Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (код 90910000-9 за ДК 021:2015) (послуги з прибирання офісних приміщень головного офісу м. Київ по вул. Князів Острозьких, 32/2)
Очікувана вартість
1 636 945,44 UAH
UA-2024-03-18-008444-a ● d90d090d7bff4b239880ab541d864a8a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Тетяна Близнюк +380442069648 t.blyzniuk@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 14:38 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 14:38 |
Очікувана вартість: | 1 636 945,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 369,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32738 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання офісних приміщень головного офісу м. Київ по вул. Острозьких Князів, 32/2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Платежі здійснюються Замовником по кожному окремому етапу шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати складання електронного первинного документа, підписаного Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо строку дії тендерної пропозиції
Дата подання: 22 березня 2024 12:11
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:09
Шановний Замовнику
Додаток 4 до тендерної документації закріплює, що строк дії даної тендерної пропозиції становить: 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Додаток 5 до тендерної документації закріплює, що строк дії даної тендерної пропозиції становить: 180 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Підпункт 3.4.1. Пункту 3.4. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» закріплює, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 180 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який у разі необхідності може бути продовжений.
Просимо внести зміни до умов тендерної документації та узгодити інформацію про строк дії тендерної пропозиції, яка міститься в додатках до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Строк дії тендерної пропозиції у цих торгах становить 180 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У Додаток 4 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Подовження терміну прийому пропозиції
Дата подання: 22 березня 2024 12:22
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:50
Шановний Замовнику, просимо подовжити термін прийому пропозиції.
Відповідь: Добрий день. Термін прийому пропозицій буде продовжено до 29.03.2024р.
Продовження терміну прийому пропозицій
Дата подання: 22 березня 2024 12:51
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:51
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо продовжити термін прийому пропозицій для отримання Учасником можливості повноцінно провести розрахунки та якісно підготувати документацію пропозиції, відповідно до вимог Тендерної документації.
Відповідь: Добрий день. Термін прийому пропозицій буде продовжено до 29.03.2024р.
Довідка МТБ
Дата подання: 22 березня 2024 16:14
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:46
Шановний замовнику, Тендерною документацією вимагається надання довідки про наявність МТБ за зразком наведеним в додатку 6. Просимо уточнити, що Учасник має зазначити в стопчику "Реквізити договорів (лізинг, оренда, інше право користування, тощо)", якщо МТБ власне та такі договори відсутні? Та що зазначити у стовпичку "Серія/
номер паспорта", у разі якщо паспорт на МТБ відсутній? Чи допустимо зазначення пропуску "-", тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Якщо МТБ власна та договори щодо лізингу, оренди, інше право користування, тощо відсутні, Учасник має зазначити в стовпчику "Реквізити договорів (лізинг, оренда, інше право користування, тощо)", слова «Власна МТБ» в табличній формі відповідно до зразку наведеного в додатку 6 тендерної документації.
У стовпчику "Серія/номер паспорта", у разі якщо паспорт на МТБ відсутній, допустиме зазначення пропуску “-“.
У стовпчику "Серія/номер паспорта", у разі якщо паспорт на МТБ відсутній, допустиме зазначення пропуску “-“.
Щодо висновків
Дата подання: 22 березня 2024 16:29
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:47
Тендерною документацією вимагається надання "Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на небезпечні речовини, що будуть використовуються в процесі надання послуг". Просимо уточнити, чи правильно ми розуміємо, що під "небезпечними речовинами" мається на увазі миючі засоби, які будуть використовуватись для прибирання, згідно пунктів 1-7 таблиці "7. Вимоги до миючих засобів та витратних матеріалів*", що наведена в Додатку 1 до тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Так, під "небезпечними речовинами" маються на увазі миючі засоби, які будуть використовуватись для прибирання, згідно з пунктами 1-7 таблиці 7 Додатку 1 до тендерної документації.
Небезпечні речовини
Дата подання: 22 березня 2024 16:55
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:49
Просимо уточнити, чи не буде підставою для дискваліфікації ненадання у складі пропозиції Учасника Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на небезпечні речовини, якщо Учасником під час надання послуг не планується застосування небезпечних речовин?
