67 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" |
69 738,00
UAH з ПДВ
|
69 738,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" |
72 950,00
UAH з ПДВ
|
72 950,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "РОЗУМНЕ СВІТЛО" |
73 800,00
UAH з ПДВ
|
73 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕНДЄЛ ІННА ГРИГОРІВНА" #2759913060 |
Переможець |
54 800,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 16:23
|
185_compressed.pdf | укладений |
25 березня 2024 16:22
|