Відповідь: Добрий день. Надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим і, відповідно, його відсутність є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Згідно з пунктом 5 Загальних вимог додатку 1 до тендерної документації, Учасник торгів має завантажувати Висновки СЕС на миючі та дезінфікуючі засоби.
Згідно з пунктом 5 Загальних вимог додатку 1 до тендерної документації, Учасник торгів має завантажувати Висновки СЕС на миючі та дезінфікуючі засоби.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-18-008444-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙНО СЕРВІС», Код ЄДРПОУ:38691776
Дата подання: 08 квітня 2024 15:43
Вимога щодо перегляду результатів закупівлі
Шановний Замовнику! Враховуючи оприлюднення на майданчику Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-03-18-008444-a з учасником закупівлі ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», просимо звернути увагу на наступні невідповідності пропозиції Учасника, якого визнано переможцем, Тендерній документації, затвердженій протоколом №111УОВ/1 від 18.03.2024 р. та змінами до неї, затвердженими протоколом № №111УОВ/2 від 22.03.2024., а саме:
Відповідно до п.п. 1.7.1. п. 1.7 розділу 1 Тендерної документації «Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо у складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.»
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції на вимогу від замовника про усунення невідповідностей 04 квітня 2024 року завантажив на майданчик Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та технічні умови на поліроль від виробника ТОВ «БАТАТА», де технічні умови складені російською мовою, без перекладу на українську мову.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що в наданих документах, а саме у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та технічних умовах прямо не зазначається про те, що мова йде саме про заявлену учасником поліроль ТМ BRONCO 300 мл. Учасником надано лише лист довільної форми, який ніяким чином не може свідчити про тотожність засобів, які є об’єктом експертизи згідно Висновку та зазначеного учасником поліролю ТМ BRONCO 300 мл.
Враховуючи вищезазначене, висуваємо вимогу до Замовника про перегляд рішення про намір укласти договір з ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» та просимо ініціювати кваліфікаційний розгляд інших пропозицій учасників для визначення переможця закупівлі UA-2024-03-18-008444-a «Послуги з прибирання (код 90910000-9 за ДК 021:2015) (послуги з прибирання офісних приміщень головного офісу м. Київ по вул. Князів Острозьких, 32/2)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.п. 1.7.1. п. 1.7 розділу 1 Тендерної документації «Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо у складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.»
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції на вимогу від замовника про усунення невідповідностей 04 квітня 2024 року завантажив на майданчик Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та технічні умови на поліроль від виробника ТОВ «БАТАТА», де технічні умови складені російською мовою, без перекладу на українську мову.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що в наданих документах, а саме у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та технічних умовах прямо не зазначається про те, що мова йде саме про заявлену учасником поліроль ТМ BRONCO 300 мл. Учасником надано лише лист довільної форми, який ніяким чином не може свідчити про тотожність засобів, які є об’єктом експертизи згідно Висновку та зазначеного учасником поліролю ТМ BRONCO 300 мл.
Враховуючи вищезазначене, висуваємо вимогу до Замовника про перегляд рішення про намір укласти договір з ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» та просимо ініціювати кваліфікаційний розгляд інших пропозицій учасників для визначення переможця закупівлі UA-2024-03-18-008444-a «Послуги з прибирання (код 90910000-9 за ДК 021:2015) (послуги з прибирання офісних приміщень головного офісу м. Київ по вул. Князів Острозьких, 32/2)».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2024 15:07
Відповідно до п. 5 Загальних вимог Технічної специфікації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Послуги з прибирання офісних приміщень головного офісу м. Київ по вул. Острозьких Князів, 32/2» (код 90910000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з прибирання»)(далі – Технічна специфікація) Додатку 1 до тендерної документації визначено, що при наданні Послуг Виконавець використовує дезінфікуючі та миючі засоби, які мають висновок санітарно – епідеміологічної експертизи, виданий Державною санітарно – епідеміологічною службою МОЗ України або іншим уповноваженим органом, дійсний на момент використання засобів, Інструкцій по застосуванню засобів або Методичні вказівки щодо застосування засобів, які відповідають чинним нормативно – правовим актам України.
Також зазначаємо, що вимогами розділу Інші документи Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації встановлено обов’язкове надання сканованих копій (з оригіналу або з копій) з таких документів для підтвердження наявності дозвільних документів, відповідно до вимог чинного законодавства з застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці залежно від виду предмету закупівлі, зокрема Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на небезпечні речовини, що будуть використовуються в процесі надання послуг. Де, тендерною документацією не визначено обов’язкову необхідність зазначення у висновку саме торгової марки небезпечної речовини.
У наданому ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.08.2018 р. № 602-123-20-1/33886, об’єктом експертизи є Засоби полірувальні. Засіб ТМ BRONCO, 300 мл є засобом полірувальним, що відповідає п. 5 Загальних вимог Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації.
Також листом-роз’ясненням від 04.04.2024 №01 Учасник підтвердив, що запропоновані ним у складі тендерної пропозиції засоби не є небезпечними речовинами.
Крім того зазначаємо, що наданий ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.08.2018 р. № 602-123-20-1/33886 викладений українською мовою.
Надання Технічних умов до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тендерною документацією не вимагалося. Також умовами тендерної документації не було встановлено вимоги щодо надання титульної сторінки Технічних умов, за якими виготовляється засіб для меблів в аерозолі. З огляду на викладене, титульна сторінка Технічних умов, за якими виготовляється засіб для меблів в аерозолі, не розглядалася при оцінці пропозиції учасника.
Отже, з урахуванням зазначеного, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» відсутні.
Також зазначаємо, що вимогами розділу Інші документи Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації встановлено обов’язкове надання сканованих копій (з оригіналу або з копій) з таких документів для підтвердження наявності дозвільних документів, відповідно до вимог чинного законодавства з застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці залежно від виду предмету закупівлі, зокрема Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на небезпечні речовини, що будуть використовуються в процесі надання послуг. Де, тендерною документацією не визначено обов’язкову необхідність зазначення у висновку саме торгової марки небезпечної речовини.
У наданому ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.08.2018 р. № 602-123-20-1/33886, об’єктом експертизи є Засоби полірувальні. Засіб ТМ BRONCO, 300 мл є засобом полірувальним, що відповідає п. 5 Загальних вимог Технічної специфікації Додатку 1 до тендерної документації.
Також листом-роз’ясненням від 04.04.2024 №01 Учасник підтвердив, що запропоновані ним у складі тендерної пропозиції засоби не є небезпечними речовинами.
Крім того зазначаємо, що наданий ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.08.2018 р. № 602-123-20-1/33886 викладений українською мовою.
Надання Технічних умов до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тендерною документацією не вимагалося. Також умовами тендерної документації не було встановлено вимоги щодо надання титульної сторінки Технічних умов, за якими виготовляється засіб для меблів в аерозолі. З огляду на викладене, титульна сторінка Технічних умов, за якими виготовляється засіб для меблів в аерозолі, не розглядалася при оцінці пропозиції учасника.
Отже, з урахуванням зазначеного, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
1 039 188,00
UAH з ПДВ
|
1 039 188,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙНО СЕРВІС» |
1 145 861,81
UAH з ПДВ
|
1 055 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Чистий світ технології" |
1 143 240,00
UAH з ПДВ
|
1 110 501,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" |
1 152 000,00
UAH з ПДВ
|
1 119 261,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 164 000,00
UAH з ПДВ
|
1 164 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" |
1 228 507,20
UAH з ПДВ
|
1 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 253 500,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ" |
1 365 360,00
UAH з ПДВ
|
1 365 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"" |
1 375 200,00
UAH з ПДВ
|
1 375 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" |
1 427 900,00
UAH з ПДВ
|
1 427 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" |
1 433 952,00
UAH з ПДВ
|
1 433 952,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Переможець |
1 039 188,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 12:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 10:58
|
01_06-2024_22_04_2024.zip | укладений |
23 квітня 2024 10:53
|